![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niks van deze tekst! Zet aan tot hoera geroep zowel als boe geroep volgens mij wel twee tegenovergestelden... Ik geloof inderdaad ook dat de reportage onder andere eens aan de vlamingen een beeld heeft willen geven van zichzelf; een spiegel zoals u het zelf zegt. En inderdaad menig vlaams vlaagenzwaaier heeft dit niet verstaan maar dat is logisch de leiding snapte het zelf niet (of wil niet dat de rest het snapt). Wat is hier verkeerd aan? Ik vind het grappig! Voor hen* zou het pijnlijk moeten zijn... * ![]() Maar hoe komt u dan aan het "hoe naïef zijn" van het geloven in de gepaste grap? Ik vind de beste grap degene die ons het meest doet nadenken... vb. http://forum.politics.be/showthread.php?t=71958 Het separatisme is niet verwezelijkbaar zonder de vlaggezwaaiers; meer zelf zij gaan (kudde leiders getrouw) het zijn die ooit het separatisme gaan doorvoeren. Dus dat was geen personificatie van vlaanderen doch wel van het gevaar... Verwijzing naar uitroeingskampen is mij ontgaan... menselijk Wallonië was toch ook grappig (pijnlijk), neen? roh... En de MUG diensten wat is er daar verkeerd aan? Hoe anders kan je het de mensen uitleggen. Het verwondert me dat het al van waalse kant moet komen... Het is toch waar? Hoe schanddalig zijn die verhalen niet? Hoe echt zijn die verhalen die ze allemaal vertelden niet? Nu ik vond het hilarisch; hilarisch pijnlijk ok; maar hilarisch! Om van te brullen hoe de walen ons (lees: ALLE inwoners van België) in twee uurtjes helemaal weer eens recht hebben gezet! Ik noem mezelf niet naïef! Ik noem mezelf realist! En hoe grof en pijnlijk de gegeven informatie ook is ze is (met een beetje overdrijving natuurlijk; anders was de humor weg) werkelijkheid! Laatst gewijzigd door largo_w : 16 december 2006 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is Dewinter buiten het opgezet dinertje waar niemand de achtergrond van wist, ook nog specifiek aan het woord geweest ergens (mèt wetenschap van het opzet?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar op een bepaald ogenblik komt Dewinter zgn. 'als eerste Vlaams parlementslid' toelichting geven (ik denk dat het ook opgenomen is op het moment van dat zgn etentje). Van dat soort dingetjes als het tussen haakjes gezette zit het verhaal vol. Nu, ik bedacht daarnet, dat het Dewinter uiteraard niet schaadt dat hij in de ogen van de Walen een soort van Vlaamse leider is, vertegenwoordiger van dé Vlamingen. Het komt hem ook goed uit , die bevestiging van de VB-bewering 'wij verkondigen het standpunt van de meerderheid van de Vlamingen' (aka 'wij zeggen wat u denkt'). Street-credibility als het ware. Leterme is degene die er het meest schade door lijdt, en dat heeft hij maar al te goed begrepen, getuige zijn reactie.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Er bestaat ook zoiets als een nationalistische visie op mens en maatschappij he. (daarmee dat ik de n-va weiger als nationalisten te zien, want voor hen volstaat zo'n leeuwtje wel)
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb het reeds ergens anders geschreven. Ik kan mij niet ontdoen van het gevoel dat idd de PS hierachter zit. De PS maakt de Walen al jaren bang dat wanneer Vlaanderen teveel bevoegdheid krijgt dit ten koste kan gaan van de "solidariteit" met Wallonië. Als vandaag België niet meer bestaat valt die solidariteit eveneens weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.tijd.be/mijn_nieuws/binne...asp?Id=2585353 |
|
![]() |
![]() |