![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien is het niet zo verwonderlijk, de kijkcijfers (aantal debielen) voor Big Brother oversteeg het miljoen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij was toen nog debiel, neem ik aan, en nu niet meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ikzelf (en talrijke anderen) in het jaar 2000. Maar geen nood, gewoon de tijd zijn werk laten doen...ook de hééél tragen van begrip worden ooit wakker. Lijst populist Pim Fortuyn (verkiezingen Ned. morgen) peiling: 0 zetels. Ooit 29 ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gaan ze Frank neerschieten? Of Filip? Of Gerolf? of alle drie?
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik doe sinds korte tijd niet meer mee,.......en ik ben een blokker !!!!! Ik vind dat wij...." blokkers " , helemaal niet meer zouden moeten meedoen met internet peilingen. Dan zou op de dag van de verkiezingen zelf de verrassing des te groter zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mister t-shirt doet nu niet meer mee !!!
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van 1 stad alwaar een winst van een halve procent een verpletterende nederlaag blijkt te zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 november 2006 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een pyrusoverwinning ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel een pyrrus overwinning. Men claimt ook meteen voor het hele land dat de mensen het Vlaams Belang niet willen en dat er geen grond is voor vlaams-nationalisme (dat moet een steek in het hart van de echt NV-A'er zijn).
Het Vlaams Belang won een kleine duizend zetels bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen. Wat een nederlaag! Ze zijn gestopt zeg ik u! Ze wonnen een half procent in Antwerpen terwijl autochtonen die de stad ontvluchten en allochtonen die overnemen net als in Brussel is gebeurd. Brussel is een rampenzone en elke dag krijg je nieuwe berichten (ja ook via de VRT) over ambulances en politie die worden aangevallen. Zelfs de brandweer kan niet meer werken in Brussel. Wat een overwinning. Ik wil de overwinnaar-roepers hier eens zien als hun huis afbrandt omdat een allochtone patrouille heeft beslist dat de brandweer hun huis niet mag redden. Het wordt steeds leuker op het politieke platform... Het is een verrijking! Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 november 2006 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 21 november 2006 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |