Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2006, 15:32   #21
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judokus Bekijk bericht
Uit de bergrede van Christus:
"Als iemand je (=als christen) op de wang slaat, biedt dan je andere wang aan."
Dedju dedju, het onderwijssysteem was toen ook al niet alles. Zelfs Jezeken schreef met DT-fouten !
Oud 13 december 2006, 16:14   #22
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Wie trouwens the making of the fotoshoot wil zien :
http://www.p-magazine.com/dossiers/ellenpetri/video.php
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:48   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
...

Ik zie het verband niet tussen redelijke kritiek uiten op de Kerk en dergelijke foto's. U legt me het even uit?
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg in mijn post gesteld heb dat ik geen verband zie. Dat de foto's enkel de verkoop moesten dienen.

Word jij vaker blind, bij het minste dat je denkt dat men kritiek op de kaloten levert, terwijl dit soms net niet is? Soms last van woedeuitbarstingen? Lid van een bepaalde partij soms?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 07:45   #24
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg in mijn post gesteld heb dat ik geen verband zie. Dat de foto's enkel de verkoop moesten dienen.

Word jij vaker blind, bij het minste dat je denkt dat men kritiek op de kaloten levert, terwijl dit soms net niet is? Soms last van woedeuitbarstingen?
Op al uw vragen kan ik met een gerust hart "neen" antwoorden. En nu over naar wat inhoud in de discussie.

Is dat ook mogelijk bij u?

U stelde immers dat er een verband mogelijk zou kunnen zijn (niet in dit geval, maar wel in andere gevallen). U schreef immers: "Wie zo'n (sic) foto's zou maken om echt zijn mening te uiten (...) die zou ik nog gelijk geven."

Welnu, waar zit dan wel het verband tussen dergelijke of gelijkaardige foto's en kritiek uiten op de morele standpunten van de Kerk?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 07:54   #25
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Of zou P-magazine beter de opdracht ter harte nemen om dergelijke reportage ook in een synagoge of moskee te gaan maken?
Zoals reeds aangehaald door andere forummers is dit een truukje om de verkoop te stimuleren. P-magazine is een blad dat zich (uiteraard) richt tot het vlaamse publiek, en de meeste vlamingen weten onderhand wel hoe een kerk er aan de binnenkant uitziet. Mocht deze reportage nu pakweg in een moskee zijn opgenomen, zou imho er geen extra nummer meer door worden verkocht. Hoeveel vlamingen weten hoe een moskee er aan de binnenkant uitziet? Ik wens niet te extrapoleren, maar ik weet het in ieder geval niet. Het herkenbare speelt bijgevolg een grote rol. "Veiligheidshalve" zetten ze er maar meteen bij dat het de bedoeling is om de Kerk aan te sporen tot meer "openheid" en nog meer van die holle bewoordingen, hetgeen natuurlijk flauwekul is. Het primaire doel van die reportage is de verkoop opdrijven, meer niet.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 14 december 2006 om 08:04.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be