![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Maar JMDD is er ondertussen weer uit.
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik zei net dat u geen eigen mening hebt
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() danke
![]() bij de weg , ik heb 3 vraagjes voor de nva'ers hier : Weet er iemand hoeveel leden de nva eind 2003 telde ? Weet er iemand hoeveel leden de nva eind 2005 telde ? Weet er iemand hoeveel leden de nva vandaag telt ? ![]()
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Denk niet dat ledenlijsten openbaar zijn... Dit jaar heeft de N-VA ongeveer duizend volledig nieuwe leden geworven. Ik vraag me af hoeveel er daar van over zijn na de zaak Dedecker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Meer of minder dan duizend denk je ? Mijn punt is dat "de groei" wordt geinsinueerd , en die is er in zekere mate wel ja, maar gaat het om nettogroei or daalt het totale aantal leden ? dat is toch een belangrijke kanttekening lijkt me. Laatst gewijzigd door UFSIA : 19 december 2006 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Minder dan duizend denk ik. Vreemd genoeg waren er meer N-VA'ers voor het kartel dan tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
als je 20 leden hebt op de moment dat je een kartel sluit, waarvan er 6 tegen het kartel waren, 11 voor en 3 onthoudingen ... Van die 6 hebben er ondertussen 4 de nva verlaten , die zijn vervangen door evenveel nieuwe leden die eigenlijk een grote cdv sympathie hebben , die erbij kwamen omdat het kartel er kwam ... dat is al 15 op de 20 leden voor het kartel ... DAN komt die hele kwestie ... de nva van pakweg 3 of 4 jaar geleden zou ZO tegen het kartel zijn geweest nu , maar die nva is al sterk veranderd en bestaat niet meer : of het nu is omdat er een aantal mensen uitgestapt zijn, of omdat er een aantal sympathisanten van cdv lid zijn geworden of een combinatie van dit en nog andere factoren ... al bij al vind ik de meerderheid VOOR het kartel niet ZO vreemd , die is het resultaat van een instroom van een zeker publiek, de uitstroom van een ander publiek plus de veranderende houding van de nva leiding die veel in de pap te brokken heeft. Laatst gewijzigd door UFSIA : 19 december 2006 om 20:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds zijn er veel kiezers daar niet voor te vinden, maar wel voor een verdere bevoegdheidsverdeling. Ook zijn er mensen (zoals ik) die wel een onmiddellijke scheiding wensen, maar die niet op het VB willen stemmen. Voor deze mensen is een partij nodig. Een partij die voor Vlaanderen ijvert. Anders gaat hun stem verloren aan de anti-Vlaamse paarse partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Separatisme is niet verenigbaar met het stap-voor-stap scenario.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() Waarom niet? Het is een theorie als een ander. Het is niet omdat je die Frans Baert doctrine volgt, dat je geen Vlaams-nationalist bent.
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() windhanen gedrag? is dat nieuw voor de n-va?
nooit in een regerin als b-h-V... nooit met de spa. nooit gepraat met de VLD...etc; me dunkt dat dedecker dit toch maar had moeten zien aankomen. Want als er iets is wat de n-va kenmerkt is het juist dat. Het tegenovergestelde van wat de n-va zichzelf wil aanmeten. In Anwterpen is het nog erger. Daar stapt men nu in het stadsbestuur en laat men ALLE verkiezingsbeloftes vallen; Opsporing illegalen, autonomie voor districten, schepen van veiligheid ... niets van in het akkoord van het nieuwe stadsbestuur. Het is hier SPA blauw, SPA- rood, en SPA orange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het VB-scenario van "het komt er vanzelf wel, wij gaan er in elk geval niets voor doen, maar stem in afwachting zeker wel op ons!" ook niet verenighbaar met zinnig separatisme, maar ja... Laten we onze eigen strategie niet gaan uitroepen tot de enige waarlijk separatistische religie, dat is lichtjes hautain en verschrikkelijk idioot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Dan had ik liever dat die mensen werkten aan middelen om België langer te doen bestaan, als je me begrijpt...
![]() |