![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() De staat is een bedrijf op zich; hun grote voordeel is dat ze niet failliet kunnen gaan en dat ze grond bezitten met gevolg een nationaliteit.
Laatst gewijzigd door Chimera : 19 december 2006 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nope burgerlijke dood is uitdrukkelijk afgeschaft. Je staatsburgerschap kan je onmogelijk en op geen enkele manier verliezen - zelfs niet indien je dat zelf zou willen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 december 2006 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() ik ben daar zo eens over aan t denken geweest
wat er zou gebeuren als we de staten onderwierpen aan onderlinge concurrentie en waarbij de staat die het meeste burgers aantrekt het grootste grondgebied krijgt toegewezen vd internationale gemeenschap wereldburgers zouden dan vrij hun staat kunnen kiezen of kiezen om nergens bij te horen en eigen boontjes volledig te doppen in gebieden die voor die mogelijkheid gereserveerd zouden kunnen worden of ervoor kiezen om zelf ergens een staat op te richten en deze te trachten doen groeien door door middel van goede voorwaarden en leefomstandigheden meer burgers aan te trekken er zouden communistische staatjes kunnen zijn en kapitalistische en weet ik wat nog allemaal voor ieder wat wils dus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 december 2006 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Sommigen zouden hun kakbroek eens dringend moeten (laten) verversen...
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 19 december 2006 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
De staat moet alle macht hebben hé, de mens is ondergeschikt. Dat is een theorie die redelijk populair was halverwege de vorige eeuw, heb ik van horen zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ha ja, want Nederlanders, Fransen en Duitsers gebruiken nooit het wegennetwerk dat eigendom is van de Belgische staat?
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Ik word geen ambtenaar
Laatst gewijzigd door simon01 : 19 december 2006 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de democratische natiestaat is er gekomen als reactie tegen de onderdrukking van de clerus en de adel. het is een kostbaar goed, waar niet lichtzinnig mee mag worden omgesprongen, hetgeen jullie libertaristjes nogal eens graag doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door te spioneren voor Poetin bv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() hahahahahaha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ja.
anarcholibodingesen die het over gelijkheid hebben, dat is grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De consequentie is logisch: iemand die uit de staat stapt, verliest in feite zelf zijn recht om in het buitenland te rijden. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 19 december 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() hoezo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Nee maar ik ben bereid, om pragmatische redenen, mijn deel te betalen voor die wegen en voor de rechtbanken en riolering en mssn nog enkele kleine dingen die de overheid monopoliseert ook. Is het dan ok, kan ik dan uit de staat treden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Helaas is de som van al die kleine dingetjes nu precies uw belastingsaanslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |