![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
aan de grondslag ligt meestal een frustratieprobleem en een eerder narcistische persoonlijkheid ( een opgeblazen gevoel van zichzelf om een minderwaardigheidsgevoel te verbergen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, als je pleit voor meer verdraagzaamheid in de wereld, begin misschien met misschien uzelf. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 27 december 2006 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ach, homoseksuelen worden veel te veel getolereerd binnen deze maatschappij, en men laat maar begaan
Dat er heden wetten bestaan die dat soor seksvuiligheid institutionaliseren is buitengewoon wraakroepend De mietjesmaatschappij wordt gekultiveerd, de losbandigheidsmoraal opgelegd. niemand, niemand , kan dit gewoon onverschillig laten die zichzelf nog min of meer christelijk noemen kan. De gentlemen verwerpen dit, zij hebben veel fatsoen en geven toch nog hun mening. Gentlemen zoals ik ! Ach, nauwelijks een kat op dit forum die nog precies weet wat een gentleman zoal inhoudt .... En ondanks de terreur van de perversie durven ze nog klagen, die arme verdrukte minderheid ![]() De mensen beseffen heus wel dat als een mens homoseksuele neigingen heeft er nog meer aan mankeert Als het voor sommigen niet volstaat om het immorele ervan in te zien, dan leert de werkelijkheid hun wel. Programma's als Telefacts en Jambers zijn op dat vlak niet kentekenend maar zeer illustratief Laatst gewijzigd door PAJOT : 27 december 2006 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, het ultra rechts-liberalisme ?? De wet vd sterkste ??
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En niet om een hoop dure peperdure kwatsch te produceren. Die gesponsorde studies zijn cadeautjes voor de politieke vrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De liefde is geheel wederzijds.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, alsook ervoor zorgen dat minderheidsgroepen niet nutteloos worden gediscrimineerd.
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die mayonnaise pakt allang niet meer; meer nog, ze heeft nooit gepakt! Er is een geestesziekte die welig tiert in politieke kringen: de Cogels-Osyleimentaliteit. Verlies aan voeling met de samenleving... je weet wel: waar die overige 99% van de mensen leven. Los daarvan: ik heb geen enkel probleem met homoseksuelen. Andermans (of -vrouws) seksleven gaat mij geen moer aan; ik wil het zelfs niet weten... Maar dat het hier alweer gaat om een potje doelloos verbrassen van belastingsgeld in naam van "de goede zaak", mag ook gezegd worden. Ik vind het ronduit zielig dat daar de loftrompet over gestoken wordt. Regime-hoereren noemt men zoiets ook wel.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 27 december 2006 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ze kan wel de nodige signalen geven.
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat is dan de defenitie van 'draaglijk' en 'aangenaam'? Veel mensen zouden het aangenaam vinden om niks met die homo's te maken te hebben,...
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
De anti-discriminatiewet en het 'Centrum voor racismebestrijding' zijn er om te dwingen en gedapo te spelen. Die campagnes legitimeren enkel.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() ja hoor, en we leven in een peecee dictatuur.
je mag niet meer zeggen en denken wat je wil. blablabla... subiet gauw de gordijnen dicht doen, want we moeten verduisteren... hebt gij nog vleesbonnekes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel mensen zouden het ook aangenaam vinden om niks met het VB te maken te hebben......
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Zie je zelf nu ook wat voor een quatsch je opgeschreven hebt?
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 27 december 2006 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is gene quatsch. De overheid heeft als taak op te treden als bepaalde kwetsbare delen van haar bevolking ten prooi vallen aan bepaalde hersenloze onverdraagzame hokjesdenkers.