![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Of misschien bij nader inzien... ![]()
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....11#post2266511 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ------------------------------------------------------------------ Hallo allemaal, Mijn naam is Babette, ik ben 35 jaar en kwam op deze site omdat ik op internet zocht naar een paar mooie pumps voor een feestje. Op deze site gaat er een wereld voor me open ! Ik wist niet dat er zo'n underground-subcultuur was op dit gebied. Als ik het zo lees, zullen er bij jullie wel een aantal zijn die een keer voor mijn schoenenkast zouden willen staan, haha. Ik lieg natuurlijk als ik zou zeggen dat ik dagelijks naaldhakken draag. Af en toe draag ik ze naar mijn werk, maar dan niet die hele hoge natuurlijk. Naar een feestje, of als ik uit ga, dan draag ik wél regelmatig hoge en zelfs hele hoge naaldhakken. Het is wel een soort liefhebberij van me, ik lijk in dat opzicht wel wat op die Carrie van Sex & The City. Zo staan er in mijn schoenenkast minstens 50 paar pumps, waarvan ongeveer 20 met een naaldhak van hoger dan 10 cm. Mijn pronkstukken zijn zwarte lakpumps met een hak van 15 cm. Er is niet op te lopen, maar mooi zijn ze wel ! En dan heb ik ook nog laarzen, zelfs één paar lieslaarzen ...... Ik ga nu verder lezen en kijken op de site, wie weet spreken we elkaar wel een keer ! Groetjes, Babette. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik ben nog niet zover , ben nog aan het oefenen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga mijnen PC hier afsluiten voor er ongelukken van komen . Ik voel een privé-bericht van één van die mannen naderen . Tot morgen ![]() Of tot volgende week ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
W�*�*�*r blijft 'm het in godsnaam h�*�*len ?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor mij (als occasioneel forummer) zijn volgende personen zeker een must....(mbt mijn forumplezier)
Carlgustaaf (met stip op één), Kaffer, Jazeker, Lombas, Metternich, Truder, Zwartengeel, Van Maerlant, B2BW, Veerle 23,.......enz. Maar ook een Uh-huh, Kim, Djimi, Nynorsk, Casca, Steven Nr1,.... Allemaal leuke mensen lijkt mij. De één al wel meer dan de ander...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Idd...Die was ik nog vergeten.......
Wie ook niet te vergeten is, is 'Firestone'......the one and only quizmaster ![]() Haar kennis.......Waanzin gewoon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() zeg Kaffer, vertel ons eens, hoe heb je dat nu zo ineens voor mekaar dat jij de populairste K&K poster bent zo opeens ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() wij weten wel dat jij dan naarstig zit te lezen hoor ! al dan niet met hakjes aan ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mittie... <3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zat weer in de strandpaal in Assenede ! En ik kan dat bewijzen ook . Wie is de persoon op de tweede foto links met de grijze trui aan . Wie ? http://forum.politics.be/showthread.php?t=72849&page=2 Laatst gewijzigd door Kaffer : 22 december 2006 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |