Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Als ik de kans krijg zal ik ook frauderen.
JA, want iedereen doet het, zowel vreemdelingen alsook de Belgen. 4 33,33%
NEEN, ik respecteer de wet, zoals ook de meeste Belgen en vreemdelingen dat doeN. 8 66,67%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2003, 18:39   #21
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

De meeste mensen vinden profitariaat en criminaliteit ongepast en vermits dat voor het grootste deel gebeurt door de allochtonen worden dergelijke mensen voor racist uitgescholden.
Natuurlijk zijn er ook Belgen die dat doen.

Vandaag nog een staaltje gehoord: een vrouw met drie kinderen werd door haar man verlaten. De vrouw werkt dag en nacht om het hoofd boven water te houden!
Een vriendin van haar ( ook autochtoon) overkwam hetzelfde, maar is naar het OCMW getrokken, trekt daar zonder te werken een leefloon, krijgt zelfs geld om met de wagen op vakantie te gaan, wordt de schoolreizen van de kinderen terugbetaald....en moet daar NIETS voor doen.

Zie , daar krijg ik het ***** van!
Veel allochtonen kennen ook die weg, maar niet alleen zij dus!!!!

In ieder geval, als ik zoiets hoor (uit betrouwbare bron) dan gaan mijn haren rechtstaan!!!

Ik vind het niet normaal dat iemand die niet werkt het beter heeft dan iemand die hard werkt , noch dat iemand die heel zijn leven hard gewerkt heeft het met minder moet doen dan iemand die nooit gewerkt heeft!!!!

En, vandaag of morgen en het zal niet lang meer duren, heeft de staat geen geld meer om pensioenen te betalen, belastingen terug te betalen, wedden te betalen...... Dit is zelfs al bezig!!!!

Hoe lang zal de brave Belg nog verdragen dat met zijn zuurverdiende centjes onbekwaam wordt omgesprongen?????

Zouden de ogen nu nog niet opengaan????

Ik vrees dat het niet vijf voor twaalf is, maar twaalf uur!!!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 17:11   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
In ieder geval, als ik zoiets hoor (uit betrouwbare bron) dan gaan mijn haren rechtstaan!!!
Ik geloof er niks van , citeer die betrouwbare bron maar eerst. Anders is het wat mij betreft: pathologische leugenachtige kwaadsprekerij (dixit Mareleen Denecker).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be