![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
angel onder het gras is alleen dat het de Kamer van Volksvertegenwoordigers is die die ongeldigheid moet 'vaststellen' alvorens er gevolgen (van ongeldigheid) aan gegeven worden ... en dat staat niet onmiddellijk te gebeuren Vandelanotte liegt dus als hij beweert dat die splitsing een probleem van de Walen is ... tenzij hij van plan is in de Kamer die verkiezing ongeldig te verklaren ... en zo blijven Franstaligen dus stemmen ronselen in Vilvoorde, Meise, Steenhuffel ... tot tegen Mechelen, Aalst en Dendermonde geloof ik ... uiteraard slechts mogelijk met noodzakelijke collaboratie van de grote 'democratische partijen' ... (en N-VA natuurlijk niet te vergeten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren hebben er een aantal in een radio-interview bevestigd: "Geen (GEEN) verkiezingen in mijn gemeente"
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
HIER ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 januari 2007 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Het was wel juist, hoor, 2006gun, er stond 'tot tegen', maar niet noodzakelijk inbegrepen. Anders moet je trouwens Mechelen ook verwijderen, dat ligt in de provincie Antwerpen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Yup, sorry ... pls call me gun in stead of 2006 ...
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ah, sorry, ik was iets te snel om je naam te lezen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik was (uiteraard) op het congres en ik heb daar heel goed geluisterd en gekeken. Het is inderdaad een gok om met minder of nietgekende kandidaten naar de kiezer te trekken. De meeste mensen zijn immers niet of nauwelijks met politiek bezig en stemmen op wie ze kennen. Maar jullie hier op dit forum zijn anders en ik daag jullie uit om eens te googlen naar Stefaan Van Hecke, Meyrem Almaci, Els Keytsman, Peter Tom Jones, enz.
Jullie zullen verbaasd staan over hun achtergronden en intellectuele bagage. Stefaan is bijvoorbeeld de advocaat die de zaak won rond het gemeentedecreet tegen minister Keulen... Ik vind alvast (verrassing!!!) dat deze jonge turken een kans verdienen.