![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 22 december 2006 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En even ter info: tien euro vergeleken met +20 euro voor het "warandemanifest" is wel een heel verschil, niet?
Je hoeft niet eens verzendingskosten e.d. bij te betalen. Gelukkig heb ik het warandemanifest destijds zelf cadeau gekregen want ik was echt niet van plan om daar dergelijk bedrag aan te spenderen. Laatst gewijzigd door Kim : 22 december 2006 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() En wie is die hele top van de Vlaamse culturele wereld? Eddy Wally en Jean Marie Maff? ![]() Die prominente leden van Béplus waar ge mee afkomt, er is inderdaad iets opvallend aan... de helft daarvan zijn ouwe bokken die hun vrouw hebben laten zitten voor een 'groen' blaadje. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal aan de mods vragen om mijn post ietwat aan te passen (gezien ik het zelf niet meer kan). ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Kent u het reilen en zeilen binnen B Plus? Nee 3. U gaat dus verder op vooroordelen en maakt zichzelf wel ietwat belachelijk door te reageren alsof u alles weet, dit terwijl u nog geen letter van het manifest in kwestie hebt gelezen. Wie is hier nu belachelijk? U of ik?
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu denk ik toch dat je Kim verwart met de gediplomeerde onnozelaar Hans. Ik sta qua politieke visie dan wel compleet lijnrecht tegenover haar, maar een 'flauwe plezante' is ze allerminst.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 december 2006 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hans1 ![]() Uiteraard en de twee andere in één moeite erbij ! ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() edit: nvm, verkeerd gelezen
Laatst gewijzigd door Thomas- : 22 december 2006 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kim kan integendeel tenminste zinnig debateren! Maarja, daarom ook dat B-plus prominente leden heeft en HANS zelfs een voetballer als M. Wilmots niet kon binnen rijven, zelfs collega 'flauwe plezante' Prins Laurent, vond Hans niet goed genoeg om samen met hem in hetzelfde schuitje/Ferrari te kruipen. ![]() Ik denk dat Laurent dacht, met die Hans kan ik niet omgaan, stel je voor dat ik met hem tegen 200 per uur naar een meting raas, die jongen schijt zijn broek dan vol ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelieve mijn bestelling te annuleren. vriendelijke groeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tot zover...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet wel een kaskraker worden....
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Verdekke, begint er hier nu ook al ne forumquiz? En multiple choice nog wel.
![]() Tja, ik weet het juiste antwoord wel, maar als ik dat hier geef gaat ge weer in uw gat gebeten zijn. ![]() Geen enkele reden om u op te winden, het gaat toch allemaal uitstekend tussen Vlaanderen en Wallonië? Of vergis ik mij? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker dat het prima gaat tussen Wallonië en Vlaanderen!
Of heb je een weekje geleden soms dat extra nieuwsbericht gemist op de RTBF? ![]() |
![]() |
![]() |