![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: In welk kwadrant bevindt u zich ? | |||
minder vreemdelingen / méér sociale zekerheid |
![]() ![]() ![]() |
18 | 45,00% |
minder vreemdelingen / minder sociale zekerheid |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
méér vreemdelingen / minder sociale zekerheid (door het feit dat de vreemdelingen maximaal gebruik kunnen maken van onze sociale zekerheid, wordt onze sociale zekerheid onbetaalbaar) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,50% |
méér vreemdelingen / méér sociale zekerheid (deze combinatie impliceert dat de belastingdruk fors moet worden verhoogd zodanig dat onze economie in elkaar zou klappen waardoor onze sociale zekerheid ook zou instorten. En ook overbevolking !!! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Jullie staren jullie blind op de vreemdelingen. Ik wil alle sociale profiteurs eruit, ongeacht ras, nationaliteit enzovoort. Ik zou veel liever 100 goede Afrikanen binnenhalen dan het blijven ondersteunen van 100 Vlaamse niksnutten.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toon mij een migrantenpuber die hier vanaf zijn geboorte woont die geen Nederlands kan en ik toon u er duizend die het wel kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De migrantenkinderen hebben een achterstand in de scholen omdat ze geen behoorlijk nederland s kunnen. De scholen moete hiervoor een grotere inspanning doen en er moet meer geld vrijkomen om deze achterstand weg te werken. Wanneer U gelijk heeft kan men alleen maar stellen dat dat geld dan weggeworpen geld is maar dat de migrantenkinderen dan veel dommer zijn dan de autochtonen. Is dat niet iets te ver gezocht Johan. Is dat niet een beetje discriminerend op afkomst. Of zullen we het maar houden dat ze niet zo goed nederlands spreken? Kwestie van correct te blijven en geen blauw knopke op te lopen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="dejohan"]
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
goh denket ni. Toch stel ik voor om vermaledijde OCMW-profiteurs naar het Deltakwadrant te sturen, leren ze eens proeven van het echte 'sharing' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da wilt ge die Borg ni aandoen! Ge gaat heel hun sociale zekerheidscohesie naar de botten helpen.
![]() |
![]() |
#31 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mvg
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen, helemaal niet, ik zeg alleen dat zij ervoor kunnen zorgen door stappen in de goede richting te zetten, dat het racisme bij vele vlamingen zou kunnen afnemen. Zoals ik al zei, zij hebben het in handen! (voor een groot gedeelte)
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Tussentijdse evaluatie na 36 stemmen. Een duidelijke meerderheid (25 op 36 of 69,44%) wil minder vreemdelingen. Een meerderheid (22 op 36 of 61,11%) is voorstander van meer sociale zekerheid. Geen van de vier voorgestelde combinaties haalt echter een absolute meerderheid. Niettemin laat de combinatie "minder vreemdelingen / meer sociale zekerheid" de andere combinaties ver achter zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En tot nader order gebeurt het stemmen in Vlaanderen anoniem, je kan dus onmogelijk weten wie er stemt voor welke partij.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is het "Wij zeggen wat u denkt", morgen is het "U denkt wat wij zeggen".
Steve Stevaert is er al mee begonnen met de tussenstap : "ik weet wat goed voor u is !" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |