![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() West wing is dat niet die reeks waarin een dubbelganger van Bush een president neerzet die zo maf is als maar kan zijn ? Die niets anders doet dan nonsens en zever verkoopt ?
Ik meen eens een paar minuten daarvan gezien te hebben. Dus als een imbeciel van een president die alleen maar nonsens verkoopt het Vlaams Blok neo nazis noemt is dat alleen maar een zoveelste bewijs van zijn domheid eigenlijk. Ik denk dat Filip De Winter daarom reclame gemaakt heeft voor die reeks. Als die imbeciel van een Amerikaanse president het Vlaams Blok neonazis noemt dan bedoelen ze eigenlijk het omgekeerde. Die tegendraadse redenering kan alleen maar van mij komen denk ik. Voor de rest denk ik dat Filip De Winter geen gevoel voor humor heeft. En dat is een zwaar gebrek in mijn ogen. als nu echter iemand mij zou vertellen dat de president in die reeks echter de verpersoonlijking is van een heel slim en verstandig iemand dan gaat mijn redenering de mist in. Maar ik ga nu voort op mijn geheugen van enkele maanden geleden en een heel klein stukje waar die persoon die de president uitbeelde echt wel een debiel personage was.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De partij van het volk. De enige centrum-rechtse partij die zegt waar het op neer komt. Zo vindt ge der natuurlijk nie veel in België. Maar ja, alle Amerikanen zijn ook Republikeinen en ze haten allemaal de moslims. 't Is hoe da ge het bekijkt.
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Och, in veel Amerikaanse politieseries worden de slechteriken meestal vereenzelvigd met extreemrechts en neo-nazis, bijvoorbeeld in "Mc Giver", "Walker, Texas Ranger" en nog andere series waarvan mij de naam ontsnapt. Desalniettemin vind ik deze films best leuk. De kijkers die zich daardoor een (links) oor laten aannaaien zijn niet de doorsnee VlaamsBlokstemmers maar zijn doorgaans zo intelligent dat ze "sowieso" al voor de SP.A of Agalev, pardon "Groen!" stemmen. Als daar de aandacht opgetrokken wordt kan dat geen kwaad: Weer zoveel mensen die tot nadenken worden aangespoord en de media een stukje lichter zullen inschatten. Mijn gedacht!
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs moest uw uitspraak waar zijn, is het voor mij helemaal niet zo vanzelfsprekend dat omdat uw president dom is, de media geen meningen mag uiten, vooral niet in fictieprogrammas. Het is nog veel minder vanzelfsprekend dat iemand anderen de mond wil snoeren met zo'n argumentatie. Bush kakken is uiteraard in de mode, vooral bij studenten uit landen die in de Europese mediasferen liggen, en voor wie dit het eerste grootschalig militair ingrijpen is dat ze in hun leven meemaken.
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Alle Amerikanen haten moslims Het VB is centrum rechts Het VB zegt waar het op neer komt Het lijkt me iets te gemakkelijk om uw argumentatie te weerleggen, laten we het er dan ook gewoon op houden dat u onzin verkoopt.
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Vrijheid van mening ligt me na aan het hart, men mag dus voor mijn part zeggen wat men wil over welke partij. Ipv direct te proberen die uitzending te verhinderen op antenne te gaan, is het aan Het Vlaams Blok om het tegendeel van het beweerde te bewijzen. Is moeilijker dan naar het simpel wapen van de censuur te grijpen, maar ook wel waardevoller en op termijn rendabeler. En ik ben helemaal nie zo'n persoon die voortdurend Bush bashed ( ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lees je af en toe je eigen berichten wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is Ronald Reagan een van de grootste en meest inderukwekkende Presidenten geworden die de Verenigde Staten ooit heeft gekend, is hij herverkozen met een 'landslide', en is uiteindelijk na acht jaar vertrokken als de meest populaire President ooit. Ik vraag me soms wel af wat geworden is van die grote bebbels van toen die het allemaal beter wisten. Waarschijnlijk niets denderends..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het recht van de waarheid proberen te halen als men aangevallen wordt maakt toch deel uit van onze westerse vrijheden, of niet soms....,
als er van het Vlaams Blok geen reactie komt over die onwaarheden , hele en halve leugens, dan verdedigen zij hun kiezers niet, dus ! |
![]() |
![]() |