![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigendom is betaald met veel intresten en met veel gezwoeg,voorts is er op elk huis kadastraal inkomen te betalen ,brandverzekering enz.. Ik zie dus niet in dat wie geen eigendom heeft meer voorrechten zou krijgen dan die voor een eigen huis gewerkt heeft.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hup buiten. Wel net zo goed moet al wie een huis bezit of andere gelden (die gekend zijn natuurlijk) eerst ten gelde maken alvorens ze steun kunnen genieten. Trouwens wat ging je er mee doen? Meenemen naar de hemel? Putjes mee gaan pissen? En mensen zonder eigendom of andere gelden hebben sowieso al een pak minder geld en veel meer recht op enige "staatssteun" en de staat dat zijn wij allen. Ik hoef geen rijke te steunen!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 december 2006 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
t' zal geen negerke zijn! Trouwens al eens op gelet hoeveel negerkes hier lopen tegenwoordig? Ge moet weeral niet vragen wat ze in Congo aan het uitvreten zijn...de Belgen. Waarschijnlijk liggen daar bestuurs mandaten van grote bedrijven te rapen....in ruil voor wat uitwisselingprojecten. ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() We weten het al: uitkeri,ng heeft niets met behoeftigheid te maken.
Maar voor vele ezels hier zijn de behoeftigen net de profiteurs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |