![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vraag me trouwens af wat Spirit vindt van die opvallende pro-Belgische koes van de VLD.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spirit? Die mogen ervan vinden wat ze willen, de sp.a houdt die ex-flaminganten wel onder de knoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U denkt dus écht dat er in 2003 en 2004 mensen op de VLD gestemd hebben omwille van de 'Vlaamse standpunten' van de VLD? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() angst zeker niet, maar het zou zeker geen versterking zijn van de rechterzijde,eerder een versplintering waardoor links nog meer kan profiteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lees er eens de burgermanifesten van verhofstadt op na. Daarin is hij bijna even Vlaamsgezind als de N-VA of het VB. Vlaamsgezind in de oppositie, belgischgezind in de coalitie. Zo gaat dat jammer genoeg in dit land. Wanneer hij rechtuit voor belgique zou kiezen, dan zou hij ontzettend veel stemmen verliezen. Daar ben ik 100% zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt heeft in Ter Zake gisteren overigens rechtuit voor België (zo heet ons land in het Nederlands, mijn moedertaal) gekozen. Laten we afwachten of u gelijk had.
Laatst gewijzigd door Patriot! : 3 januari 2007 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Reaktie op de inhout AUB. ik heb geen noot aan een spelingschcontrole van een of andere idioote flammingante kortzichtige pippo, t'is hier niet het dicté (oei oei een accent aigue, opgeled voor alergise reacties) der nederlandse taal. Of zullen we eens kijken wie het best frans spreekt????! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is ook een van de redenen waarom Dedecker een eigen koers wil varen. Dat hij daarmee de rechtervleugel van het politieke landschap nog meer versnippert - zoals Hugo Coveliers (VLOTT) suggereert - geeft Dedecker toe.
"Maar wat was anders mijn alternatief? Ik heb enkele weken geleden met mijn keuze voor de N-VA al eens "fatsoenlijk rechts" willen samenbrengen en ben nooit in mijn leven zo bedrogen geweest", aldus Dedecker. bron: gva - - - dat ondersteunt nogmaals mijn stelling |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg liever belgique. De Nederlandse naam van die non-staat krijg ik niet over mijn lippen. Ik voel me smerig als ik die uitspreek. God ziet u, hier vloekt men niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke waren de Vlaamse accenten in Verhofstadt's beleid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik raad hem aan eens te kijken op de site van dedecker en te zien hoeveel links tegen belgique daar in de rechter kolom staan. http://www.jmdedecker.com/ Dedecker is voor een goed bestuur, voor Vlaamse onafhankelijkheid. Nu tenminste nog. Hopelijk houdt hij die gedachte aan in zijn nieuwe partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Uw grote boegbeeld en redder des vaderlands rekent zichzelf overigens tot het clubje van "idioote flammingante kortzichtige pippo's", dus misschien een beetje uitkijken met zo'n termen te gebruiken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |