![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet
stoppen voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per dag op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, zijn zelden, en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? |
![]() |
#2 |
|
![]() "huby" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet > stoppen > voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! > > Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! > Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per > dag > > op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee > > We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) > en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op > De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, > zijn zelden, > en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man > (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) > > Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) > > verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! > > peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's > > bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur > > bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > > Er zijn anders ook veel Belgen die op vakantie gaan naar het buitenland en daar voor de rest van het jaar hun inkopen doen. Nep bikkenbergs, nep nike's, etc ... Maar dan hier eenmaal terug in het land geen euro meer uitgeven aan dat soort zaken. Verwijt een ander dus niet wat veel Belgen zelf doen. Ze verteren van een heel jaar door niet eens in eigen land. Behalve de noodzakelijke dingen zoals voeding. En je moet maar eens gaan winkelen in al die buitenlandse ketens die in vlaanderen gevestigd zijn. Dat geld gaat ook naar buitenlandse (miljardairs) aandeelhouders. Kortom van dat niet verteren van de Hollanders in Vlaanderen ... Dat veel Belgen maar eens eerst naar hun eigen kijken. K |
![]() |
#3 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen@koengodderis|||geenspam.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "huby" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet >> stoppen >> voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! >> >> Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! >> Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per >> dag >> >> op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee >> >> We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) >> en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op >> De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, >> zijn zelden, >> en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man >> (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) >> >> Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) >> >> verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! >> >> peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's >> >> bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur >> >> bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur >> >> Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? >> >> > > Er zijn anders ook veel Belgen die op vakantie gaan naar het buitenland en > daar voor de rest van het jaar hun inkopen doen. Nep bikkenbergs, nep > nike's, etc ... Maar dan hier eenmaal terug in het land geen euro meer > uitgeven aan dat soort zaken. Verwijt een ander dus niet wat veel Belgen > zelf doen. Ze verteren van een heel jaar door niet eens in eigen land. > Behalve de noodzakelijke dingen zoals voeding. En je moet maar eens gaan > winkelen in al die buitenlandse ketens die in vlaanderen gevestigd zijn. > Dat geld gaat ook naar buitenlandse (miljardairs) aandeelhouders. Kortom > van dat niet verteren van de Hollanders in Vlaanderen ... Dat veel Belgen > maar eens eerst naar hun eigen kijken. > Nou ja dan maar een budget airline naar Nice vliegen, auto huren. Ik gun die belgen echt die 60 euro per jaar niet. |
![]() |
#4 |
|
![]() Meharis wrote:
[knip] >> > Nou ja dan maar een budget airline naar Nice vliegen, auto huren. Budget, zo kennen we ze wel. > Ik gun > die belgen echt die 60 euro per jaar niet. Pas maar op. Je moet dan luchthaventaks betalen. |
![]() |
#5 |
|
![]() "huby" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet > stoppen > voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! > > Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! > Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per dag > > op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee > > We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) > en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op > De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, > zijn zelden, > en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man > (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) > > Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) > > verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! > > peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's > > bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur > > bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan betalen ook.. (Belgisch humor?) -- -RzR- |
![]() |
#6 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected]
says... > > > > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > > Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar werkelijk > buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan betalen ook.. > (Belgisch humor?) > -- > > 2-de dt-phaud is blijkbaar het gevolg dat je er nogal wat van tekort komt. Beterschap in 2007 gewenst! TDM |
![]() |
#7 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]>, [email protected] > says... > > > > > > > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > > > > Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar werkelijk > > buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan betalen ook.. > > (Belgisch humor?) > > -- > > > > > 2-de dt-phaud is blijkbaar het gevolg dat je er nogal wat van tekort > komt. > > Beterschap in 2007 gewenst! > > TDM Lekker inhoudelijk weer.. Waarheid is te hard mijn ziekelijk taalpuristje? -- -RzR- |
![]() |
#8 |
|
![]() In deze geld het ook waar het E-wegen betreft ? Deze zijn m.i. deel uitmakend van het Europese verkeerswegennet, en dus zal op den duur alleen 'brussel en straatsburg' de wegen-tolkunnen innen. Neemt niet weg dat ik voor meer eigen regels ben in een soeverien land dan EU wetgeving die alle europeanen in 1 klap kan duperen. Voordelen kunnen er ook zijn, zoals met natuur en milieu beleid en regels, maar daar houd NL zich vaak op lokaal nivo niet aan en vanuit den haag noch de EU komt er geen follow up op klachten. -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
![]() |
#9 |
|
![]() "Razor1971" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "huby" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet >> stoppen >> voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! >> >> Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! >> Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per > dag >> >> op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee >> >> We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) >> en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op >> De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, >> zijn zelden, >> en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man >> (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) >> >> Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) >> >> verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! >> >> peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's >> >> bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur >> >> bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur >> >> Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > > Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar > werkelijk > buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan betalen ook.. > (Belgisch humor?) > -- > > -RzR- > > > De Belgische middenstand zal niet blij zijn met die vignetten; ik ga wel in Duitsland shoppen i.p.v. Antwerpen, Wijnegem of Turnhout, om maar een paar mogelijkheden te noemen. De Belgische BTW is ook nog eens hoger; 21%. |
![]() |
#10 |
|
![]() Razor1971 schreef:
> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar werkelijk > buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan betalen ook.. > (Belgisch humor?) Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet voor de Hamburgers). Misschien weet je het niet (en Fransen zijn heel vriendelijk), maar Hollanders zijn de minst geliefde toeristen. Ondertussen zijn er ook de Russen bijgekomen, dat zijn Hollanders in het kwadraat. mvg, H.M. |
![]() |
#11 |
|
![]() [email protected] wrote:
> Razor1971 schreef: > >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan >> betalen ook.. (Belgisch humor?) > > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet > voor de Hamburgers). Of dat ze naar het noorden trekken. Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. > Misschien weet je het niet (en Fransen zijn heel > vriendelijk), maar Hollanders zijn de minst geliefde toeristen. Vooral als ze 10 verschillende wijnen degusteren (nuja, slikken bedoel ik) en als dank één flesje kopen. :-) > Ondertussen zijn er ook de Russen bijgekomen, dat zijn Hollanders in > het kwadraat. |
![]() |
#12 |
|
![]() Heden wrote:
[knip] > > De Belgische middenstand zal niet blij zijn met die vignetten; > ik ga wel in Duitsland shoppen i.p.v. Antwerpen, Wijnegem > of Turnhout, om maar een paar mogelijkheden te noemen. > De Belgische BTW is ook nog eens hoger; 21%. Tijdens de oranje-gekte (een mens zou voor minder kleurenblind worden) zijn het natuurlijk kut-, schijtmoffen. Maar als er iets uit te sparen valt... |
![]() |
#13 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > [email protected] wrote: > > > Razor1971 schreef: > > > >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar > >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan > >> betalen ook.. (Belgisch humor?) > > > > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga > > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet > > voor de Hamburgers). > > Of dat ze naar het noorden trekken. > Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel > van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan de EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. -- -RzR- |
![]() |
#14 |
|
![]() "huby" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet > stoppen voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! Gij verzint wat, want ik zag heden op tv een vrouwelijke Belgische minister, die goed geoefend was in het voeren van een charme-offensief.;-) Haar naam is me helaas ontschoten (haar glimlach was te verblindend...), maar u zult zeker en vast weten wie ik bedoel, maar zij noemde dat in het geheel niet als argument. Het ging naar ik meen voornamelijk om geld in te zamelen voor uw openbaar vervoer... Gezien haar curieuze wijze van redeneren, schat ik haar in als behorend tot het uiterst linkergedeelte van het politieke spectrum. |
![]() |
#15 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected]
says... > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > In article <[email protected]>, [email protected] > > says... > > > > > > > > > > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > > > > > > Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar > werkelijk > > > buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan betalen ook... > > > (Belgisch humor?) > > > -- > > > > > > > > 2-de dt-phaud is blijkbaar het gevolg dat je er nogal wat van tekort > > komt. > > > > Beterschap in 2007 gewenst! > > > > TDM > > Lekker inhoudelijk weer.. Waarheid is te hard mijn ziekelijk taalpuristje? > -- > > -RzR- > > > Nope, er was zelfs -voor 1 keer- geen venijn bij. Je dt-fout bij de vermelding van een bepaald gedeelte van de vrouwelijke morfologie was -blijkbaar wel ongewild- grappig. De waarheid te hard ? Hey, het gaat hier om 60 Eur, hé! Het einde van de wereld! 15 minuten motortijd van een vliegtuigje! Tom De Moor |
![]() |
#16 |
|
![]() "huby" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ja zeker voor die hollanders die onze wegen verslijten, maar die niet > stoppen > voor eten of cola, want dat hebben ze allemaal wel bij! > > Voor zo'n soort toeristen zouden ze het TIENVOUDIGE moeten rekenen! ! ! > Als wij vlamingen naar nederland gaan zitten we "minstens" twee maal per dag > > op een terrasje, en doen we zeker geen broodje van thuis mee > > We kopen op een terrasje met 4 man geen twee biertjes,(elk een slokje) > en eten ook niet stiekem ons mee gebracht broodje op > De nederlanders die op reis in ons land een eetgelegenheid binnen gaan, > zijn zelden, > en als ze het per toeval toch doen maken ze daar lawaai voor twintig man > (ik maak geen opmerking over kinders die mogen dat!) > > Onlangs naar Parijs geweest: peage rond de 25 euro (zo'n 1000 BF) > > verleden jaar vignet gekocht voor Zwitserland : een 30 euro! > > peage via Frankrijk naar Spanje? - kost honderden euro's > > bepaalde tunnels in Oostenrijk? - zeer duur > > bepaalde aitowegen in Italie? - zeer duur > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > > Ongeveer dezelfde prijs als de vlaamse liefkenshoek als ik me niet vergis en die was er al veel eerder en die haalt bijlange niet de lengte van de westerscheldetunnel en duikt zeer zeker ook geen 50 meter diep. Zo, dat moest ik even kwijt als ollander mee vlaamse voorouders. |
![]() |
#17 |
|
![]() On Thu, 11 Jan 2007 23:20:41 +0100, "Razor1971"
<[email protected]> wrote: > >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> [email protected] wrote: >> >> > Razor1971 schreef: >> > >> >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar >> >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan >> >> betalen ook.. (Belgisch humor?) >> > >> > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga >> > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet >> > voor de Hamburgers). >> >> Of dat ze naar het noorden trekken. >> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. > >Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan de >EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. > -- > >-RzR- > > > > > Als diegene met de grootste muil ook het meeste moest betalen, betalen de Hollanders veel te weinig op dit ogenblik. |
![]() |
#18 |
|
![]() Tom De Moor schreef: > In article <[email protected]>, [email protected] > says... > > > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > In article <[email protected]>, [email protected] > > > says... > > > > > > > > > > > > > > Is de nederlandse schelde tunnel dan zo goedkoop mischien? > > > > > > > > Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar > > werkelijk > > > > buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan betalen ook.. > > > > (Belgisch humor?) > > > > -- > > > > > > > > > > > 2-de dt-phaud is blijkbaar het gevolg dat je er nogal wat van tekort > > > komt. > > > > > > Beterschap in 2007 gewenst! > > > > > > TDM > > > > Lekker inhoudelijk weer.. Waarheid is te hard mijn ziekelijk taalpuristje? > > -- > > > > -RzR- > > > > > > > Nope, er was zelfs -voor 1 keer- geen venijn bij. > > Je dt-fout bij de vermelding van een bepaald gedeelte van de vrouwelijke > morfologie was -blijkbaar wel ongewild- grappig. > > De waarheid te hard ? Hey, het gaat hier om 60 Eur, hé! Het einde van de > wereld! 15 minuten motortijd van een vliegtuigje! > > > > Tom De Moor Dat is - kort samengevat - het probleem: probleemloos aanvaarden ze het om in Amsterdam 5 euro/uur te betalen om hun auto ergens in de stad te kunnen parkeren. Even normaal vinden ze het om geflitst te worden als ze welgeteld 2 km te snel hebben gereden: ik ken geen enkele Nederlander - en nochtans heb ik er redelijk wat in mijn kennissenkring - die niet minstens 1x/jaar op de bon gaat: parkeren EN rijden is niet alleen kostelijk, de controles zijn doorgaans efficient. Maar dat vinden ze volkomen normaal, net als de massa's wielklemmen die de auto's versieren waarvan de parkeertijd verstreken is. Pittig detail: de rekening is duurder dan 60 euro. Dat hun brandstof bovendien tot de duurste van Europa hoort, is voor hen ook doodnormaal. Schiphol - eerder een winkelcentrum dan een vliegveld - rekent de duurste luchthaventaksen uit onze contreien aan: ik hoor ze er niet over klagen en 60 euro ben je met z'n 2en daar al kwijt... om enkel uw valiezen te mogen afgeven, u te laten betasten door een of andere security en om door een winkelcentrum te lopen. Ook dat vindt men in NL volledig normaal. Maar een heffing voor het gebruik van wegeninfrastructuur? Ho maar. Alex |
![]() |
#19 |
|
![]() "Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 11 Jan 2007 23:20:41 +0100, "Razor1971" > <[email protected]> wrote: > > > > >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected]... > >> [email protected] wrote: > >> > >> > Razor1971 schreef: > >> > > >> >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar > >> >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan > >> >> betalen ook.. (Belgisch humor?) > >> > > >> > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga > >> > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar niet > >> > voor de Hamburgers). > >> > >> Of dat ze naar het noorden trekken. > >> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel > >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. > > > >Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan de > >EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. > > -- > > > >-RzR- > > > > > > > > > > > Als diegene met de grootste muil ook het meeste moest betalen, betalen > de Hollanders veel te weinig op dit ogenblik. Wij betalen op alle fronten meer.. Wie is hier nu gierig? -- -RzR- |
![]() |
#20 |
|
![]() On Thu, 11 Jan 2007 23:34:05 +0100, "Razor1971"
<[email protected]> wrote: > >"Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 11 Jan 2007 23:20:41 +0100, "Razor1971" >> <[email protected]> wrote: >> >> > >> >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected]... >> >> [email protected] wrote: >> >> >> >> > Razor1971 schreef: >> >> > >> >> >> Ik mijdt de Belgische wegen zoveel als ik kan.. De wegen zijn daar >> >> >> werkelijk buitengewoon kudt! En nu moeten we er nog extra voor gaan >> >> >> betalen ook.. (Belgisch humor?) >> >> > >> >> > Maar nee, je hoeft er niet voor te betalen. Blijf er gewoon weg en ga >> >> > naar Hamburg met vakantie. Het genoegen zal wederzijds zijn (maar >niet >> >> > voor de Hamburgers). >> >> >> >> Of dat ze naar het noorden trekken. >> >> Maar ¤10 voor een pintje is voor hen misschien een beetje teveel >> >> van 'tieneurovooreenpintjebenjenuhelemaalbesodemietert '. >> > >> >Dat komt omdat wij Hollanders veels teveel subsidie moeten betalen aan de >> >EU.. Zodat oa Belgie er een *kuch* nieuwe wegennet van kan kopen. >> > -- >> > >> >-RzR- >> > >> > >> > >> > >> > >> Als diegene met de grootste muil ook het meeste moest betalen, betalen >> de Hollanders veel te weinig op dit ogenblik. > >Wij betalen op alle fronten meer.. Wie is hier nu gierig? Zie boven, jullie betalen niet genoeg. |