![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Met een paar aanpassingen ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 13 november 2004 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb ik ook in Vlaanderen geen probleem mee, als het nodig moest zijn. Turkije kent volgens mijn informatie geen interne gewapende conflicten, ook de Koerdische kwestie wordt geleidelijk aan vreedzaam geregeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Democratie is ons eerste grondbeginsel en wie dat intern bedreigt, kan beschoten worden. In België. Overal waar democratie heerst. Democratie gewapenderhand opleggen extern aan naties die daar geen historische ervaring mee hebben, is een stupiditeit en niet legitiem. |
|
![]() |
![]() |