![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hahahahaahaha, is Pajot het nieuwe lid van de kaartersclub? Een serieuze aanwinst
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel - Een gruwel is het, een abominatie. Dat moet blijken uit het relaas van een ex BUB sektelid.
Een betrouwbare bron waar we het verder niet over kunnen hebben spreekt over het leven als BUB lid : "We konden niet staan of gaan waar we wilden. We werden in groepjes van twee opgetrommeld om mensen aan het station lastig te vallen en moesten hen achtervolgen om toch maar die erelidkaart in hun zak gemoffeld te krijgen zonder dat ze het zouden merken." voorzitter Over de illustere leider van die club zijn verscheidene ex-leden het eens. "Hij eet niet, hij slaapt niet. Het is pure indoctrinatie waar men van leeft." Het relaas gaat verder en het blijkt dat beginnende leden nog eiwitarm voedsel krijgen in de beginperiode maar al snel volgen de harde maatregelen. ![]() Een nieuw BUB lid gaat in de eindfase van de indoctrinatie ontsnappen "Natuurlijk dachten we aan ontsnappen, maar het was zo moeilijk. Allerhande zaken spookten door ons hoofd. Daarbuiten zouden we zijn overgeleverd aan mensenetende vlaamsnationalisten en zelfs al konden we ons vermommen dan nog zou het grote vlaamsnationalistische complot ons achterhalen en levend verscheuren." Voor Gerard (de echte naam wordt door de redactie niet vermeld) kwam het breekpunt toen hij drie weken werd opgesloten in een tricolore isoleerkamer nadat hij had gezegd dat hij wel eens zin had in een "goeie vlaamse hutsepot". Onder het voorwendsel dat hij de vlag halfstok ging hangen nadat men het op tv had over de vlaamse kust, kon hij wegkomen. nachtmerries Gerard leeft vandaag onder een andere naam en heeft een opleiding gekregen om andere jobs te kunnen doen dan diegene die hij vroeger deed. Hij is zijn vroegere identiteit kwijt, maar niet zijn verleden. "Ik slaap nog heel slecht. Wat daar gebeurde was slecht. Een verwrongen houding tegenover de natuur van de mens. En in mijn dromen zie ik de leider nog die ... die..." Gerard begint te huilen. Het lijkt tijd om afscheid te nemen. 2007 (JZ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe heb jij Kim kunnen strikken voor dat interview? Ze is al naar bed hoor.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Kim, mijn oprecht medeleven. Ik wist niet dat ge zulk een martelingen hebt moeten doorstaan
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 4 januari 2007 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al vind ik dat ik er zelf redelijk goed ben uitgekomen *knipt ongecontroleerd met linkeroog*. Maar het was niet makkelijk om leven terug op de rails te krijgen, maar we staan er he, we staan er!!!!! *knipt terug ongecontroleerd met linkeroog*
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 4 januari 2007 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal onbeschadigd is Kim er inderdaad niet uitgekomen, aangezien ze nog altijd de voorkeur geeft aan de 'changeling' van Verhofstadt als eerste minister...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die poll van Patriot? Dat ging toch over de stelling "wie denkt u...", niet "wie wenst u...".
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe
![]() Gelukkig is er een media-complot tegen ons hé, 't moest eens uitkomen! ![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 4 januari 2007 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een belachelijke topic hoort hier net thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Tiens, een man die af en toe een kwinkslag vertelt, is plotseling een nar?
Man, krijg toch een gevoel voor humor ![]()
![]() |
![]() |