![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is je punt ?
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Frans is daar geen officiële taal hoor. Faciliteiten veranderen eigenlijk niets aan het taalstatuut van een gemeente, ze laten alleen persoonlijke, directe communicatie toe in het Frans tussen gemeente en burger, niet in de gemeente op zich en niet van de gemeente naar de bevolking en masse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Die steden bestaan niet, er zijn geen steden die in Vlaanderen Doornik, Bergen of Luik noemen. Daarentegen zijn zijn er in Wallonie steden die Tournai, Mons en Liege noemen. Maar ik begrijp dat de lagere klasse in Vlaanderen dat niet weet, hun intellect is namelijk beperkt, net zoals de waalse lagere klasse moeite heeft om over Gent, Antwerpen en Kortrijk te spreken, ipv Gand, Anvers, Courtrai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet nog dat ik in de klas zat...
En ik heb de klasse om iedereen met respect te benaderen en te behandelen. Ik word slecht van die opmerkingen van Aynerand, of is 't Aangebrand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Schaf je dan een kotszakje aan, de verwante industrie zal je dankbaar zijn. Ik heb de klasse om iedereen die financieel bruikbaar is met respect te benaderen, de anderen negeer ik, ze interesseren mij niet. Aangezien dat we met 10 miljard op de wereld zijn en dat 9.999.999.000 van de mensen geen zier om mij geven, en terecht, hou ik daar absoluut geen schuldgevoelen aan over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn het er nu al 10 miljard?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 15 december 2006 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() [quote=Brandaan;2249379]Geven er duizend mensen om u? Dat doet u goed.[/quote
I don't care of het nu duizend zijn of geen enkel. Interesseert mij absoluut niet. Ik doe wat ik wil, en dat is het belangrijkste en op je weg kom je altijd mensen tegen, daarom moet je ze nog altijd niet blijven tegenkomen. Het verveelt na een tijdje ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Bravo, weer een fantastisch initiatief van ons Vlaams parlement. Jongens toch, dat zal de verfransing nog al eens gaan tegengaan, zie.
Maar laat ons dan ook consequent zijn en het gebruik van de namen Parijs, Londen, Berlijn, Rome, Moskou, Athene en ga zo maar door, streng beboeten. Als dit een voorproefje is van wat de heren en dames in het Vlaams Parlement van plan zijn met een volledig onafhankelijke Vlaamse staat, amai merci (of liever: amai bedankt, en van die 'amai' ben ik nog zo zeker niet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 15 december 2006 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Generaties Vlamingen hebben hard gevochten om hun eigen taal te mogen gebruiken. Als ik er Wiki op nalees zijn er twee redenen waardoor we hier nu het Vlaams officieel kunnen gebruiken: het universeel stemrecht, waardoor de Vlaamse Beweging kon ontstaan, en vanaf de jaren '60 de economische situatie, die Vlaanderen in een machtspositie plaatste.
Is dit de manier waarop we die macht willen gebruiken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waw, sterk van de Vlaamse regering. De muizen hebben nog eens gebruld!
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 december 2006 om 23:50. |
![]() |
![]() |