![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heeft de CDV dan plots geen last meer van principes..... ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik dacht maar sinds begin december dat de CDV de partij was van de grote principes....
Maar dat was toen he... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Om die in juni/juli plots weer te vergeten....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En 't mooiste is , door het recupereren van mensen die een vb zetel hebben moeten we die domme kiezers niet eens meer recupereren , we nemen gewoon de ene persoon die de zetel kreeg en ge zult zien, het VB zal wel krimpen in de toekomst. Er zullen er nog VEEL overlopen ^^ Laatst gewijzigd door UFSIA : 28 december 2006 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Jij denkt wel heel erg in groepen en helemaal niet in individuen die wel allemaal een persoonlijke mening hebben, ik vind dat racistische gedachten! Iedereen die lid is van het belang is 'slecht' maar als ze naar een andere partij gaan zijn ze opeens goed, dat is wel hypocrisie!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer eens last van een identiteitscrisis, UFSIA?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() kijk eens hier de garde ,
1 overloper en het VB verliest een zetel , dat is veel makkelijker dan de pakweg 200 mensen die op hem stemden te overtuigen niet op het VB te stemmen. Het vb is sterk gegroeid ( sterker dan ze hier en daar zelf verwacht hadden denk ik ) Als we nu die paar nimwits met zetels aan onze kant krijgen hebben we duizenden vb stemmen niet enkel geneutraliseerd maar daarenboven onszelf nog eens mooi verstevigd ook. ![]() Zwamt niet over principes jongens, als ge principes hebt ga dan werken voor Artsen zonder grenzen, politiek is een serieuze stiel. Lang leve cdv |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weg met de mestkevers zolang ze op hun vuilnisbelt zitten ja , maar als er enkelen ontsmet worden en natuurlijk ons gedachtegoed onderschrijven mogen ze gerust naar ons komen. Dat is een win win situatie voor ons. Lang leve cdv |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En over 6 jaar zien we wel weer , we kunnen bijvoorbeeld binnen 6 jaar nog eens een mooi mandaatje voor een overloper reserveren lol. Maar gij gaat ervan uit dat de VB over 6 jaar nog steeds even sterk is als nu , dat valt nog te bezien he. Citaat:
VLD _ eigen kiespubliek eerst ( handelaars en zelfstandigen ) spa _ eigen kiespubliek eerst ( marginalen en arbeiders ) VB _ eigen volk eerst ( weliswaar de enige partij die haar racistisch motief uitspreekt maar niet de enige ) ... Als een groep aan de macht is zal die vooral maatregelen nemen om zijn eigen kiespubliek gunstig te stemmen. Dus ja, iedereen in de politiek reageert rasistisch behalve wij de cdv. Waarom bijvoorbeeld denk je dat de ps wallonie steeds dieper de dieperik induwt met haar beleid dat er enkel op gericht is haar eigen kiespubliek ( werklozen en marginalen ) A) arm te houden om ze als kiesvee te behouden, B) die hele regio te laten verpauperen ? Het is in het voordeel van de PS dat wallonie arm blijft , het is een lastige lus. Maar in weze is elke partij zo ingesteld ja, elke partij behalve de cdv want wij zijn de volkspartij, wij komen op voor iedereen en vertegenwoordigen het algemeen belang het beste. Laatst gewijzigd door UFSIA : 28 december 2006 om 20:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat mijn principes zijn, daar heb jij geen zak mee te maken. En politiek is inderdaad een serieuze stiel, veel te serieus om aan types als jij over te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() En oh ja: hier de link naar de reactie van Vlaams Belang in Meise:
http://www.vlaamsbelangmeise.org/5/70 klaarblijkelijk een kroniek van een besteld spelletje overloperij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Macht hé maar er zal een moment komen dat de macht het zal halen en dan kunnen we het cordon vergeten!
![]() |
![]() |