![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben niet bang van een openlijke invasie. Ik ben wel bang van een politiek correcte vermomde invasie.
Bij een openlijke invasie zijn "minder mensvriendelijke tegenmaatregelen" toegelaten. Bij dat politiek correct gezever dus niet. Ook zit ik een beetje in met de mensen die te maken gaan krijgen met alle idiote toestanden in zo'n tunnel. Of denk je nu echt dat een normaal persoon het leuk vind de restjes van een voetganger in zo'n tunnel op te ruimen? Heeft er iemand al gevonden hoeveel halve zolen zo onder de kanaaltrein zijn terecht gekomen, in een marathon voor vrijheid?
|
|
|
#23 |
|
Gouverneur
|
Alleen de tunnel gebruiken ,gratis voor afrikaners die terug gestuurt worden . Er wordt een zuiger in de tunnel geplaatst die een richting gaat alleen naar afrika zodus zij moeten wel, in afrika blijft de zuiger staan en smorgens gaat hij terug naar Europa maar eerst wordt er een groote deur gesloten zo groot als de opening van de tunnel . PS iets vergeten zij moeten niet te voet er is een transportband voorzien natuurlijk is er een heel kleine ruimte tussen zuiger en transportband het zal een schreper worden . Voor verbetering vatbaar
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
transportband en zuiger van die lengte.. wow,leuke technologie anders wel.
Maar kom , daarop heb ik al lang een betere technologie voor. Een enorme prop watten word achter de "passagiers "in de tunnel geschoven. Dikke deur dicht. En dan word een enorme luchtstoot achter die prop watten geperst. Aan de andere kant hoor je na enkele minuten een enorme Woesh, gevolgd door een PLOP.Afgewerkt met plopperdeploppedeplop. Maar alle gekheid op een stokje. Als die Tunnel er zou komen, is er geen enkele reden waarom Marroko geen lid van de Eu zou kunnen worden. Dan heeft dit land iets wat de andere Noord Afrikaanse landen geen aanspraak op kunnen maken.Een fysieke verbinding met Europa. Het enige logische argument wat Turkije ook een kanshebber maakt. Een vaste verbinding met Europa.
|
|
|
#25 |
|
Vreemdeling
|
Ik ben het nogal eens met ajl wat maakt het uit?
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bicky-Burger for the 'Scratched Meatball of the Year' !!! Dan is uwe piston ten minste zijn geld waard geweest. |
|
|
|
|