![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Gouverneur
|
Als er geen enkel bezwaar is, waarom propageert geen enkele partij (ik zeg maar iets: Groen! ) dit? Of de liberalen (vrijheid krijgt in deze context een aparte betekenis)
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik vind toch dat het iets heeft als je je een beetje bedekt ,er is dan iets mysterieus ,men wil toch meestal dat wat men niet kan hebben.Het zal ook wel leuker zijn voor een vrouw enkele blikken te voelen die denken wat zit daaronder dat bloesje,in plaats van dat iedereen open en bloot ziet wat je hebt of wat je niet hebt maar zou moeten hebben
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wel dan vind ik van niet ,niet iedereen is blij dat de buren naakt lopen of dat de kinderen naakt in de tuin zitten terwijl de buren naakt bbq.Ik vind dat het niet moet er bestaat nog zoiets als respekt voor jezelf en dan doe je zoiets niet.De partij die vind van wel mag van mij dan het voorbeeld geven en ermee starten.Ik zie oa jean luc dehaene niet direkt naakt in de wetstraat lopen of mieke vogels stel je voor zeg.En nog een probleem dan hoe ga je een exibisionist herkennen als iedereen naakt loopt,of hoe denk je dat het gaat zijn met pedofilie die zal er niet minder om worden alsook de verkrachtingen zullen stijgen want eens naakt gaat alles wel sneller dus kunnen ze er eentje meer verkrachten.Voor mij is het dus nee het mag niet en nee het kan niet en nee ik wil het niet.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De meeste mensen zijn puur naakt helemaal niet zo aantrekkelijk. Dus die verkrachtingsgolf die kweethetwelenkweethetni voorspelt zal meer een windstil vijvertje zijn.
Nu voor mij moet het niet, maar ik ga er niet van wakker liggen. Maar dan ga ik gegarandeerd een Kilt dragen.
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met onderbroek hoop ik toch?
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pelgrim , ga spelen, ik ben een multicultoerist als het praktisch is. Een Kilt draag je zoals het gedragen hoort te worden, eng conservatief en cultureel correct.
Ik kan je garanderen dat het een verademing is. Mijn volgende kleding aankoop http://www.utilikilts.com/
|
|
|
#29 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
YOU SICKO
|
|
|
|
#30 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Geef het voorbeeld hé |
|||
|
|
|
|
|
#31 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ja maar wat nu als iemand een (geslachts)ziekte heeft, ik kan me voorstellen dat je dan wel wat bescherming wil tegen dat
|
|
|
|
#32 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#33 | ||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#34 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 | ||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#36 | |||||||||
|
Banneling
|
[quote][quote="filosoof"]
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik ben opgevoed met nudisme. Mijn moeder en wijlen mijn stiefvader gingen liever naar het naaktstrand en liepen thuis ook naakt rond. Als ik niet zo'n kouwelijke was dan zou ik hier thuis de hele dag naaktlopen omdat ik mij daar prettig bij voel. Mijn lichaam is mijn tempel en dient dagelijks aanbeden te worden, elke blik in een spiegel is een schietgebedje, elk bad dat ik pak een eredienst, ik ga deze pracht niet verhullen in lastige vodden. Eigenlijk zou ik er geen probleem mee hebben om naakt op straat te lopen. In de sauna doen wij dat ook en niemand kijkt er raar van op of zit heimelijk te loeren. Sommige mensen verbazen me een beetje maar ik hoop dat ze begrijpen dat ik alleen maar in blije eerbied sta voor dat oneindig variabele menselijk lichaam. Het lichaam is mooi. Ik laat het mijne graag zien. Ik bewonder graag het lichaam van een ander. Wat is daar verkeerd aan ? Oh ja, kilten voor mannen zoals op de webstek die ik voor Maddox gevonden heb... toch prachtig ? Waarom mag een vrouw wel een broek dragen en een man geen rok ? Doe niet zo mal joh !
|
|
|
|
#38 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#39 |
|
Europees Commissaris
|
Van mij mag iedereen in zijnen bloten rondlopen. Van mijn part zelfs seks in het openbaar hebben.
Zolang ze het maar proper achterlaten.
|
|
|
|
#40 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Babethje toch, het was maar een grappie Overigens als iemand in een kilt wil lopen of naakt --> stoort mij totaal niet. Had ooit een vriendin die naturist is, vond het zelf allemaal wel spannend en interessant (met de filosofie erachter)...
|
|