![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mischien heeft er iemand ooit die national geographic reportage gezien over spoken, er blijkt een heel assortiment technieken te zijn om een geest op camera te zetten. Net zo als een tijdje geleden met dat spook dat op een Amerikaanse parking tevoorschijn kwam, die haalde het nieuws tot bij ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, je hebt gelijk. Mijn pa was the exorcist indertijd in de cinema gaan zien en er waren toen zelfs een paar meisjes flauw gevallen. ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 28 december 2006 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() kunt ge spoken eigenlijk vangen met een stofzuiger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vooral die geesten goed betalen en ze poseren met graagte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() weet maar dat ik je mening ontzettend laag inschat vermits je 'verfijnste' in plaats van 'verfijndste' geschreven hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() look eten en een kruisteken maken.... oeps das mijn handleiding voor vampiers....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 28 december 2006 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Zeer interessante docu over zogenaamde geesten in de "underground", het metronetwerk van London. De werken aan de underground hebben veel mensenlevensgekost en hebben oude begraafplaatsen geschonden. In de docu spreken metrowerknemers over hun "ontmoetingen" met bizarre fenomenen:
http://video.google.nl/videoplay?doc...ts+underground Nog een excellente docu over het geesten fenomeneen. Met sceptici en believers. http://video.google.nl/videoplay?doc...=5th+dimension
Laatst gewijzigd door exodus : 28 december 2006 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik reeds schreef: ik ben al ruim tevreden dat we niet dezelfde smaak hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Oeps, "flower power". En u zou niet geloven in geesten. Waren naar het schijnt destijds veel te zien na een "lsd" trip. Zijn nu nog de sporen van te zien bij sommige personen kijk maar naar wat men noemt de politici van groen en spirit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik geloof persoonlijk dat zulke fenomenen werkelijkheid kunnen zijn. Het kunnen projecties zijn vanuit de astrale dimensie die zich even laten zien. Ook heb je mensen die sterven in extreme emoties of plots waarbij hun spirituele lichaam langer in de aardse realiteit blijft hangen. Voor een "geest" is de tijdsbeleving heel anders en enkele honderden jaren kunnen voor hun een korte tijd zijn.
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Maar ofdat we geesten kunnen zien/horen of mee communiceren? Neen Kunnen we geesten aanvoelen? Ja Laatst gewijzigd door nubian : 28 december 2006 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() bwa ik heb vroeger als kind wel een paar abnormale situaties gekend met mensen die stierven....
Ik wist 's nachts dat mijn oom gestorven was nog voor dat we bericht kregen.... Ik had zelfs afscheid van hem genomen in mijn droom....was eigenlijk wel mooi... zo achteraf bekeken... Met ongelukken die gebeurden.... zo reed ik naar de voetbal en ik kwam onze straat voorbij en keek er in en een stem (in mijn hoofd) zei : Kijk maar goed want het zal een tijdje duren eer ge die straat nog eens ziet. Enkele uren later lag ik voor enkele weken in het ziekenhuis met wat gebroken botten..... nu ik er over nadenk... enkele jaren geleden nog met een ongeval dat ging gebeuren. Ik zei stel nu dat dit gebeurt:.......en ik voorspelde een ongeval dat enkele minuten later echt gebeurde en waar we getuigen van waren. Ik heb dat wel meer gehad in mijn leven. Maar geesten..... neen die heb ik nog niet gezien... Zou ik een soort medium-aanleg hebben..... ????? |
![]() |
![]() |