![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: De vervrouwelijking van de wereldpolitiek | |||
Moedig ik tenvolle aan, het wordt tijd dat we als samenleving volwassener en rijper worden |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
Ik ben tegen, vrouwen horen aan de haard, ik denk, adem, voel en leef conservatief-rechts |
![]() ![]() ![]() |
6 | 23,08% |
Het is te vroeg om te oordelen of dat een goede zaak is |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel te veel mensen hebben een stereotiep idee van wat politiek eigenlijk is. Politiek dat is het leiden van een grote groep burgers, op een zo verstandig mogelijke manier, met een brede visie op de toekomst. Dat vind je bij mannen niet. Politiek kan immers te maken hebben met belangrijke dingen, zoals sociale verantwoordelijkheid, solidariteit, rechtvaardigheid, milieubewustzijn, langetermijn denken, enzovoort. Van dit alles geen spoor bij Vlaamse politici. Vrouwen zijn daar wel mee bezig. Niet met de petitesse van de mannenpolitiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo'n kreng zie ik toch liever niet nogmaals op het wereldtoneel verschijnen. Veel verschil zal het niet maken hoor; Politici zijn er toch slechts voor de schijn, uiteindelijk zijn het toch allemaal stropoppen van elites; het geslacht zit daar voor niets tussen. BTW; waarom Merkel vergeten?
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Dat denk ik wel, vrouwen zitten liever in de roddelblaadjes te lezen en willen elk weekend gaan shoppen en moeten ook nog een keer per week naar de kapper!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mij kan het niet schelen of een politicus een man of een vrouw is. Belangrijk is dat hij/zij bekwaam is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Daar ben ik het volledig met u eens! Maar ik vind wel dat die idiote regel dat evenveel mannen als vrouwen op de lijsten moeten staan onmiddellijk moet worden afgeschaft want ik denk dat het juist op die manier zal zijn dat er meer onbekwame politici zullen komen!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer de kiezer lijsten met enkel mannen of enkel vrouwen bestraft, is dat een veel democratischer signaal naar de politiek toe om mannen en vrouwen die even bekwaam zijn ook evenwaardige kansen te gunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik ben tegen, vrouwen horen aan de haard, ik denk, adem, voel en leef conservatief-rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Bedoel je dat er een meetellend aantal mannen op hun schoonmoeders zou stemmen?
![]() |
#31 |
|
![]() Ban Ki-Moon heeft zopas mevrouw Asha-Rose Migiro tot zijn deputy verkozen. Machtige madam.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Iron lady's zoals Thatcher, of Golda Meir moeten er zijn. Zolang dat ze het knuffelbeleid maar laten. puinhopen genoeg daardoor.
Laatst gewijzigd door garfield : 8 januari 2007 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Vrouwen of geen vrouwen, veel zal er niet veranderen als we het fundament niet veranderen. Er bestaan ook corrupte vrouwen zonder scrupules evenals mannen.
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Naar 't schijnt maakt de dochter van Saddam zich op voor een "politieke" campagne(een vrouwelijke dictator?).
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Eventjes een oud bericht(van een andere draad) van mezelf quoten:
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() een degelijk minister