![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Man Man Man dat zit allemaal wel wat gecompliceerder in elkaar dan wat jullie hier stellen hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Vroeger was het meneer den doktoor en meneer den burgemeester die op een kantoor te samen kwamen, nu probeert de nouveau riche hun sociale status te verkrijgen via oa. Rotary. In Amerika heb je 101 van die fund raising organisaties: een universiteit moet een nieuwe vleugel krijgen, een prijs voor beste ondernemer wordt uitgereikt, etc.... Laatst gewijzigd door Praetorian : 19 januari 2007 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik maak er dan toch ook geen wereldschokkend verhaal van, zie jij mij nu ergens schrijven dat ze via hun netwerk België in hun greep houden? Neen, het is een organisatie waar je zaken kan gedaan krijgen voor eigen bedrijf, etc...
|
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Sommige vrijmetselaren hebben totaal geen idee waar de klepel hangt, dit zijn dan vooral die in de lage graden.
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
*je moet altijd uitgenodigt worden door één persoon van de groep en de groep moet beslissen of het ok is m.a.w. iedereen moet je zo wat zien zitten. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() De loge heeft wel degelijk veel inloed ook in de media...
|
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Het maakt mij niet uit hoe jij het noemt...
Naïviteit heeft hier volgens mij wel weinig mee te maken...Ik sta mooi met m'n twee voeten op de grond geloof me... All wealth is the product of labor. en No man's knowledge here can go beyond his experience. john locke |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 |
|
![]() Neen, 't was een graptje, uw bewoordingen zijn een heel stuk geciviliseerder en jij begint niet steeds in het wilde weg om jou heel te brullen wanneer je het niet eens bent met één of andere post.
Maar ik blijf er bij, bezint voor U begint ... ![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |