![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij percé wil dat hier een slotje op moet komen...tja ik zal je niet tegenhouden. Ik heb mijn ding gezegt en degene die het gelezen hebben en die ganzenlever eten hebben het dus geweten.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben geen ruwe bolster, ik heb gewoon van niemand schrik en heb een groot hart. Mijn probleem is dat ik iets heb tegen oa personen die het ok vinden dat dieren afzien. Ik eet vlees en ik zal niet eten indien er geen stukje vlees op mijn bord ligt. Ik wil gewoon dat dieren op een fatsoenlijke manier gekweekt worden en pijnloos geslacht worden, dan is het ok. De stoere binken met hun bijl die zeehondjes doodknuppelen, echt é, ken je er 1, laat het me weten en stuur hem langs. Zij halen het bloed onder mijn nagels uit. Sorry maar dat is hoe ik erover denk.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Wie heeft geld over om een zieke dierenlever op te vreten?
Dat zegt genoeg over de persoon zelf vind ik. Valt dit onder de categorie rariteiten, na plassex of zo? ![]()
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En quite frankly, als je denkt dat ik mezelf slecht voel of opgenaaid na een bezoekje op dit forum met wat harde woorden... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Verder laat je gemoedstoestand me absoluut koud eerlijk gezegd ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En laten we hopen dat die ganzenlever vol pcb's zit.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 25 december 2006 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo simpel is het, maar lekker, dat wel, hypocriet dan weer niet ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet goed voor met de materie...verklaar mij hoe je daaraan komt. Citaat:
![]() Je bent ergens voor of niet, als jij dat iets vind zoals je beschrijft van in de pubertijd...tja dan leven we in een puberale democratie, wij stemmen nog steeds allemaal voor een bepaald groepje...puberaal gedrag in jou ogen...ok ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Het was...zeeeeeeeeer lekker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil wel eens weten of het de moeite waard is.
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn nieuwsgierigheid gaat niet boven dierenleed.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat uw enige gebrek is valt het nog mee.
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij verkiest dierenleed?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie ze al zitten, al de mensen die bij de beelden van de zeehondjes die een lap krijgen allemaal ooooooooh zeggen, maar in de Delhaize rustig hun pakje ganzenlever met het water in de mond kopen. Gaan ze aan hun kinderen deze beelden ook laten zien hoe ze ganzenlever maken en hoe ze de dieren behandelen? Dacht het niet. Bwa, is ook niet zo erg é, zeehondjes zijn schattiger dan wat ganzen. Zeehondjes zien ook meer af, daar is het binnen de minuut afgelopen als ze geluk hebben maar bij ganzen duurt het maar een 2-tal weken...das nog te doen ![]() Doet mij denken aan de mensen die in andere topics zoals die met de doodstraf van saddam ijveren voor een "beschaafde" wereld...echt ja, daar leven we in, lol, laat me niet lachen.
Laatst gewijzigd door illwill : 27 december 2006 om 15:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor 1 keertje wel ja...
maar ik zeg nergens dat die ganzen mishandeld moeten worden he. voor mijn part mogen die in de best mogelijke omstandigheden opgroeien, en als ik ganzelever tref van zulke ganzen; nog beter. maar zolang dat dat niet zo is, wil ik best een keertje mijn ogen dichtknijpen.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg de kriebels van schijn- en andere heiligaards die met een niets ontziende arrogantie anderen menen te moeten voorschrijven wat moreel juist of fout is. Degenen die hier nu uit overwegingen van "dierenwelzijn" het luidst fulmineren tegen de consumptie van foie gras (voor alle duidelijkheid: het gaat lang niet alleen om ganzenlever; in de meeste gevallen consumeren mensen eendenlever), en die - niet gehinderd door enige kennis van zaken - het onderscheid tussen industriële en artisanale productie straal negeren, zijn meestal dezelfde mensen die zonder blikken of blozen vergif strooien voor ratten en muizen, die zonder de minste gewetenswroeging spinnen en insecten doodmeppen, die minachtend hun neus ophalen voor een kunststoffen portefeuille, maar eentje in soepel kalfsleer verkiezen, die met ongepaste trots pronken met de exotische papegaai die ze in een hokje van een halve vierkante meter houden,... Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Samengevat in één woord: hypocrisie! En aan hypocrieten heb ik geen enkele boodschap, vooral niet als ze ook nog eens de pretentie hebben om degenen die hun mening niet delen verrot te schelden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Iiiiiieeeeuuuwww, hoe kunt ge dat nu eten?
![]() |
![]() |
![]() |