![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Mijn stemgedrag wordt beïnvloed door het partijprogramma en niet door het aantal affiches dat langs de weg staat rond te slingeren.
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Tuurlijk beinvloed dat het stemgedrag. De boodschap staat midden in de straat tussen de mensen.
Ik vind het trouwens bizar dat degenen die zo hard flippen op leeuwenvlaggen beweren totaal niet beinvloedt te worden
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet jij juist zeggen. Zelfs jij als VLD'er hebt je laten leiden door de uitgekiende reclamecampagne van ome Patrick.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nope niks.
ik lees de partijprogramma's en baseer me dan op degene die pro cordon zijn en degene die tegen cordon zijn. verder stem ik niet op kartels. blijft weinig over hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Propaganda werkt ALTIJD.
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Nul komma nul.
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Allee "Linke Vogel" hoe zou de grootste partij van Vlaanderen kunnen verdwijnen. De partij die zegt wat miljoenen Vlamingen niet luidop durven te zeggen, uit vrees voor repressies in hun maatschappelijk leven, die zou volgens u verdwijnen! Kom kom gene gezwams hè!
Ondanks het ondemocratische Cordon Sanitaire, ondanks de demonisering en ondanks de repressies en leugens die door de PC partijen op de markt worden gebracht over het Vlaams Belang, zal het Vlaams Belang groter en groter worden, tot op het ogenblik dat het Cordon géén zin méér zal hebben! Ik zou zeggen lang leve de meest democratische partij het Vlaams Belang, en elke weldenkende Vlaming zou ik willen adviseren om op het Vlaams Belang te stemmen, zoals ik al ettelijke verkiezingen doe! Vlaggen gezwaai hoeft er voor mij echt niet bij te zijn maar wel goed bestuur, dat tot op heden uitblijft en Vlaanderen jaarlijks miljarden kost alleen al aan het zuiden van het land waar ze te lui zijn (door de miljarden transfers) om het heft in eigen handen te nemen en er dus voor te zorgen dat hun bevolking ook op het economisch peil kan komen van Vlaanderen! Het immigratie beleid is ook een van de hete items, waar de PC partijen hunne kop in het zand steken en Vlaanderen maar laten overrompelen door om het even welke vreemdeling en het moslim geweld met het paard van Troje binnenhalen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Niet echt.. of beter: niet bewust. Ik zoek mijn informatie meestal op het internet waar ik de partijen 'afsurf' en het profiel van de kandidaten.
Ik denk wel dat het bij gemeenteraadsverkiezingen verschil kan maken.. men stemt makkelijker op iemand die men "kent".. als is het soms maar 'van zien'.. en door affiches kan je 'op de kop' een 'naam' plakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() VB(als die niet samen gaan met vlott), B.U.B., Groen!, PvdA, LSP toch nog verschillende richtingen...
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen invloed. Maar de politici hopen er wel degelijk op dat de domme massa hen zal onthouden. Het verdwijnen van het politiek debat op televisie helpt ook natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat dit vooral een invloed heeft bij de mindere stand!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |