![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Fustigator <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Fri, 19 Jan > 2007 01:59:25 +0100, in littera <[email protected]> in > foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >>news:[email protected]. .. >>> >>>>En voor Jeroen Bosch in Lissabon, iets >>>>buiten de stad, met de tram. >>> >>> Dat moet ik dus nog doen. >>> >> >>Perfide toeristische terminologie, Fusti: > > Juist! > "Goed gezien jochie" (©Rijk de Gooijer in "Paturain"") > >>ik mot nog 's de scheven Toren van >>Pisa 'doen'. > > ik ook. > >>Zoiets doe je niet, maar onderga je aan de hand van ene plaatselijke >>hoer, die je - haar hand in je voorbroek - Jeroen Bosch zal leren >>genieten. (Ene vrije parafrase uit Pier Paolo Pasolini's magistrale >>geschriften.) > > Is je Maghrebijnse opblaaspop niet voldoende? > >>u. >> Waarom kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat jij gewoon een cultuurbarbaar bent die van dingen waar ie totaal niets van weet er zich vanaf maakt met wat onnozelheden? |
![]() |
#22 |
|
![]() Karel Jansens schreef:
> Als ge het zeverende trolletje onder uw vel laat komen, heeft het > gewonnen, Hugo. :) Het zesde. Luc.vl en leksmaniak zijn dezelfde. Niet dat het me iets kan schelen, ik lees hun rommel niet, ik verwacht ook dat ze mijn rommel niet lezen. Kous af, deze draad is officieel tot anonieme-troll draad verklaard dus mogen ze lustig hun gang gaan. Ils peuvent aller leur couloir et gonfler leur beuzze, et mwa, mwa je suis ici chemin. Andere & betere dingen te doen. mvg, H.M. |
![]() |
#23 |
|
![]() [email protected] wrote in
news:[email protected] ups.com: > Verleden zondag heb ik 'n aangename namiddag gespendeerd in het > Brusselse Museum voor Schone Kunsten. Fine Arts zoals dat heet. De > Splliaerts tentoonstelling loopt er nog tot begin februari, en het > inkomgeld is 9.50 Eurii. [...] > > Ach, wellicht voor een paar amateurs hier op de ng... just my 2 cents. > > mvg, H.M. Wel, deze jongen is ook zo'n amateurke die verbaasd de ogen uitwrijft over wat hier allemaal voor een habbekrats te genieten valt. Eigenlijk ben ik gek op die ietwat muffe museumgeuren, suppoosten die er uitzien als zombies of qua costumering als overwerkte postbodes, het neemt niet weg dat, wie op een regenachtige bloody sunday afternoon niet weet wat doen, voor de prijs van een aperitiefje in een restaurant zichzelf en zijn huisgenoten kan trakteren op een portie Levend Heden en Verleden. Zo ondekte ik op een weekje Madrid (stiekem wel eerst gekeken - en voor mijn wederhelft verzwegen - dat Real thuis speelde) in het Prado de geniale gek El Greco terwijl er net een overzichtstentoonstelling van Goya liep. Het cliché Aha-Erlebnis mag dan wel tot op het bot versleten zijn maar geheel op zijn plaats was het wel: nooit eerder heeft een schilder zoveel indruk op mij gemaakt als deze voorloper van het expressionisme. Later op de avond, na de gambas a la plancha, op de Plaza Major nog urenlang (zo leek het tenminste, het kon ook van de grappa zijn) liggen doorbomen met een Brits koppel dat, net als wij een paar dagen voordien, met hem had kennisgemaakt in San Lorenzo (El Escorial, een absolute aanrader). |
![]() |
#24 |
|
![]() [email protected] wrote:
> Karel Jansens schreef: > >> Als ge het zeverende trolletje onder uw vel laat komen, heeft het >> gewonnen, Hugo. :) > > Het zesde. Luc.vl en leksmaniak zijn dezelfde. Niet dat het me iets > kan schelen, ik lees hun rommel niet, ik verwacht ook dat ze mijn > rommel niet lezen. Kous af, deze draad is officieel tot > anonieme-troll draad verklaard dus mogen ze lustig hun gang gaan. Ils > peuvent aller leur couloir et gonfler leur beuzze, et mwa, mwa je > suis ici chemin. Andere & betere dingen te doen. Vreemd dat je nu plots alle kruispotsen weggeknipt hebt, hugoke. Tu te dégonfle? Benieuwd wat er nog van uw getuigenis gaat overblijven als ik uw potsings uit deze draad voorlees.... *eg* Enfin, de flatulator heeft de medestanders die hij verdient, ROFLOL... -- lex |
![]() |
#25 |
|
![]() Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Fri, 19
Jan 2007 18:06:56 GMT, in littera <[email protected] 2> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > >> Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Fri, 19 Jan >> 2007 01:59:25 +0100, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >>>news:[email protected] ... >>>> >>>>>En voor Jeroen Bosch in Lissabon, iets >>>>>buiten de stad, met de tram. >>>> >>>> Dat moet ik dus nog doen. >>>> >>> >>>Perfide toeristische terminologie, Fusti: >> >> Juist! >> "Goed gezien jochie" (©Rijk de Gooijer in "Paturain"") >> >>>ik mot nog 's de scheven Toren van >>>Pisa 'doen'. >> >> ik ook. >> >>>Zoiets doe je niet, maar onderga je aan de hand van ene plaatselijke >>>hoer, die je - haar hand in je voorbroek - Jeroen Bosch zal leren >>>genieten. (Ene vrije parafrase uit Pier Paolo Pasolini's magistrale >>>geschriften.) >> >> Is je Maghrebijnse opblaaspop niet voldoende? >> >>>u. >>> >Waarom kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat jij gewoon een >cultuurbarbaar bent die van dingen waar ie totaal niets van weet er zich >vanaf maakt met wat onnozelheden? Vraag dat aan jezelf maar. -- Fusti |
![]() |
#26 |
|
![]() On Fri, 19 Jan 2007 19:47:00 GMT, "lexmaniac"
<[email protected]> wrote: >[email protected] wrote: >> Karel Jansens schreef: >> >>> Als ge het zeverende trolletje onder uw vel laat komen, heeft het >>> gewonnen, Hugo. :) >> >> Het zesde. Luc.vl en leksmaniak zijn dezelfde. Niet dat het me iets >> kan schelen, ik lees hun rommel niet, ik verwacht ook dat ze mijn >> rommel niet lezen. Kous af, deze draad is officieel tot >> anonieme-troll draad verklaard dus mogen ze lustig hun gang gaan. Ils >> peuvent aller leur couloir et gonfler leur beuzze, et mwa, mwa je >> suis ici chemin. Andere & betere dingen te doen. > >Vreemd dat je nu plots alle kruispotsen weggeknipt hebt, hugoke. Tu te >dégonfle? staart.. benen etc:-)) >Benieuwd wat er nog van uw getuigenis gaat overblijven als ik uw potsings >uit deze draad voorlees.... *eg* > >Enfin, de flatulator heeft de medestanders die hij verdient, ROFLOL... Hou me in elk geval op de hoogte als het zover zou komen:-))) Ik ken nog wel een paar portrettentrekkers uit die regio die op hun beurt nog wal volk kunnen meebrengen :-)) Kwestie van de Flatulator eens goed in volle glorie in de gazet te krijgen:-))) |
![]() |
#27 |
|
![]() luc.vd wrote:
> On Fri, 19 Jan 2007 19:47:00 GMT, "lexmaniac" > <[email protected]> wrote: > >> [email protected] wrote: >>> Karel Jansens schreef: >>> >>>> Als ge het zeverende trolletje onder uw vel laat komen, heeft het >>>> gewonnen, Hugo. :) >>> >>> Het zesde. Luc.vl en leksmaniak zijn dezelfde. Niet dat het me iets >>> kan schelen, ik lees hun rommel niet, ik verwacht ook dat ze mijn >>> rommel niet lezen. Kous af, deze draad is officieel tot >>> anonieme-troll draad verklaard dus mogen ze lustig hun gang gaan. >>> Ils peuvent aller leur couloir et gonfler leur beuzze, et mwa, mwa >>> je suis ici chemin. Andere & betere dingen te doen. >> >> Vreemd dat je nu plots alle kruispotsen weggeknipt hebt, hugoke. Tu >> te dégonfle? > > staart.. benen etc:-)) > Ondertussen beginnen ze stilaan te snappen hozeer ze zich belachelijk zouden maken met hun clubke grote smoelen, denk ik :-) > >> Benieuwd wat er nog van uw getuigenis gaat overblijven als ik uw >> potsings uit deze draad voorlees.... *eg* >> >> Enfin, de flatulator heeft de medestanders die hij verdient, >> ROFLOL... > > Hou me in elk geval op de hoogte als het zover zou komen:-))) Kunnen we samen lachen. > > Ik ken nog wel een paar portrettentrekkers uit die regio die op hun > beurt nog wal volk kunnen meebrengen :-)) > > Kwestie van de Flatulator eens goed in volle glorie in de gazet te > krijgen:-))) Zijn grote droom is ooit eens vijf minuten roem te verwerven. Hij moet vooral voortdoen zoals hij bezig is, dan kan hij zich eindelijk eens vijf minuten publiekelijk te k*kken zetten. En stel u voor dat diene hugo écht zou komen getuigen, waarna ik zijn potsings voorlees om aan te tonen hoe "on"bevooroordeeld hij is. Die rechtbank bescheurt zich van het lachen *eg* -- lex |
![]() |
#28 |
|
![]() On Mon, 22 Jan 2007 21:05:52 GMT, "lexmaniac"
<[email protected]> wrote: >luc.vd wrote: >> On Fri, 19 Jan 2007 19:47:00 GMT, "lexmaniac" >> <[email protected]> wrote: >> >>> [email protected] wrote: >>>> Karel Jansens schreef: >>>> >>>>> Als ge het zeverende trolletje onder uw vel laat komen, heeft het >>>>> gewonnen, Hugo. :) >>>> >>>> Het zesde. Luc.vl en leksmaniak zijn dezelfde. Niet dat het me iets >>>> kan schelen, ik lees hun rommel niet, ik verwacht ook dat ze mijn >>>> rommel niet lezen. Kous af, deze draad is officieel tot >>>> anonieme-troll draad verklaard dus mogen ze lustig hun gang gaan. >>>> Ils peuvent aller leur couloir et gonfler leur beuzze, et mwa, mwa >>>> je suis ici chemin. Andere & betere dingen te doen. >>> >>> Vreemd dat je nu plots alle kruispotsen weggeknipt hebt, hugoke. Tu >>> te dégonfle? >> >> staart.. benen etc:-)) >> > >Ondertussen beginnen ze stilaan te snappen hozeer ze zich belachelijk zouden >maken met hun clubke grote smoelen, denk ik :-) Dat betwijfel ik sterk: het is nu eenmaal eigen aan pipo's die zichzelf overschatten dat ze denken dat ze boven de wet staan, of dat er speciale wetten voor hen zouden moeten gemaakt worden. Dat maakt de val doorgaans des te pijnlijker. Enfin ja: da's natuurlijk hun probleem - maar wel grappig. Niks zo leuk als een blaaskaak die afgaat als een gieter. >>> Benieuwd wat er nog van uw getuigenis gaat overblijven als ik uw >>> potsings uit deze draad voorlees.... *eg* >>> >>> Enfin, de flatulator heeft de medestanders die hij verdient, >>> ROFLOL... >> >> Hou me in elk geval op de hoogte als het zover zou komen:-))) > >Kunnen we samen lachen. Deal! > >> >> Ik ken nog wel een paar portrettentrekkers uit die regio die op hun >> beurt nog wal volk kunnen meebrengen :-)) >> >> Kwestie van de Flatulator eens goed in volle glorie in de gazet te >> krijgen:-))) > >Zijn grote droom is ooit eens vijf minuten roem te verwerven. >Hij moet vooral voortdoen zoals hij bezig is, dan kan hij zich eindelijk >eens vijf minuten publiekelijk te k*kken zetten. > >En stel u voor dat diene hugo écht zou komen getuigen, waarna ik zijn >potsings voorlees om aan te tonen hoe "on"bevooroordeeld hij is. Die >rechtbank bescheurt zich van het lachen *eg* Feit is: dit zou wel eens een nieuwe rubriek in "man bijt hond" kunnen worden. Dit moet nog gefinetuned worden, maar het " in de gloria" gehalte is in elk geval heel groot:-)) Vandaar dat ik deze ng blijf volgen. |