![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Havel" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "huby" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet > > stoppen voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! > > Gij verzint wat, want ik zag heden op tv een vrouwelijke Belgische > minister, > die goed geoefend was in het voeren van een charme-offensief.;-) > Haar naam is me helaas ontschoten (haar glimlach was te verblindend...), > maar u zult zeker en vast weten wie ik bedoel, maar zij noemde dat in het > geheel niet als argument. Het ging naar ik meen voornamelijk om geld in te > zamelen voor uw openbaar vervoer... Gezien haar curieuze wijze van > redeneren, schat ik haar in als behorend tot het uiterst linkergedeelte > van het politieke spectrum. Ter aanvulling (het schiet me weer te buiten): het was mevrouw Kathleen van Brempt, minister van Mobiliteit Vlaanderen. |
![]() |
#22 |
|
![]() "Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 11 Jan 2007 23:34:05 +0100, "Razor1971" > <[email protected]> wrote: > > > > >"Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> On Thu, 11 Jan 2007 23:20:41 +0100, "Razor1971" > >> <[email protected]> wrote: > >> > >> > > >> >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht > >> >news:[email protected]... > >> >> [email protected] wrote: > >> >> > >> >> > Razor1971 schreef: > >> >> > > >> >> >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar > >> >> >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan > >> >> >> betalen ook.. (Belgisch humor?) > >> >> > > >> >> > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga > >> >> > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar > >niet > >> >> > voor de Hamburgers). > >> >> > >> >> Of dat ze naar het noorden trekken. > >> >> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel > >> >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. > >> > > >> >Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan de > >> >EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. > >> > -- > >> > > >> >-RzR- > >> > > >> > > >> > > >> > > >> > > >> Als diegene met de grootste muil ook het meeste moest betalen, betalen > >> de Hollanders veel te weinig op dit ogenblik. > > > >Wij betalen op alle fronten meer.. Wie is hier nu gierig? > > Zie boven, jullie betalen niet genoeg. Neen, wij betalen teveel en jullie ontvangen teveel. -- -RzR- |
![]() |
#23 |
|
![]() On Thu, 11 Jan 2007 23:39:16 +0100, "Razor1971"
<[email protected]> wrote: > >"Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 11 Jan 2007 23:34:05 +0100, "Razor1971" >> <[email protected]> wrote: >> >> > >> >"Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected].. . >> >> On Thu, 11 Jan 2007 23:20:41 +0100, "Razor1971" >> >> <[email protected]> wrote: >> >> >> >> > >> >> >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >news:[email protected]... >> >> >> [email protected] wrote: >> >> >> >> >> >> > Razor1971 schreef: >> >> >> > >> >> >> >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn >daar >> >> >> >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor >gaan >> >> >> >> betalen ook.. (Belgisch humor?) >> >> >> > >> >> >> > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en >ga >> >> >> > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar >> >niet >> >> >> > voor de Hamburgers). >> >> >> >> >> >> Of dat ze naar het noorden trekken. >> >> >> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel >> >> >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. >> >> > >> >> >Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan >de >> >> >EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. >> >> > -- >> >> > >> >> >-RzR- >> >> > >> >> > >> >> > >> >> > >> >> > >> >> Als diegene met de grootste muil ook het meeste moest betalen, betalen >> >> de Hollanders veel te weinig op dit ogenblik. >> > >> >Wij betalen op alle fronten meer.. Wie is hier nu gierig? >> >> Zie boven, jullie betalen niet genoeg. > >Neen, wij betalen teveel en jullie ontvangen teveel. Hoe kan een Hollander nu ooit teveel betalen? Een krokodil is er niets tegen. |
![]() |
#24 |
|
![]() "Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 11 Jan 2007 23:39:16 +0100, "Razor1971" > <[email protected]> wrote: > > > > >"Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> On Thu, 11 Jan 2007 23:34:05 +0100, "Razor1971" > >> <[email protected]> wrote: > >> > >> > > >> >"Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht > >> >news:[email protected].. . > >> >> On Thu, 11 Jan 2007 23:20:41 +0100, "Razor1971" > >> >> <[email protected]> wrote: > >> >> > >> >> > > >> >> >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> >news:[email protected]... > >> >> >> [email protected] wrote: > >> >> >> > >> >> >> > Razor1971 schreef: > >> >> >> > > >> >> >> >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn > >daar > >> >> >> >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor > >gaan > >> >> >> >> betalen ook.. (Belgisch humor?) > >> >> >> > > >> >> >> > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en > >ga > >> >> >> > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar > >> >niet > >> >> >> > voor de Hamburgers). > >> >> >> > >> >> >> Of dat ze naar het noorden trekken. > >> >> >> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel > >> >> >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. > >> >> > > >> >> >Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan > >de > >> >> >EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. > >> >> > -- > >> >> > > >> >> >-RzR- > >> >> > > >> >> > > >> >> > > >> >> > > >> >> > > >> >> Als diegene met de grootste muil ook het meeste moest betalen, betalen > >> >> de Hollanders veel te weinig op dit ogenblik. > >> > > >> >Wij betalen op alle fronten meer.. Wie is hier nu gierig? > >> > >> Zie boven, jullie betalen niet genoeg. > > > >Neen, wij betalen teveel en jullie ontvangen teveel. > > Hoe kan een Hollander nu ooit teveel betalen? > Een krokodil is er niets tegen. Ach natuurlijk, een krokodil (?!) Maaruh, weltrusten he.. Ik moet nl morgen weer vroeg op. Werken voor jullie EU subsidie.. -- -RzR- |
![]() |
#25 |
|
![]() "huby" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet > stoppen > voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! Natuurlijk, het eten is niet te vreten in Belgie. > Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! > Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per > dag > op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee Kijk aan, zelfs de Belgen vinden hun eigen eten niet te vreten in Belgie. Die twee keer is te verklaren, het ontbijt krijg je in je hotel of pension. > en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man > (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) Mensen die over de nek gaan maken nu eenmaal wat kabaal. > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? En nu opeens gaan mopperen over ONZE prijs voor EEN stukje tunnel....????? Kijk aan de aap komt uit de mouw, jullie willen gewoon de tol van dat stukje tunnel vergelden ! -- CU, Rob www.gompy.net/blocklist.txt www.modelbouw.gompy.net |
![]() |
#26 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > [email protected] wrote: > >> Razor1971 schreef: >> >>> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar >>> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan >>> betalen ook.. (Belgisch humor?) >> >> Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga >> naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet >> voor de Hamburgers). > > Of dat ze naar het noorden trekken. > Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel > van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. Vind je 10 euro voor een pintje dan wél normaal? |
![]() |
#27 |
|
![]() HdB wrote:
[knip] >>> Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga >>> naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet >>> voor de Hamburgers). >> >> Of dat ze naar het noorden trekken. >> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. > > Vind je 10 euro voor een pintje dan wél normaal? Als het geen Heineken is in een frisdrankglas, dan ben ik best bereid om dat daar aan te geven. |
![]() |
#28 |
|
![]() "huby" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet > stoppen > voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! Hollanders zijn maar een randgroep in NL....Maar begrijp ik je goed - je wilt dat Hollanders juist wél stoppen? - Als ze snel vertrokken zijn is toch veel prettiger...? > > Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! > Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per > dag > > op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee Aha...een bemiddelde Belg wellicht? Niet iedereen in NL heeft dergelijk kapitaal beschikbaar en wil NL soms toch wel even uit.... > > We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) > en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op > De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, > zijn zelden, > en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man > (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) De lawaaierigheid van NL-taligen is in heel europa fameus- ik mijd plaatsen waar Nederlanders óf Vlamingen zich verzamelen...... > > Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) Vanuit NL dus binnenkort helemaal onbetaalbaar... > > verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! Is het aanleggen van autowegen in B tegenwoordig al twee keer zo duur als in CH....? Nu snap ik waarom sommigen in B zo ruim in het geld zitten..... > > peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's Een perfect middel om vakantiegangers te selecteren op inkomen...niet dat je daarmee een prettige populatie doorlaat...... > > bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur Wie wil er nu naar Oosetnrijk? > > bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur Naar verhouding juist relatief betaalbaar. > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > Geen idee - voor wie er niet doorheen moet, gaat er toch niet doorheen? f. |
![]() |
#29 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen@koengodderis|||geenspam.be> schreef in bericht news:[email protected]... > Kut Ik stem de volgend keer beslist weer tegen EU(grondwet)! |
![]() |
#30 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > HdB wrote: > > [knip] > >>>> Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga >>>> naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet >>>> voor de Hamburgers). >>> >>> Of dat ze naar het noorden trekken. >>> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel >>> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. >> >> Vind je 10 euro voor een pintje dan wél normaal? > > Als het geen Heineken is in een frisdrankglas, dan ben ik best bereid om > dat > daar aan te geven. Freddy's slootwater is zelfs nog geem 10 eurocent waard. Je koopt in feite het glas en de inhoud krijg je er gratis bij. |
![]() |
#31 |
|
![]() Hypo microgolfde op 12/01/2007, zo rond 6:13:33, dit culiterair
hoogstandje: > "Koen Godderis" <koen@koengodderis|||geenspam.be> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Kut > > Ik stem de volgend keer beslist weer tegen EU(grondwet)! Uitstappen uit die EU, zullen wij de grenzen wel opnieuw sluiten. Elke (vracht)wagen wordt aan de grens -openingsuren van 9 tot 12 en van 13 tot 16 uur- grondig onderzocht en voor elke rit door België mag je 15 euro afdokken (Duitsland is groter dus daar mag je 50 euro betalen). Sleurhutten worden verplicht onderworpen aan een grondige technische controle -kostprijs 60 euro- , eetwaren en drank mogen niet ingevoerd worden. Op bloembollen, klompen, mosselen, maatjes, elfstedentochten en aardgas wordt een meerderwaardigheidscomplexbelasting geheven. 't Zal rustig worden op onze wegen... -- mvg, Valère |
![]() |
#32 |
|
![]() In nl.auto Esizkur <[email protected]> wrote:
> Freddy's slootwater is zelfs nog geem 10 eurocent waard. Je koopt in feite > het glas en de inhoud krijg je er gratis bij. Dat zijn dan knap dure glazen. Wat betreft Pilsener bier, moet ik zeggen dat ik bijvoorbeeld Plzjenski Prazdroj (het enige pils dat ook echt uit Pilzen komt) inderdaad wel beter vind ;-) -- Met vriendelijke groet, Maarten Bakker. |
![]() |
#33 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Razor1971" <[email protected]>, die Thu, 11
Jan 2007 23:34:05 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 11 Jan 2007 23:20:41 +0100, "Razor1971" >> <[email protected]> wrote: >> >> > >> >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected]... >> >> [email protected] wrote: >> >> >> >> > Razor1971 schreef: >> >> > >> >> >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar >> >> >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan >> >> >> betalen ook.. (Belgisch humor?) >> >> > >> >> > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga >> >> > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar >niet >> >> > voor de Hamburgers). >> >> >> >> Of dat ze naar het noorden trekken. >> >> Maar €10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel >> >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. >> > >> >Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan de >> >EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. >> > -- >> > >> >-RzR- >> > >> > >> > >> > >> > >> Als diegene met de grootste muil ook het meeste moest betalen, betalen >> de Hollanders veel te weinig op dit ogenblik. > >Wij betalen op alle fronten meer.. Wie is hier nu gierig? Jullie! Gaan malen voor 60 euro terwijl jullie vooral 's zomers onder wegen opstoppen vind ik schaamteloos: jullie zouden tenminste het dubbele voor moeten betalen. BTW hoe zit het bij jullie met de wachtlijsten in de ziekenhuizen? Moet dat beschouwd worden als een slinkse wijze om euthanasie te promoten? -- Fusti |
![]() |
#34 |
|
![]() Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die
Thu, 11 Jan 2007 23:36:10 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Thu, 11 Jan 2007 23:34:05 +0100, "Razor1971" ><[email protected]> wrote: > >> >>"Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Thu, 11 Jan 2007 23:20:41 +0100, "Razor1971" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>> > >>> >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht >>> >news:[email protected]... >>> >> [email protected] wrote: >>> >> >>> >> > Razor1971 schreef: >>> >> > >>> >> >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar >>> >> >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan >>> >> >> betalen ook.. (Belgisch humor?) >>> >> > >>> >> > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga >>> >> > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar >>niet >>> >> > voor de Hamburgers). >>> >> >>> >> Of dat ze naar het noorden trekken. >>> >> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel >>> >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. >>> > >>> >Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan de >>> >EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. >>> > -- >>> > >>> >-RzR- >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Als diegene met de grootste muil ook het meeste moest betalen, betalen >>> de Hollanders veel te weinig op dit ogenblik. >> >>Wij betalen op alle fronten meer.. Wie is hier nu gierig? > >Zie boven, jullie betalen niet genoeg. Da's overduidelijk. Laten we de gasbel van Slochteren als Europees erfgoed omtoveren waar iedereen gas kan halen voor nix, want iedere cent die we voor gas betalen is er eentje teveel omdat de vervoerinfrastructuur allang gedelgd is, er practisch geen onderhoudskosten voor zijn en de schandalige hoge prijzen puur voor de Nedrerlandse staat en de gasmaatschappij zijn. -- Fusti |
![]() |
#35 |
|
![]() Vitae forma vocatur "HdB" <[email protected]>, die Fri, 12 Jan 2007
00:17:16 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> [email protected] wrote: >> >>> Razor1971 schreef: >>> >>>> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar >>>> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan >>>> betalen ook.. (Belgisch humor?) >>> >>> Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga >>> naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet >>> voor de Hamburgers). >> >> Of dat ze naar het noorden trekken. >> Maar €10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. > >Vind je 10 euro voor een pintje dan wél normaal? > Als het aan een Hollander verkocht wordt vind ik het zelfs te weinig. -- Fusti |
![]() |
#36 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Rob / gompy.net" <[email protected]>, die Thu,
11 Jan 2007 23:59:02 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"huby" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... > >> Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet >> stoppen >> voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! > >Natuurlijk, het eten is niet te vreten in Belgie. Klopt: het goede eten bewaren we voor onszelf en het varkensvoer geven we weg aan de varkens de Duitsers en de Hollanders. > >> Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! >> Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per >> dag >> op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee > >Kijk aan, zelfs de Belgen vinden hun eigen eten niet te vreten in Belgie. Je leest het verkeerd. >Die twee keer is te verklaren, het ontbijt krijg je in je hotel of pension. Mits je voor de hoge overnachtisprijs betaalt. > >> en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man >> (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) > >Mensen die over de nek gaan maken nu eenmaal wat kabaal. en als ze Hollandr zijn ook nog wild plassen in de straten van het Antwerpse centrum. >> Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > >En nu opeens gaan mopperen over ONZE prijs voor EEN stukje tunnel....????? >Kijk aan de aap komt uit de mouw, jullie willen gewoon de tol van dat stukje >tunnel vergelden ! Nee, we gaan Zeeuw-Vlaanderen en Zuid Beveland aan België aanexeren. Troost je , we gaan er de aldaar wonen Protestanten niet meer barbecuen. 't Is uit de mode geraakt, ondanks de hoge show-waarde van zo'n brandstapeling op de Grote Markt. -- Fusti |
![]() |
#37 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen@koengodderis|||geenspam.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "huby" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet > > stoppen > > voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! > > > > Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! > > Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per > > dag > > > > op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee > > > > We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) > > en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op > > De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, > > zijn zelden, > > en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man > > (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) > > > > Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) > > > > verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! > > > > peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's > > > > bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur > > > > bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur > > > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > > > > > > Er zijn anders ook veel Belgen die op vakantie gaan naar het buitenland en > daar voor de rest van het jaar hun inkopen doen. Nep bikkenbergs, nep > nike's, etc ... Maar dan hier eenmaal terug in het land geen euro meer > uitgeven aan dat soort zaken. Verwijt een ander dus niet wat veel Belgen > zelf doen. Ze verteren van een heel jaar door niet eens in eigen land. > Behalve de noodzakelijke dingen zoals voeding. En je moet maar eens gaan > winkelen in al die buitenlandse ketens die in vlaanderen gevestigd zijn. Dat > geld gaat ook naar buitenlandse (miljardairs) aandeelhouders. Kortom van dat > niet verteren van de Hollanders in Vlaanderen ... Dat veel Belgen maar eens > eerst naar hun eigen kijken. Duidelijk dat u letterlijk en figuurlijk voor uw eigen winkel praat. Omar |
![]() |
#38 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen@koengodderis|||geenspam.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "huby" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet >> stoppen >> voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! >> >> Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! >> Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per >> dag >> >> op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee >> >> We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) >> en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op >> De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, >> zijn zelden, >> en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man >> (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) >> >> Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) >> >> verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! >> >> peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's >> >> bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur >> >> bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur >> >> Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? >> >> > > Er zijn anders ook veel Belgen die op vakantie gaan naar het buitenland en > daar voor de rest van het jaar hun inkopen doen. Belgen gaan alleen maar naar de Filippijnen en Thailand, om daar kinderen te verkrachten. Allemaal viezerikken die Belgen... |
![]() |
#39 |
|
![]() Henk microgolfde op 12/01/2007, zo rond 12:45:33, dit culiterair
hoogstandje: > Belgen gaan alleen maar naar de Filippijnen en Thailand, om daar kinderen te > verkrachten. > Allemaal viezerikken die Belgen... Natuurlijk zijn Belgen die alleen maar naar de Filippijnen en Thailand gaan om daar kinderen te verkrachten allemaal viezerikken. Wat had je nou gedacht? -- mvg, Valère |
![]() |
#40 |
|
![]() Fustigator wrote:
> BTW hoe zit het bij jullie met de wachtlijsten in de ziekenhuizen? > Moet dat beschouwd worden als een slinkse wijze om euthanasie te > promoten? Nee hoor, we hopen dat ze in een Belgisch ziekenhuis gaan liggen om daar een van jullie bedden bezet te houden, precies zoals wij onze artsen op laten leiden op jullie universiteiten om ze daarna gratis opgeleid terug te krijgen. |