![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat er tegenwoordig GSM's zijn die een dictafoon bevatten : indien het inspreken van een dictafoonbericht nu op zulk toestel gebeurde vind ik dat men de man had moeten veroordelen - men kan nl. geen verschilk maken uit hoofde van wat men nu feitelijk met dat ding aan het doen is. Hopelijk zal er voor de verkiezingen een intelligente wijziging aan die et aangebracht worden tenzij men een rechtspraak schept in hoger beroep tegen deze anomalie.
Recht is mensenwerk - ik herinner aan een opmerkelijke uitspraak van een Nederlands hoogleraar recht die bevestigde dat het zich strikt beperken tot de letter van de wet zonder oog te hebben voor de geest ervan leidt tot een ontmenselijkt recht. Ik kan me best voorstellen dat er omstandigheden zijn waarin een achter het stuur GSMmer vrijgesproken zou worden wegens dringende (dwingende ?) omstandigheden...
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Onzinnige vergelijking. Als er in een politiereglement sprake is van het zeer specifieke blaffen van honden, dan heeft men geen poot om op te staan als men mij zou willen verbaliseren omdat mijn kat aan het miauwen is. Lees de tekst van art. 8.4 Wegcode nog een keer : er staat "draagbare telefoon", niet "dictafoon". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door globalisator : 21 december 2006 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |