Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2003, 21:39   #21
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Maar meiske toch,

Ge moet zo niet wenen...
Hier...Ne lekstok!

Oh, maar ik heb helemaal niet geweend.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 23:11   #22
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Superstaaf heeft op het forum duidelijjk de vrije meningsuiting verdedigd. Dan moet hij kunnen tegen dingen die hij misschien niet graag hoort.
En? Heeft hij misschien op een of ander manier geprobeerd om u dit recht te ontzeggen? Heeft hij proberen te verhinderen dat u al dan niet terecht opmerkingen aan zijn adres hebt gericht? Heeft hij op het blauwe knopje gedrukt omdat u deze topic hebt geopend?
Heeft hij u op enige, maar dan ook maar op enige, wijze uw recht op vrije meningsuiting ontnomen of proberen te ontnemen?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 23:11   #23
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Maar meiske toch,

Ge moet zo niet wenen...
Hier...Ne lekstok!

DEZE VERDIENT DE TITEL VAN BESTE POSTING VAN DE DAG!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 23:17   #24
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Superstaaf heeft op het forum duidelijjk de vrije meningsuiting verdedigd. Dan moet hij kunnen tegen dingen die hij misschien niet graag hoort.
En? Heeft hij misschien op een of ander manier geprobeerd om u dit recht te ontzeggen? Heeft hij proberen te verhinderen dat u al dan niet terecht opmerkingen aan zijn adres hebt gericht? Heeft hij op het blauwe knopje gedrukt omdat u deze topic hebt geopend?
Heeft hij u op enige, maar dan ook maar op enige, wijze uw recht op vrije meningsuiting ontnomen of proberen te ontnemen?
Neen, dat heeft hij allemaal niet gedaan. Vandaar dat Knuppel zich te veel liet meeslepen, denk ik. Superstaaf is een grote jongen die best zichzelf kan verdedigen tegen mij en had moederkloek Knuppel niet nodig. Haar tussenkomst in de discussie was onnodig en dus nergens goed voor.
Oud 3 december 2003, 23:18   #25
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar meiske toch,

Ge moet zo niet wenen...
Hier...Ne lekstok!

DEZE VERDIENT DE TITEL VAN BESTE POSTING VAN DE DAG!
Ik meende dat Rudy dacht dat ik effectief achter mijn pc zat te wenen, maar dat is dus niet geval en was gisteren ook niet het geval. Wou hem geruststellen.
Oud 3 december 2003, 23:43   #26
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Citaat:
Maar meiske toch,

Ge moet zo niet wenen...
Hier...Ne lekstok!

Hier breekt mijn hart, en ik zou het voor Stefanie willen opnemen. Ik vind dat ze nu wel genoeg heeft moeten incasseren, en zou jullie willen vragen om de subtiele tegenwind te laten varen.
Voor zover ik het begrijp gaat het hier blijkbaar om een multi-interpretabel misverstand, en ik denk dat het het beste is dat jullie dit laten voor wat het is, gezien je er toch niet meer uit zult komen. Er zin belangrijkere dingen in het leven.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2003, 00:57   #27
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Citaat:
Maar meiske toch,

Ge moet zo niet wenen...
Hier...Ne lekstok!

Hier breekt mijn hart, en ik zou het voor Stefanie willen opnemen. Ik vind dat ze nu wel genoeg heeft moeten incasseren, en zou jullie willen vragen om de subtiele tegenwind te laten varen.
Voor zover ik het begrijp gaat het hier blijkbaar om een multi-interpretabel misverstand, en ik denk dat het het beste is dat jullie dit laten voor wat het is, gezien je er toch niet meer uit zult komen. Er zin belangrijkere dingen in het leven.
Ik vind dit ook de topic van de dag. Is er geen camera in de buurt van Stef? Kunnen we haar misschien life voor het forum brengen en haar één (misschien twee?) traan zien wegpinken
Oud 4 december 2003, 02:31   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen, dat heeft hij allemaal niet gedaan. Vandaar dat Knuppel zich te veel liet meeslepen, denk ik. Superstaaf is een grote jongen die best zichzelf kan verdedigen tegen mij en had moederkloek Knuppel niet nodig. Haar tussenkomst in de discussie was onnodig en dus nergens goed voor.
We komen eindelijk tot de kern van de zaak.
Er is hier vrije meningsuiting...
behalve voor moederkloek Knuppel.
Haar tussenkomst in de discussie tussen Superstaaf en Stefanie is onnodig en nergens goed voor.
Knuppel kan zich dus maar beter in geen discussies op dit forum meer mengen. Tenminste, als het discussies betreft tussen Superstaaf en Stefanie.
Superstaaf is immers al een flinke jongen die zichzelf best kan verdedigen tegen Stefanie.

Ik geloof dat mij een licht opgaat... 8)
Oud 4 december 2003, 08:22   #29
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Haar tussenkomst in de discussie tussen Superstaaf en Stefanie is onnodig en nergens goed voor.
Knuppel kan zich dus maar beter in geen discussies op dit forum meer mengen. Tenminste, als het discussies betreft tussen Superstaaf en Stefanie.
Superstaaf is immers al een flinke jongen die zichzelf best kan verdedigen tegen Stefanie.

Jij bent traag van begrip hoor Knuppel.

Vrije mening kan best wel
  • 1/tenzij je (als flamingant ) Belgicisten verdedigt
    2/tenzij je 'onnodig' een grote jongen bijvalt bij onterechte beschuldigdigingen.
    3/tenzij je letterlijk een tekst overneemt om het switchen, fluctueren en verschuiven van ideeën aan het licht te brengen.
    4/tenzij je kritiek op de RKK ventileert
Zal je het nu onthouden
Oud 4 december 2003, 09:08   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je vergeet nog een 'tenzij' Superstaaf.

Tenzij Stefanie ergens iets gelezen heeft in een boek waardoor het broodnodig wordt dat zij zich eveneens in een discussie mengt die gaande is tussen El Cid, jou, en mij.
Op dat ogenblik is het plots gedaan met de vrije meningsuiting voor moederkloek Knuppel.

Kijk maar:

Citaat:
Ik had misschien wel een bitse discussie met hem, (Superstaaf)maar het ging goed tot jij (Knuppel) je ermee kwam bemoeien.
Citaat:
Maar ja, toen kwam jij (Knuppel) binnen gestormd en kreeg ik (Stefanie) de wind van voor.
Oud 4 december 2003, 09:38   #31
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

"Wind van voren?"
Dringend naar de dokter gaan, want dan kan onmogelijk gezond zijn... 8)

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2003, 10:31   #32
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Wanneer ik in deze thread lees hoe mensen boos kunnen worden op mekaar voor pietluttigheden, dan begrijp ik waarom de mensheid reeds altijd al oorlog voerde.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2003, 13:24   #33
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Wanneer ik in deze thread lees hoe mensen boos kunnen worden op mekaar voor pietluttigheden, dan begrijp ik waarom de mensheid reeds altijd al oorlog voerde.
Wie boos op mij

Jij, Antoon
  • [list:0e76243d5b][list:0e76243d5b][list:0e76243d5b]

[/list:u:0e76243d5b][/list:u:0e76243d5b][/list:u:0e76243d5b]
Oud 4 december 2003, 14:05   #34
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Onze laffe forumidioten hebben iemand gevonden die gekrenkt was over een post en ze gaan er met z'n allen eens gezellig samen mee lachen en op kappen. Zielig, maar onvermijdelijk als je zoiets post op een forum.
Oud 4 december 2003, 14:07   #35
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Ik vond het vooral grappig omdat het over onze Staaf en ons Knuppel ging.. je kent ze ook wel goed genoeg zeker?

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2003, 14:09   #36
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:
Wie boos op mij

Jij, Antoon
  • [list:45cb5dd663][list:45cb5dd663][list:45cb5dd663]

[/list:u:45cb5dd663][/list:u:45cb5dd663][/list:u:45cb5dd663]
Och, superstaafke. Ik niet hoor. Ik word niet zo snel boos. Maar wat een verdriet.

Hier , sé :

Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2003, 14:16   #37
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Onze laffe forumidioten hebben iemand gevonden die gekrenkt was over een post en ze gaan er met z'n allen eens gezellig samen mee lachen en op kappen. Zielig, maar onvermijdelijk als je zoiets post op een forum.
Als je onterecht een aanval te slikken krijgt, dan zijn er meerdere wijzen om op te reageren.
  • Gaan janken bij de modderatoren
    Het ontkrachten
    Zelf boos worden
    Ermee lachen
    Niet reageren

Ik veronderstel dat jij voor het laatste zou opteren?
En eigenlijk heb je gelijk.
Het onaangeroerd laten 'schitteren' is zo al erg genoeg voor wie iets dergelijks post...................
Oud 4 december 2003, 20:47   #38
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We komen eindelijk tot de kern van de zaak.

Het was belangrijk dat ik mijnen uitleg kon doen, om aan te tonen dat ik niet had gezegd wat Superstaaf in zijn samenvatting beweerde dat ik had gezegd. Het is zoiets als woorden verdaaien. Als je begint met woorden te verdraaien, is er geen discussie meer mogelijk.
Oud 4 december 2003, 20:49   #39
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Pietluttigheden? Zo zou ik het niet noemen.
Oud 4 december 2003, 21:01   #40
Stefanie
Minister-President

Standaard

Knuppel, mag ik er even op wijzen dat jij me kwam vertellen wat ik van jou allemaal NIET tegen Superstaaf mocht zeggen? Ik mocht niet dit, ik mocht niet dat. Maar voor jezelf geldt natuurlijk dat jij alles mag. Superstaaf zwalpte al van "onmogelijk" naar "onwaarschijnlijk" en je hebt zélf toegegeven dat ik dubbelzinnig geweest was. Daarmee is in feite alles gezegd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be