Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2003, 14:27   #21
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

plat van't lachen!

Zou thepiano er achter zitten?
Ja natuurlijk Enkele jaren terug werd ik gecontacteerd door Warner Bros, om een stukje over our flemish bloc te schrijven in het engels, en blijkbaar hebben ze dat daar integraal overgenomen. In één van de volgende afleveringen zal je FDW te zien krijgen met zijn broek afgezakt tot op zijn sokken

Ik zal eens een mailtje moeten sturen naar Warner Bros hoe dat zit met mijn Royalties, want ik heb nog genen dollar ontvangen

Op onderstaande foto zie je hier de acteur Sean Young, die de rol van Flup Dewinter speelt in de reeks Westwing, de gelijkenis is treffend!

Ps: de rol van Anke Vandermeersch wordt gespeeld door Whoopy Goldberg, een uitstekende keuze als je't mij vraagt

Grandioos, piano, meer van dat....
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 14:29   #22
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

plat van't lachen!

Zou thepiano er achter zitten?
Ja natuurlijk Enkele jaren terug werd ik gecontacteerd door Warner Bros, om een stukje over our flemish bloc te schrijven in het engels, en blijkbaar hebben ze dat daar integraal overgenomen. In één van de volgende afleveringen zal je FDW te zien krijgen met zijn broek afgezakt tot op zijn sokken

Ik zal eens een mailtje moeten sturen naar Warner Bros hoe dat zit met mijn Royalties, want ik heb nog genen dollar ontvangen

Op onderstaande foto zie je hier de acteur Sean Young, die de rol van Flup Dewinter speelt in de reeks Westwing, de gelijkenis is treffend!

Ps: de rol van Anke Vandermeersch wordt gespeeld door Whoopy Goldberg, een uitstekende keuze als je't mij vraagt

En piano als Von smallhausen! een rol die hem op het lijf is geschreven!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 14:44   #23
Tegendradigaard

Standaard

West wing is dat niet die reeks waarin een dubbelganger van Bush een president neerzet die zo maf is als maar kan zijn ? Die niets anders doet dan nonsens en zever verkoopt ?
Ik meen eens een paar minuten daarvan gezien te hebben.

Dus als een imbeciel van een president die alleen maar nonsens verkoopt het Vlaams Blok neo nazis noemt is dat alleen maar een zoveelste bewijs van zijn domheid eigenlijk.

Ik denk dat Filip De Winter daarom reclame gemaakt heeft voor die reeks. Als die imbeciel van een Amerikaanse president het Vlaams Blok neonazis noemt dan bedoelen ze eigenlijk het omgekeerde.

Die tegendraadse redenering kan alleen maar van mij komen denk ik.

Voor de rest denk ik dat Filip De Winter geen gevoel voor humor heeft. En dat is een zwaar gebrek in mijn ogen.

als nu echter iemand mij zou vertellen dat de president in die reeks echter de verpersoonlijking is van een heel slim en verstandig iemand dan gaat mijn redenering de mist in.

Maar ik ga nu voort op mijn geheugen van enkele maanden geleden en een heel klein stukje waar die persoon die de president uitbeelde echt wel een debiel personage was.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 14:48   #24
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Eigenlijk kan het mij ook geen fluit schelen wat er in The West Wing wordt vertoond, maar toch:

Enerzijds vind ik dat het Blok maar moet relativeren, Steve is ook al s op een nederlandse zender de 'domme' voorzitter van op café genoemd, al wisten die niet waar de klepel hing.
Ze moeten dit dus maar relativeren en zeker geen belachelijke matregelen tegen nemen.

Anderzijds zijn die Amerikanen toch altijd wel zo arrogant, ze zitten zelf met een president die t verschil nie kent tussen een breuk en een kwadraat en zij gaan s de Belgische partijen beoordelen.

Benieuwd of mn goede vriend Louis Michel dit geen reden genoeg zal vinden om een bilateraal congres te organiseren. (én een boycot van Amerikaande donuts)
(voor de zwartkijkers onder jullie: L.M. is mij echt wel genegen...)
Dit is de beste reactie die ik tot nu toe gehoord heb. Dewinter zou dit inderdaad beter laten voor wat het is. Als je weet van welke kant het komt, moet je al helemaal niet verbaasd zijn. Waren het niet de Amerikanen die in '42-'43 via luchtfoto's reeds wisten wat er in Auschwitz gaande was en nooit ingrepen?
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 15:11   #25
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Voel je je weer persoonlijk aangesproken Jan, als ik het over mandatarissen van het VB heb, dat je me weer persoonlijk moet aanvallen? Ik ben geen partij zelle menneke!
Oud 25 november 2003, 15:16   #26
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
Voel je je weer persoonlijk aangesproken Jan, als ik het over mandatarissen van het VB heb, dat je me weer persoonlijk moet aanvallen? Ik ben geen partij zelle menneke!
Oei, oei! Wie wind zaait zal storm oogsten he piano! (en dat is geen persoonlijke bedreiging maar een oud vlaams gezegde voor moest ge het niet weten!)
Oud 25 november 2003, 15:23   #27
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oei, oei! Wie wind zaait zal storm oogsten he piano! (en dat is geen persoonlijke bedreiging maar een oud vlaams gezegde voor moest ge het niet weten!)
"Wat de wind brengt, neemt de wind weer mee." (Georgisch spreekwoord)
Oud 25 november 2003, 15:24   #28
Malinwa
Partijlid

Malinwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
A. Toch straf hé, dat ze zelfs in de US al zien wat voor partij het Blok is. Dat ze van alle partijen die er bestaan, het Blok eruit nemen, toch raar hé?.
STRAF HE!

De partij van het volk.
De enige centrum-rechtse partij die zegt waar het op neer komt.
Zo vindt ge der natuurlijk nie veel in België.
Maar ja, alle Amerikanen zijn ook Republikeinen en ze haten allemaal de moslims.

't Is hoe da ge het bekijkt.
Oud 25 november 2003, 15:25   #29
Luddo
Minister

Standaard

Och, in veel Amerikaanse politieseries worden de slechteriken meestal vereenzelvigd met extreemrechts en neo-nazis, bijvoorbeeld in "Mc Giver", "Walker, Texas Ranger" en nog andere series waarvan mij de naam ontsnapt. Desalniettemin vind ik deze films best leuk. De kijkers die zich daardoor een (links) oor laten aannaaien zijn niet de doorsnee VlaamsBlokstemmers maar zijn doorgaans zo intelligent dat ze "sowieso" al voor de SP.A of Agalev, pardon "Groen!" stemmen. Als daar de aandacht opgetrokken wordt kan dat geen kwaad: Weer zoveel mensen die tot nadenken worden aangespoord en de media een stukje lichter zullen inschatten. Mijn gedacht!
Oud 25 november 2003, 15:27   #30
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anderzijds zijn die Amerikanen toch altijd wel zo arrogant, ze zitten zelf met een president die t verschil nie kent tussen een breuk en een kwadraat en zij gaan s de Belgische partijen beoordelen.
Uiteraard heeft dat veel met het topic te maken.

Zelfs moest uw uitspraak waar zijn, is het voor mij helemaal niet zo vanzelfsprekend dat omdat uw president dom is, de media geen meningen mag uiten, vooral niet in fictieprogrammas. Het is nog veel minder vanzelfsprekend dat iemand anderen de mond wil snoeren met zo'n argumentatie.

Bush kakken is uiteraard in de mode, vooral bij studenten uit landen die in de Europese mediasferen liggen, en voor wie dit het eerste grootschalig militair ingrijpen is dat ze in hun leven meemaken.
Oud 25 november 2003, 15:31   #31
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa
Citaat:
A. Toch straf hé, dat ze zelfs in de US al zien wat voor partij het Blok is. Dat ze van alle partijen die er bestaan, het Blok eruit nemen, toch raar hé?.
STRAF HE!

De partij van het volk.
Maar ja, alle Amerikanen zijn ook Republikeinen en ze haten allemaal de moslims.

Alle Amerikanen zijn Republikeinen
Alle Amerikanen haten moslims
Het VB is centrum rechts
Het VB zegt waar het op neer komt

Het lijkt me iets te gemakkelijk om uw argumentatie te weerleggen, laten we het er dan ook gewoon op houden dat u onzin verkoopt.
Oud 25 november 2003, 15:31   #32
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
"Een scheet is een planeet, door God geschapen en door de mens gelaten." (Een Oostvlaams spreekwoord).
Oud 25 november 2003, 15:32   #33
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa
Citaat:
STRAF HE!

De partij van het volk.

Ik heb het over ALLE partijen, wie zegt dat die zich enkel in België bevinden?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 15:34   #34
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Uiteraard heeft dat veel met het topic te maken.

Zelfs moest uw uitspraak waar zijn, is het voor mij helemaal niet zo vanzelfsprekend dat omdat uw president dom is, de media geen meningen mag uiten, vooral niet in fictieprogrammas. Het is nog veel minder vanzelfsprekend dat iemand anderen de mond wil snoeren met zo'n argumentatie.

Bush kakken is uiteraard in de mode, vooral bij studenten uit landen die in de Europese mediasferen liggen, en voor wie dit het eerste grootschalig militair ingrijpen is dat ze in hun leven meemaken.
Mijn excuses TomB .

Vrijheid van mening ligt me na aan het hart, men mag dus voor mijn part zeggen wat men wil over welke partij. Ipv direct te proberen die uitzending te verhinderen op antenne te gaan, is het aan Het Vlaams Blok om het tegendeel van het beweerde te bewijzen. Is moeilijker dan naar het simpel wapen van de censuur te grijpen, maar ook wel waardevoller en op termijn rendabeler.

En ik ben helemaal nie zo'n persoon die voortdurend Bush bashed ( ), en ik wil helemaal niemand de mond snoeren hoor. Bush liefhebbers...laat u volledig gaan in uw goedbedoelde adoratie....
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 15:35   #35
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Wie haat, is doof. Wie jaloers is, is blind. Wie kwaad is, is verlamd" Boedha
Oud 25 november 2003, 15:40   #36
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik ben helemaal nie zo'n persoon die voortdurend Bush bashed ( )

Lees je af en toe je eigen berichten wel?
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 15:43   #37
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
En ik ben helemaal nie zo'n persoon die voortdurend Bush bashed ( )

Lees je af en toe je eigen berichten wel?
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 15:43   #38
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Waren het niet de Amerikanen die in '42-'43 via luchtfoto's reeds wisten wat er in Auschwitz gaande was en nooit ingrepen?
Da's zekers da, alle dagen vlogen die ongestoord over Polen, ze waren toen onderweg naar het rode plein om een tas koffie te drinken met de president van Rusland. Het zit zelfs zo dat Bobbejaan Schoepen daar toen opdiende terwijl Jos Geysen zijn allereerste uitzending van de tijd van toen opnam. En zo is het dat dat allemaal is uitgelekt, want Eddy Wally, die dezelfde manager had, had niet goed door dat dat een geheim was, en ja, dan komt dat in Dag Allemaal he.
Oud 25 november 2003, 15:44   #39
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Bwa, hebben we ten tijde van Ronald Reagan ook meegemaakt. Toen was het Reagan kakken. Dezelfde groep (vooral studenten uit landen die in de Europese mediasferen liggen). Ze gebruikten toen ook dezelfde loze argumenten (Reagan zou dom zijn,geweest, etc...)

Uiteindelijk is Ronald Reagan een van de grootste en meest inderukwekkende Presidenten geworden die de Verenigde Staten ooit heeft gekend, is hij herverkozen met een 'landslide', en is uiteindelijk na acht jaar vertrokken als de meest populaire President ooit. Ik vraag me soms wel af wat geworden is van die grote bebbels van toen die het allemaal beter wisten. Waarschijnlijk niets denderends.....
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 15:48   #40
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

het recht van de waarheid proberen te halen als men aangevallen wordt maakt toch deel uit van onze westerse vrijheden, of niet soms....,
als er van het Vlaams Blok geen reactie komt over die onwaarheden , hele en halve leugens, dan verdedigen zij hun kiezers niet, dus !
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be