Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2003, 09:09   #21
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Op deze tunnel ben ik 100% tegen!
Als rationeel denkende mensen weten we allemaal dat wanneer die tunnel daar komt om de 3 dagen doden van vluchtelingen zullen vallen. Nu al vergaan er bijna dagelijks bootjes in de Straat van Gibraltar en indien deze tunnel er komt zal dat nog meer aantrekkelijker werken op de immigranten die hun leven wagen om door deze tunnel te vluchten. Als het in de tunnel onder de Noordzee al bijna dagelijks tot incidenten leidt wat gaan we dan in Gribraltar dan niet te zien krijgen.
Die Marokkanen kunnen misschien met duizenden te gelijk die tunnelingang bestormen en de opzichters overmeesteren en op die manier terug een invasie plannen naar Europa zoals ze dit een paar duizenden jaren ook gedaan hebben.

Nee, ik blijf erbij een tunnel tussen Europa en Afrika mag in geen geding komen!!

Je zou zeggen een ezel valt geen twee keer over dezelfde steen, maar blijkbaar die Spanjaarden wel
Jonges toch zijn jullie dan echt zo bang voor een "invasie" en dat noemt zich mannen.
Oud 22 december 2003, 15:42   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik ben niet bang van een openlijke invasie. Ik ben wel bang van een politiek correcte vermomde invasie.

Bij een openlijke invasie zijn "minder mensvriendelijke tegenmaatregelen" toegelaten. Bij dat politiek correct gezever dus niet.

Ook zit ik een beetje in met de mensen die te maken gaan krijgen met alle idiote toestanden in zo'n tunnel.
Of denk je nu echt dat een normaal persoon het leuk vind de restjes van een voetganger in zo'n tunnel op te ruimen?
Heeft er iemand al gevonden hoeveel halve zolen zo onder de kanaaltrein zijn terecht gekomen, in een marathon voor vrijheid?
Oud 22 december 2003, 17:39   #23
bk232214
Gouverneur

Standaard

Alleen de tunnel gebruiken ,gratis voor afrikaners die terug gestuurt worden . Er wordt een zuiger in de tunnel geplaatst die een richting gaat alleen naar afrika zodus zij moeten wel, in afrika blijft de zuiger staan en smorgens gaat hij terug naar Europa maar eerst wordt er een groote deur gesloten zo groot als de opening van de tunnel . PS iets vergeten zij moeten niet te voet er is een transportband voorzien natuurlijk is er een heel kleine ruimte tussen zuiger en transportband het zal een schreper worden . Voor verbetering vatbaar
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2003, 18:31   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

transportband en zuiger van die lengte.. wow,leuke technologie anders wel.
Maar kom , daarop heb ik al lang een betere technologie voor.
Een enorme prop watten word achter de "passagiers "in de tunnel geschoven. Dikke deur dicht.
En dan word een enorme luchtstoot achter die prop watten geperst. Aan de andere kant hoor je na enkele minuten een enorme Woesh, gevolgd door een PLOP.Afgewerkt met plopperdeploppedeplop.

Maar alle gekheid op een stokje. Als die Tunnel er zou komen, is er geen enkele reden waarom Marroko geen lid van de Eu zou kunnen worden.
Dan heeft dit land iets wat de andere Noord Afrikaanse landen geen aanspraak op kunnen maken.Een fysieke verbinding met Europa. Het enige logische argument wat Turkije ook een kanshebber maakt. Een vaste verbinding met Europa.
Oud 22 december 2003, 23:27   #25
marx
Vreemdeling

marx's schermafbeelding

Standaard

Ik ben het nogal eens met ajl wat maakt het uit?
marx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2003, 23:57   #26
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajl
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Op deze tunnel ben ik 100% tegen!
Als rationeel denkende mensen weten we allemaal dat wanneer die tunnel daar komt om de 3 dagen doden van vluchtelingen zullen vallen. Nu al vergaan er bijna dagelijks bootjes in de Straat van Gibraltar en indien deze tunnel er komt zal dat nog meer aantrekkelijker werken op de immigranten die hun leven wagen om door deze tunnel te vluchten. Als het in de tunnel onder de Noordzee al bijna dagelijks tot incidenten leidt wat gaan we dan in Gribraltar dan niet te zien krijgen.
Die Marokkanen kunnen misschien met duizenden te gelijk die tunnelingang bestormen en de opzichters overmeesteren en op die manier terug een invasie plannen naar Europa zoals ze dit een paar duizenden jaren ook gedaan hebben.

Nee, ik blijf erbij een tunnel tussen Europa en Afrika mag in geen geding komen!!

Je zou zeggen een ezel valt geen twee keer over dezelfde steen, maar blijkbaar die Spanjaarden wel
Jonges toch zijn jullie dan echt zo bang voor een "invasie" en dat noemt zich mannen.
Ik ben helemaal niet bang van een Marokkanse invasie maar wanneer ik er dan per ongeluk ene neerklop (door mijn mannelijk instinct ) noem mij dan gene rascist hé!
Oud 23 december 2003, 14:16   #27
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214
Alleen de tunnel gebruiken ,gratis voor afrikaners die terug gestuurt worden . Er wordt een zuiger in de tunnel geplaatst die een richting gaat alleen naar afrika zodus zij moeten wel, in afrika blijft de zuiger staan en smorgens gaat hij terug naar Europa maar eerst wordt er een groote deur gesloten zo groot als de opening van de tunnel . PS iets vergeten zij moeten niet te voet er is een transportband voorzien natuurlijk is er een heel kleine ruimte tussen zuiger en transportband het zal een schreper worden . Voor verbetering vatbaar
Is het goed als ik u voortaan Bicky-Burger noem en u nomineer voor de prijs van eerste Plat-Te-Stampen-Bal-Gehakt van dit forum ?

Bicky-Burger for the 'Scratched Meatball of the Year' !!!

Dan is uwe piston ten minste zijn geld waard geweest.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be