![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als die monnik ook nog eens getraind is in matrix-achtige toestanden heb je al helemaal geen schijn van kans meer...
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Die Mount Athossers moeten dringend eens van de bil gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kunnen we daar geen verplichting van maken?
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om het celibaat niet te schenden kunnen ze ook Libanese geiten importeren
![]()
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Je vergeet mijn ultieme wapen: Superhagedisvreter alias...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 22 december 2006 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die gaat "back-fire'en", Eddy is namelijk zelf een Griekse vechtmonnik, orde van de malakas ![]() Er is maar één hoop tegen deze vechtmachines: ![]() Laatst gewijzigd door KrisKras : 22 december 2006 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaan een "sektarische" groep zonderlingen,in de praktijk redelijk geisoleerd van de normale Griekse maatschappij elkaar te lijf.....vooralsnog met eenvoudige mechanische gereedschappen,en zonder pyro-technische hulpmidddelen... ![]() In Irak(bijvoorbeeld),Somalie(bijvoorbeeld),Soedan(bi jvoorbeeld),Afghanistan(bijvoorbeeld),. ,regelmatig in Indonesie(bijvoorbeeld),in Thailand(bijvoorbeeld)....ach...pfffff....,slagen dergelijke "zonderlingen",er al in om massas gewone mensen te veranderen in onnadenkende bavianen.....en jammer genoeg al met inzet van "merkelijk straffer" materiaal ach...de geschiedenis is er vol van..... laat de "samenzwering" maar varen.. vechtende monniken wow....... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 december 2006 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() hahaha, was er net ook nog een paar aan't bekijken. Kapot lachen! ![]() Chuck Norris once visited the Virgin Islands. They are now The Islands. Chuck Norris puts the "laughter" in "manslaughter". Once a cobra bit Chuck Norris' leg. After five days of excruciating pain, the cobra died. If you play Led Zeppelin's "Stairway to Heaven" backwards, you will hear Chuck Norris banging your sister. Chuck Norris secretly sleeps with every woman in the world once a month. They bleed for a week as a result. ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nope, nog steeds geen schijn van kans. Een beetje Griekse monnik, de naam waardig, draagt ten allen tijde oordopjes van 3M.
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ze wilden geen van beide.
Vind jij jezelf altijd zo leuk als grapjas? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 december 2006 om 10:45. |
![]() |
![]() |