![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mens, wat kunnen professoren té veel tijd hebben zeg. Ik ga me dringend achter het schrijven van een artikel zetten met als inhoud dat ik het voor bewezen acht dat vanaf het ontstaan van de hersenactiviteit en het proponeren van het zelf naar een godsbeeld eveneens de realisatie daarvan werd verwezenlijkt in het besef dat hersenen wel eens zich naar &c &c &c.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk verder dat dr. Hanibal Lecter u verder kan helpen met het zoeken naar God binnen de hersenen...
Even het schedel openzagen en kijken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mogelijk kan men binnen een aantal jaren dit onevenwicht in de hersenprocessen gewoon weer in goede banen leiden met een pilletje. ![]() Neen, even ernstig, dit proces is constructief op termijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als die professor nu eens een begrijpelijke tekst zou schrijven, dan zouden we vooruit kunnen. Vroeger dacht ik dan "die mens zal wel slimmer zijn dan ik", maar tegenwoordig leun ik meer naar "die mens kletst uit zijn nek".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar diene gast weet wel goed waarover hij spreekt. Uiteindelijk is het zijn vak. Het is, zoals ik hoger vermeldde, ook maar het laatste deel van het artikel (uit EOS), maar ik vond het volledige artikel wat lang (wel interessant), en ik denk niet dat ge dat zomaar allemaal op 't net moogt zetten. |
|
![]() |
![]() |