Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2007, 20:16   #21
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Hahahahaahaha, is Pajot het nieuwe lid van de kaartersclub? Een serieuze aanwinst
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 01:42   #22
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Uit betrouwbare, doch vertrouwelijke bron:

De BuB'ers werden en worden gesteund door of minstens vanuit de geheime reptiliaanse regering.

Het zijn gewoon handlangers van de Reptilians omdat deze laatsten ook zeggenschap willen hebben in Vlaanderen.

Dat blijkt uit geheime documenten van de Reptiliaanse (uiteraard geheime) senaat, zo heeft men vernomen.

Het was te denken: hoe kan een kleine minderheid anders zoveel herrie schoppen?

Zo ziet de gemiddelde BuB'er er waarschijnlijk uit onder zijn vermomming.
U hebt zojuist het recht ooit nog kritiek op mij te hebben verspeeld.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 02:21   #23
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Brussel - Een gruwel is het, een abominatie. Dat moet blijken uit het relaas van een ex BUB sektelid.

Een betrouwbare bron waar we het verder niet over kunnen hebben spreekt over het leven als BUB lid : "We konden niet staan of gaan waar we wilden. We werden in groepjes van twee opgetrommeld om mensen aan het station lastig te vallen en moesten hen achtervolgen om toch maar die erelidkaart in hun zak gemoffeld te krijgen zonder dat ze het zouden merken."

voorzitter

Over de illustere leider van die club zijn verscheidene ex-leden het eens. "Hij eet niet, hij slaapt niet. Het is pure indoctrinatie waar men van leeft." Het relaas gaat verder en het blijkt dat beginnende leden nog eiwitarm voedsel krijgen in de beginperiode maar al snel volgen de harde maatregelen.

Een nieuw BUB lid gaat in de eindfase van de indoctrinatie

ontsnappen

"Natuurlijk dachten we aan ontsnappen, maar het was zo moeilijk. Allerhande zaken spookten door ons hoofd. Daarbuiten zouden we zijn overgeleverd aan mensenetende vlaamsnationalisten en zelfs al konden we ons vermommen dan nog zou het grote vlaamsnationalistische complot ons achterhalen en levend verscheuren." Voor Gerard (de echte naam wordt door de redactie niet vermeld) kwam het breekpunt toen hij drie weken werd opgesloten in een tricolore isoleerkamer nadat hij had gezegd dat hij wel eens zin had in een "goeie vlaamse hutsepot". Onder het voorwendsel dat hij de vlag halfstok ging hangen nadat men het op tv had over de vlaamse kust, kon hij wegkomen.

nachtmerries

Gerard leeft vandaag onder een andere naam en heeft een opleiding gekregen om andere jobs te kunnen doen dan diegene die hij vroeger deed. Hij is zijn vroegere identiteit kwijt, maar niet zijn verleden. "Ik slaap nog heel slecht. Wat daar gebeurde was slecht. Een verwrongen houding tegenover de natuur van de mens. En in mijn dromen zie ik de leider nog die ... die..." Gerard begint te huilen. Het lijkt tijd om afscheid te nemen.

2007 (JZ)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 02:24   #24
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Hoe heb jij Kim kunnen strikken voor dat interview? Ze is al naar bed hoor.
Oud 4 januari 2007, 13:23   #25
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U hebt zojuist het recht ooit nog kritiek op mij te hebben verspeeld.
Klik.

Goed bezig
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 4 januari 2007, 13:24   #26
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Brussel - Een gruwel is het, een abominatie. Dat moet blijken uit het relaas van een ex BUB sektelid.

Een betrouwbare bron waar we het verder niet over kunnen hebben spreekt over het leven als BUB lid : "We konden niet staan of gaan waar we wilden. We werden in groepjes van twee opgetrommeld om mensen aan het station lastig te vallen en moesten hen achtervolgen om toch maar die erelidkaart in hun zak gemoffeld te krijgen zonder dat ze het zouden merken."

voorzitter

Over de illustere leider van die club zijn verscheidene ex-leden het eens. "Hij eet niet, hij slaapt niet. Het is pure indoctrinatie waar men van leeft." Het relaas gaat verder en het blijkt dat beginnende leden nog eiwitarm voedsel krijgen in de beginperiode maar al snel volgen de harde maatregelen.

ontsnappen

"Natuurlijk dachten we aan ontsnappen, maar het was zo moeilijk. Allerhande zaken spookten door ons hoofd. Daarbuiten zouden we zijn overgeleverd aan mensenetende vlaamsnationalisten en zelfs al konden we ons vermommen dan nog zou het grote vlaamsnationalistische complot ons achterhalen en levend verscheuren." Voor Gerard (de echte naam wordt door de redactie niet vermeld) kwam het breekpunt toen hij drie weken werd opgesloten in een tricolore isoleerkamer nadat hij had gezegd dat hij wel eens zin had in een "goeie vlaamse hutsepot". Onder het voorwendsel dat hij de vlag halfstok ging hangen nadat men het op tv had over de vlaamse kust, kon hij wegkomen.

nachtmerries

Gerard leeft vandaag onder een andere naam en heeft een opleiding gekregen om andere jobs te kunnen doen dan diegene die hij vroeger deed. Hij is zijn vroegere identiteit kwijt, maar niet zijn verleden. "Ik slaap nog heel slecht. Wat daar gebeurde was slecht. Een verwrongen houding tegenover de natuur van de mens. En in mijn dromen zie ik de leider nog die ... die..." Gerard begint te huilen. Het lijkt tijd om afscheid te nemen.

2007 (JZ)
Die arme, arme man...

Oud 4 januari 2007, 13:25   #27
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker

voorzitter

ontsnappen

nachtmerries

2007 (JZ)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
ZALIG!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 13:26   #28
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Alleen of met een alien?
Oud 4 januari 2007, 13:26   #29
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
ZALIG!
Kim, mijn oprecht medeleven. Ik wist niet dat ge zulk een martelingen hebt moeten doorstaan

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 4 januari 2007 om 13:26.
Oud 4 januari 2007, 13:28   #30
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kim, mijn oprecht medeleven. Ik wist niet dat ge zulk een martelingen hebt moeten doorstaan
Dank u, het doet deugd te beseffen dat mensen nog enig inlevingsvermogen tonen.

Al vind ik dat ik er zelf redelijk goed ben uitgekomen *knipt ongecontroleerd met linkeroog*. Maar het was niet makkelijk om leven terug op de rails te krijgen, maar we staan er he, we staan er!!!!! *knipt terug ongecontroleerd met linkeroog*
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Kim : 4 januari 2007 om 13:30.
Oud 4 januari 2007, 13:35   #31
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Helemaal onbeschadigd is Kim er inderdaad niet uitgekomen, aangezien ze nog altijd de voorkeur geeft aan de 'changeling' van Verhofstadt als eerste minister...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 13:37   #32
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Helemaal onbeschadigd is Kim er inderdaad niet uitgekomen, aangezien ze nog altijd de voorkeur geeft aan de 'changeling' van Verhofstadt als eerste minister...
In die poll van Patriot? Dat ging toch over de stelling "wie denkt u...", niet "wie wenst u...".
Oud 4 januari 2007, 13:41   #33
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Onder het voorwendsel dat hij de vlag halfstok ging hangen nadat men het op tv had over de vlaamse kust, kon hij wegkomen.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 16:52   #34
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Hehe

Gelukkig is er een media-complot tegen ons hé, 't moest eens uitkomen!

Laatst gewijzigd door Patriot! : 4 januari 2007 om 16:52.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 17:28   #35
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klik.

Goed bezig
Vandaar ook een smiley. Ik begrijp eerlijk gezegd deze nare reactie eigenlijk niet. U hebt mij dikwijls gezegd dat ik zonder argumenten als een doorgeslage puber overhoop lig van het lachen. Nu, u begint zelfs een topic met een heel hoog belachelijkheidsgehalte, en dan vindt u het gek dat ik ú daarop aanspreek?
Oud 4 januari 2007, 23:36   #36
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een topic met een heel hoog belachelijkheidsgehalte
Inderdaad. Wat een zever allemaal...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 13:01   #37
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Dank u, het doet deugd te beseffen dat mensen nog enig inlevingsvermogen tonen.

Al vind ik dat ik er zelf redelijk goed ben uitgekomen *knipt ongecontroleerd met linkeroog*. Maar het was niet makkelijk om leven terug op de rails te krijgen, maar we staan er he, we staan er!!!!! *knipt terug ongecontroleerd met linkeroog*
Hij knipt toch altijd met zijn rechteroog?
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 21:40   #38
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar ook een smiley. Ik begrijp eerlijk gezegd deze nare reactie eigenlijk niet. U hebt mij dikwijls gezegd dat ik zonder argumenten als een doorgeslage puber overhoop lig van het lachen. Nu, u begint zelfs een topic met een heel hoog belachelijkheidsgehalte, en dan vindt u het gek dat ik ú daarop aanspreek?
Mijn beste liberalist, weet u waar het "Koetjes en kalfjes" subforum toe dient?

Een belachelijke topic hoort hier net thuis.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 21:41   #39
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Mijn beste liberalist, weet u waar het "Koetjes en kalfjes" subforum toe dient?

Een belachelijke topic hoort hier net thuis.
Ja, maar dan verspeelt hij wel zijn recht mij te beoordelen op serieusheid.
Oud 5 januari 2007, 21:46   #40
van Maerlant

Standaard

Tiens, een man die af en toe een kwinkslag vertelt, is plotseling een nar?

Man, krijg toch een gevoel voor humor

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be