Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
boer-bavo,
U schrijft,
Citaat:
Blijkbaar ben je vertrouwd met het onderwerp. Kan je dan ook cijfers geven. Welk percentage naar die asielzoekers gaat bvb? Om hoeveel mensen het gaat bvb?
|
De meeste van de cijfers m.b.t. het asielbeleid worden door de overheid behandelt als een staatsgeheim.
Wanneer men namelijk alle kosten van het asielbeleid eens bij elkaar zou optellen, zou dat een astronomische som geven.
Er zou waarschijnlijk uit blijken dat elk van ons minimaal één week van zijn werkloon in de vorm van belastingsgeld naar dit beleid ziet gaan.
Ik ben meer dan eens zelf vragende partij geweest voor dit cijfermateriaal en ik kan getuigen dat ondanks dat men in ons land, openheid van bestuur predict, dat de meeste cijfers niet worden vrijgegeven.
En ze beseffen maar al te goed waarom!!!
|
Ik heb niet veel tijd om te reageren, daarom enkel dit: Ik zeg niet dat er nooit problemen zijn met vreemden. Waar ik echter furieus van wordt is het volgende: Bij deze discussie (en als ik het goed voorheb ook in andere posts) probeer je net dat deelaspectje te belichten dat met asielzoekers te maken heeft, en je baseert daarbij je conclusies puur op gissingen, hoewel je een zweem van argumetatie probeert te creëren. Alle andere aspecten die met het probleem te maken hebben negeer je straal. Voor mij ben je een gevaarlijke pseudo-intellectualistische stemmingmaker. Het tekort aan ziektegeld herleiden tot het vreemdelingenprobleem getuigt van een wel zeer ongenuanceerde, kortzichtige zondebokvisie. Ik gebruik dit woord niet graag, maar wat jij doet is aanzetten tot racisme. Kom volgende keer met bewijzen en belicht ALLE aspecten, dan praten we verder.