![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat mij een beetje stoort is dat de homobeweging zich wil profileren als gewone mensen onder de mensen, maar tegelijk willen ze wel duidelijk maken aan de hele wereld dat ze anders zijn door één keer per jaar een festival te houden in de trant van: "die houdt van ons, dus das ne goeie en die niet, dus das ne slechte" Maar ja, ik zal waarschijnlijk weer den enige zijn die die discrepantie ziet zeker? Waarschijnlijk ben ik de volgende genomineerde voor de homofobieprijs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Héél wat verenigingen zetten op het einde van het jaar toch eens alle sop een rijtje en maken een overzicht; en dat is niet in de kwestie van houden van of niet houden van. Weet dat sommige opmerkingen voor holebi's die het moeilijk hebben met zichzelf en/of niet out zijn héél lastig zijn.
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik zie niet in hoe ze door die jaarlijkse "prijsuitreiking" zouden zeggen "wij zijn anders"?? Wat dan met de jaarlijkse prijzen van de vereniging van ouders van verongelukte kinderen? Talloze verenigingen en/of bewegingen delen jaarlijks prijzen uit. Wat is daar mis mee? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Kijk,
Ik ben van mening: Ieder diertje zijn pleziertje. Maar wat mij stoort is dat er ook negatieve prijzen worden uitgedeeld. Ik ben het eens met de homofolieprijzen, maar niet met de homofobieprijzen. Uiteindelijk kiest ook bijvoorbeeld niet de Snorrenclub het "Bloot Bakkes van het Jaar". Als je prijzen wil uitdelen, hou het dan bij prijzen en hou je ver weg van het sneren naar mensen die het niet eens zijn met jullie zienswijzen. D�*�*r gaat het voor mij over! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Die dansschool bv. dat is rasechte discriminatie wat zij gedaan hebben;
die senator daar ook zo een geval appart, holebihaatster eerste klasse als je het mij vraagt; Mathias Storme, tja daar ken je mijn mening al over. Als je een uitspraak doet negatief of positief dan moet je daar de gevolgen van dragen hoe klein of groot die ook zijn.
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom mag de homobeweging Michel Verschuren geen homofobie-prijs geven als die beweert in de media dat homo's "vies en degoutant" zijn? Moet men dat dan allemaal laten zeggen zonder te reageren? Gewoon zwijgen en slikken, terwijl zo'n uitspraak voor (jonge) holebi's bijzonder kwetsend is en het voor hen nog eens extra moeilijk maakt om zichzelf te aanvaarden en aanvaard te worden door anderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Maar dan wel in een eerlijk debat en niet op zo'n degoutant inquisitoire manier van "lijstjes" van "foute" mensen uit te hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft het homohuwelijk goedgekeurd en ik daag je uit om in ons programma een concrete aanval op de homofielen te zoeken. Of zal ik de Roze Leeuwen eens langs je deur sturen? |
|
![]() |
![]() |