Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2007, 17:16   #21
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
D�*t is werk voor de Stadsreiniging...
Of misschien omdat mohammedanen vies zijn van bepaalde viervoeters met krulstaart?
Moesten ze daar vies aan zijn, hadden ze zeker niet zoveel interesse voor "links".
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 17:16   #22
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik écht eens een lijstje met gewelddaden van VuilB-ers en hun sympathisanten bovenhalen?
brandstichting, plundering, mishandeling, moord, zedenfeiten met minderjarigen, drugshandel, bommen maken...
vraag gerust.

Hoe komt het dan dat vuilB-rucht en extreem rechts gemakkelijker naar geweld grijpt? Zulke houding is beneden alle peil en bewijst geen enkel gelijk.
Moet ik de gewelddaden van Noord-Afrikanen in ons land en hun linkse vriendjes gaan opsommen. Dat is net hetzelfde.

Ik ga er van uit dat je je gelijk niet met geweld bewijst.

En ik hoor wel een groot verschil tussen een Vlaams accent en een Noord-Afrikaan. Bepaalde delen van de gramatica verraden dat ook.
Oud 14 januari 2007, 17:22   #23
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Groot gelijk moet zeker zo'n lijst bovenhalen. Maar dan ook niet vergeten die lijst boven te halen van extreem links. Deze laatste hebben de voorbije week in Griekenland nog eens bewezen tot welke daden extreem links in staat is. En wat betreft het maken van bommen, kan zijn dat extreem rechts dit in gedachten doet terwijl extreem links ze maakt en laat ontploffen met de nodige slachtoffers onder de brandweer. Wat betreft "pedofilie" niet vergeten is links ook zeker niet vies van, kijk maar naar "di ruppo" is niet omdat men deze zijn slachtoffers als leugenaars aanwijst dat ze dat ook zijn. Dit deed men ook bij vervloesem was ook onschuldig en kijk nu. Wat betreft gebruik van geweld, stenen werpen, ruiten insmijten, brandstichtig, vernielen van wagens enz. dit allemaal tijdens de zo vredelievende linkse betogingen. Dus haal zeker uw lijstje boven.
Juist, maar het haalt niets uit, want van een linkse of een moslim nemen ze dat niet aan als geweldplegingen. De poco's kijken niet graag in eigen boezem en vergoeilijken het wel met argumenten van:

- het was de schuld van rechts. Zij discrimineren ons en het is dankzij hen dat we naar geweld moeten gebruiken. Het zijn toch maar racisten, die we ermee opruimen.

- Oh nee, dat hebben wij niet gedaan. Rechts heeft deze aanslag gepleegd om het op ons te steken. Wij hebben nooit iets gedaan.

Nog excuses? Ik ben als rechtse niet zo goed in het verzinnen van smoesjes, vermits dat niet in mijn aard ligt. Rechts kan verantwoordelijkheid opnemen en is daarom de pispaal van wie het niet kan.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 14 januari 2007 om 17:22.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 17:23   #24
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik écht eens een lijstje met gewelddaden van VuilB-ers en hun sympathisanten bovenhalen?
Dekking!!! Filo gaat zijn lijstje voor de elvendertigste keer bovenhalen...
Oud 14 januari 2007, 17:36   #25
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
En hij kan er blijkbaar weinig aan toevoegen.
Oud 14 januari 2007, 18:50   #26
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Juist, maar het haalt niets uit, want van een linkse of een moslim nemen ze dat niet aan als geweldplegingen. De poco's kijken niet graag in eigen boezem en vergoeilijken het wel met argumenten van:

- het was de schuld van rechts. Zij discrimineren ons en het is dankzij hen dat we naar geweld moeten gebruiken. Het zijn toch maar racisten, die we ermee opruimen.

- Oh nee, dat hebben wij niet gedaan. Rechts heeft deze aanslag gepleegd om het op ons te steken. Wij hebben nooit iets gedaan.

Nog excuses? Ik ben als rechtse niet zo goed in het verzinnen van smoesjes, vermits dat niet in mijn aard ligt. Rechts kan verantwoordelijkheid opnemen en is daarom de pispaal van wie het niet kan.
Klopt, (extreem) links is als een kleuter. Als men het niet bij het polleke houd ontspoord het. Kijk maar naar de door hun samengestelde regering "paars" zijn nu winkeltje aan het spelen met de nationale gebouwen van het land. Naar het schijnt dokterke spelen durven ze ook kijk maar naar hun rode kameraad in het franstalige kamp "di ruppo" maar naar deze zijn zeggen zouden zijn speelkameraadjes allemaal leugenaars zijn. En als ze de kennis van de door hun toevertrouwde post niet de baas kunnen, kunnen ze zich nog altijd laten uitroepen tot "meest sexy" (wat sommige verstaan onder sexy ?) vrouwelijke minister. Of hoe "freya" haar onkunde probeerd te verdoezelen door gebruik te maken van haar "lichaamstaal".
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 19:05   #27
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Wij moeten meer info hebben, zijn hier politieke motieven in het spel of andere? Ik stel me voor dat je als advocaat ook met heel wat onfrisse zaakjes te maken krijgt, los van de politiek.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 19:05   #28
Banneling

Standaard

Citaat:
filosoof; Moet ik écht eens een lijstje met gewelddaden van VuilB-ers en hun sympathisanten bovenhalen?
Nee, voor uw geestelijke ontwikkeling zou het beter zijn eens de statistieken mbt de aanwezigheid van veebeeërs in onze gevangenissen te vergelijken met die van uw idolen, het allochtoon racaille.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 19:11   #29
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nee, voor uw geestelijke ontwikkeling zou het beter zijn eens de statistieken mbt de aanwezigheid van veebeeërs in onze gevangenissen te vergelijken met die van uw idolen, het allochtoon racaille.
Inderdaad !!! Of zelfs maar gewoon onder de strafrechterlijke veroordelingen.
Oud 14 januari 2007, 21:16   #30
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

ach ja als filip de winter doodsbedreigingen krijgt of zijn autobanden worden platgestoken en zijn auto beklad is dit ook geen nieuws, moest het echter met een politici van een andere partij zijn dan was het overal in de media hoor
Oud 14 januari 2007, 22:41   #31
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

ik ben absoluut geen vlaams belang aanhanger maar dit soort zaken keur ik dus echt af iedereen heeft recht op een mening alleen hoef ik het niet eens de zijn met hun mening maar dat zal ik dan wel trachten uit te leggen met woorden niet met geweld of andere dergelijke zaken !
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 22:52   #32
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
ach ja als filip de winter doodsbedreigingen krijgt of zijn autobanden worden platgestoken en zijn auto beklad is dit ook geen nieuws, moest het echter met een politici van een andere partij zijn dan was het overal in de media hoor
inderdaad, maar er heeft al es een man met een geweer in het VB-hoofdkwartier van Antwerpen gestaan, en dat kwam dus niet in de pers. Had dit bij de SP.A geweest, het land was te klein geweest.

Maar weten wij nu meer over de motieven van de daders in het geval hier van Marijke Dillen?
Oud 14 januari 2007, 22:54   #33
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
Doet me denken aan de wagen van flupke die plots gevandaliseerd werd in de priode dat die westVlaamse moslima met hooddoek in de zaak remmery zo gestalked werd en op sympathie kon rekenen van steeds meer Vlamingen.
er was wat VB public relations tegenwind nodig, en natuurlijk werden de daders nooit gevonden

het VB is nog niet bekomen van de gemeenteraadsverkiezingen , vreest voor de nieuwe, en dan Dedecker nog.... zou er niet van verschieten als het een stunt was.
Ze zijn er best toe in staat
Say no more .................
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 23:03   #34
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Say no more .................
sossenstreken, zoals we dat noemen
Oud 14 januari 2007, 23:30   #35
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3 Bekijk bericht
ik ben absoluut geen vlaams belang aanhanger maar dit soort zaken keur ik dus echt af iedereen heeft recht op een mening alleen hoef ik het niet eens de zijn met hun mening maar dat zal ik dan wel trachten uit te leggen met woorden niet met geweld of andere dergelijke zaken !
Ach in het frans is er een spreekwoord dat zegt: "il n'y a que les cons qui ne changent pas d'avis"
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 23:39   #36
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Ach in het frans is er een spreekwoord dat zegt: "il n'y a que les cons qui ne changent pas d'avis"
en er is slechts 1 compromisloze partij in vlaanderen.
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 08:11   #37
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
die oude koeien zijn intussen kadavers of geraamtes uit de een of andere woestijn...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 12:43   #38
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
brandstichting, plundering, mishandeling, moord, zedenfeiten met minderjarigen, drugshandel, bommen maken...
vraag gerust.

Hoe komt het dan dat vuilB-rucht en extreem rechts gemakkelijker naar geweld grijpt? Zulke houding is beneden alle peil en bewijst geen enkel gelijk.

PS:

Dan waren het niet zulke gevaarlijke individuen: gewapend en gaan lopen na een kleine schermutseling?
Dillen &C° schieten hier schijnbaar dus met grof spek
doe maar dan zal ik eens een lijstje halen van alle spa leden en mandatarissen die corrupt zijn of fraude gepleegd hebben
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be