Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2003, 13:04   #21
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Ons land begint meer en meer uit te blinken door zijn decadentie.

Dat homo's rechten hebben en niet vervolgd dienen te worden gelijk dat in vele landen gebeurt, dat vind ik heel normaal.

Echter wat men in België is aan het doen tart hoe langer hoe meer elke vorm van gezond verstand.

Men probeert met alle mogelijke middelen het abnormale als iets normaals voor te stellen.
Wat is 'gezond verstand'?
Wat is 'normaal' en 'abnormaal', wie bepaalt dat (de zelfverklaarde 'normalen'?) en waaraan toets je dat? Overigens daag ik iedereen uit mij een 'normaal' iemand te tonen.

Citaat:
Homofilie is een afwijking en daar kan geen enkele wet iets aan veranderen.
Wanneer noem je iets een afwijking en wanneer iets een variant?

Citaat:
Het enigste wat men bereikt is dat het hetero huwelijk daardoor enorm in waarde verliest en dat hele gedoe meer op een grote klucht begint te lijken dan een van de grondstenen van onze samenleving.
Het is nooit anders geweest dan een klucht: twee mensen die tegen hun natuurlijke driften in een onnatuurlijk verbond aangaan. Evenwel moet ieder het recht krijgen aan deze klucht deel te nemen.

Citaat:
Ik kan het homo huwelijk en nog meer het voornemen om ook homo's kinderen te laten adopteren enkel met walging verachten als een extreme vorm van ontspoorde decadentie.
Vraagje: wat is volgens u de functie van opvoeding door ouders?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 13:10   #22
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Prima, dat past perfect in de strategie van Paars; problemen creëren.
Allé nu creëren we al problemen door homo adoptie toe te staan, komaan mensen, doe maar door, met jullie homohaat!
Dit is goedkoop, heel goedkoop van jou.
'k Zal dus de rest van die post ook maar plaatsen, hopelijk zie je waar ik op doelde:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVincie
Citaat:
bartje schreef:
Die kinderen zullen met héél véél liefde en genegenheid opgevoed worden; of heb je liever dat die kinderen niet gelukkig zijn; dat ze geen mooie toekomst krijgen.
Das dikke kwatch, juist alsof een kind in een normaal gezin niet gelukkig kan worden.. zo een kind zal op school ook een zéér gemakkelijk slachtoffer worden van pesten en uitsluiting; daar hoeft ge nog niet aan te twijfelen.
Jij vindt dit dus geen probleem?
Neen, het is eenvoudiger om iedereen die tegen is als Vlaams Blokker af te stempelen en als homo-hater. Da's veel eenvoudiger om het gelijk aan je kant te krijgen door iemand anders uit te schelden.

Citaat:
Misschien nog effe herhalen dat in andere landen homo adoptie en huwelijk steeds meer en meer bespreekbaar wordt. En maar normaal ook zeker, zijn toch mensen als alle andere zeker. Gewoon dat we nu toevallig verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht.
En dat is een goed teken. Als er nu nog objectieve studies over gebeuren zou het helemaal een goed teken zijn.
Het resultaat kan dan zowel negatief als positief zijn. Maar ingeval het negatief zou zijn zullen die onderzoekers allen wel homo-haters zijn. God verhoede, het zullen dan zeker wel Vlaams Blok stemmers zijn...
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 13:23   #23
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVincie
Das dikke kwatch, juist alsof een kind in een normaal gezin niet gelukkig kan worden.. zo een kind zal op school ook een zéér gemakkelijk slachtoffer worden van pesten en uitsluiting; daar hoeft ge nog niet aan te twijfelen.
Neen, het is eenvoudiger om iedereen die tegen is als Vlaams Blokker af te stempelen en als homo-hater. Da's veel eenvoudiger om het gelijk aan je kant te krijgen door iemand anders uit te schelden.
Waarom zouden die kinderen gepest worden?
Als elke ouder, de media, het onderwijs e.d. zijn verantwoordelijkheid neemt en ophoudt homoseksualiteit als een perversie, een aberratie of wat dan ook af te schilderen, zullen die kinderen niet gepest worden. Het is iets te makkelijk enerzijds zelf bij te dragen tot een klimaat waarin homo's als pervers en aberrant worden afgeschilderd en anderzijds verontwaardigd te zijn dat kinderen van homokoppels wel eens gepest kunnen worden en die verontwaardiging in te roepen om de oorzaken van die pesterijen te bestendigen.
Oud 25 december 2003, 13:25   #24
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Er zijn blijkbaar nogal wat mensen met het argument "amai dat kind zal gepest worden op school!"

Zoiets noem ik zever. Moeten we dan abortus plegen op kinderen met rood haar? Ah ja, want ze zullen gepest worden op school!
En kinderen die te dik zijn? Of te dun, te klein, te groot, ....?

En hoe meer de homo's aanvaard worden in onze maatschappij, hoe minder ze zullen "gepest" worden. Daar zouden we dus eigenlijk moeten komen, maar ik vrees dat de weg nog lang is.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 13:26   #25
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pyramus
Het is iets te makkelijk enerzijds zelf bij te dragen tot een klimaat waarin homo's als pervers en aberrant worden afgeschilderd en anderzijds verontwaardigd te zijn dat kinderen van homokoppels wel eens gepest kunnen worden en die verontwaardiging in te roepen om de oorzaken van die pesterijen te bestendigen.
De nagel op de kop!
Oud 25 december 2003, 13:28   #26
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als elke ouder, de media, het onderwijs e.d. zijn verantwoordelijkheid neemt en ophoudt homoseksualiteit als een perversie, een aberratie of wat dan ook af te schilderen, zullen die kinderen niet gepest worden. Het is iets te makkelijk enerzijds zelf bij te dragen tot een klimaat waarin homo's als pervers en aberrant worden afgeschilderd en anderzijds verontwaardigd te zijn dat kinderen van homokoppels wel eens gepest kunnen worden en die verontwaardiging in te roepen om de oorzaken van die pesterijen te bestendigen.
hmm.. interessant; de ene zegt dat de media te tolerant zijn en te rood, de andere zegt het omgekeerde.
Maar beiden zeggen ze in feite dat de media dienen om de mensen te hersenspoelen.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 13:34   #27
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
hmm.. interessant; de ene zegt dat de media te tolerant zijn en te rood, de andere zegt het omgekeerde.
Maar beiden zeggen ze in feite dat de media dienen om de mensen te hersenspoelen.
De media hebben de voorbije tien jaar gigantische vorderingen gemaakt (soms overdrijven ze zelfs), maar ik blijf alert.
Oud 25 december 2003, 13:37   #28
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als elke ouder, de media, het onderwijs e.d. zijn verantwoordelijkheid neemt en ophoudt homoseksualiteit als een perversie, een aberratie of wat dan ook af te schilderen, zullen die kinderen niet gepest worden.
Je kan nu eenmaal niemand verplichten om akkoord te gaan met hetgeen jijzelf zou willen. Dat heet dictatoriaal te zijn.
Dus, waarom zouden ze niet gepest worden, als dat klimaat nu eenmaal bestaat?
Mijn insziens zou het véél beter zijn om eerst geleidelijk aan dat klimaat weg te werken, en dan pas over te gaan tot de mogelijkheid voor adoptatie door homo-koppels.

Citaat:
Het is iets te makkelijk enerzijds zelf bij te dragen tot een klimaat waarin homo's als pervers en aberrant worden afgeschilderd en anderzijds verontwaardigd te zijn dat kinderen van homokoppels wel eens gepest kunnen worden en die verontwaardiging in te roepen om de oorzaken van die pesterijen te bestendigen.

Waar roep ik op tot homohaat?
Waar roep ik op om homo's als pervers en aberrant te beschouwen?

Of vind je dat ik tot die categorie behoor omwille van het feit dat ik me vragen stel bij dit wetsvoorstel?

Kritiek hebben wordt blijkbaar aanschouwd als iets lelijks.
Waarom moet alles maar worden aanvaard zonder er even bij stil te staan?
Oud 25 december 2003, 13:37   #29
zillox
Burger

zillox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar zillox
Standaard

Men moet maar een eerst zoeken wat de gevolgen zijn voor het kind. Indien ze positief zijn en hetzelfde als een hetero koppel, dan zou er toch geen probleem mogen zijn. Zomaar neen zeggen, dat is middeleeuws. Tja, Maar het Vlaams-Blok is dat dan ook wel een beetje hee
zillox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 13:39   #30
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Er zijn blijkbaar nogal wat mensen met het argument "amai dat kind zal gepest worden op school!"

Zoiets noem ik zever. Moeten we dan abortus plegen op kinderen met rood haar? Ah ja, want ze zullen gepest worden op school!
En kinderen die te dik zijn? Of te dun, te klein, te groot, ....?]
Dit argument gaat deels niet op, Zeno.
Een kind dat zou kunnen worden geadopteerd, is het nog niet...

Citaat:
En hoe meer de homo's aanvaard worden in onze maatschappij, hoe minder ze zullen "gepest" worden. Daar zouden we dus eigenlijk moeten komen, maar ik vrees dat de weg nog lang is.
Zoals ik al beschreef in mijn vorige post.
Werk eerst geleidelijk aan dat klimaat weg.
Oud 25 december 2003, 13:41   #31
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
De nagel op de kop!
Dus, waar draag ik bij tot dat klimaat?

Of zijn diegenen die zich vragen stellen per definitie diegenen die dat klimaat bestendigen?
Wat een stigmatiserende houding!!!
Oud 25 december 2003, 13:42   #32
Malinwa
Partijlid

Malinwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De SPIRIT volksvertegenwoordigers Els Van Weert, Annelies Storms en Stijn Bex hebben deze week een wetsvoorstel ingediend in de Kamer betreffende adoptie voor holebi's. De homo-adoptie en huwelijk wordt trouwens in meer en meer landen bespreekbaar.

Een eerste stap is dus genomen; maar m'n mag zeker niet overhaast te werken gaan en moet m'n er eens héél goed en rustig over praten. Maar ik ben er van overtuigd dat het zal lukken! Zo kunnen holebikoppels ook hun kinderwens werkelijkheid laten worden indien ze dat wensen; want ik blijf er bij een kind kan met evenvéél liefde en genegenheid opgevoed worden in een gezin met 2 mama's of papa's.
Trouwens er zijn nu al héél wat holebigezinnen waar kinderen worden grootgebracht door kinderen die ze hebben uit een vorig huwelijk.

Ocharme die klein mannen dan.
Als die op school vragen van : wat doet uw mama en uw papa?
En die moet dan zeggen dat em 2 papas heeft die elkaar beuken in elkaars reet, dan moette u toch nogal schamen zenne.

Nooit mogen ze zoiets toelaten.
Die mensen zijn daar niet capabel toe, en dat verstoort het evenwicht in de maatschappij.

Binnenkort kunnen dieren ook al kinderen adopteren.
Waar gaan we naartoe!!!
Oud 25 december 2003, 13:43   #33
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zillox
Men moet maar een eerst zoeken wat de gevolgen zijn voor het kind. Indien ze positief zijn en hetzelfde als een hetero koppel, dan zou er toch geen probleem mogen zijn. Zomaar neen zeggen, dat is middeleeuws. Tja, Maar het Vlaams-Blok is dat dan ook wel een beetje hee
Zillox, blijkbaar ben je ineens tot deze pagina "gesprongen" en heb je even van de mogelijkheid gebruik gemaakt om meteen op het vlaams blok te beginnen kappen.

Eerder al haalde ik aan om hier eerst studies over te doen. Maar ja, als je het niet gelezen hebt kan je dat ook niet weten natuurlijk...

Soit, het is zoveel eenvoudiger om steeds het vlaams blok erbij te betrekken.
Vertel me nu eens, wat heeft mijn mening van doen met het Vlaams Blok wanneer het adoptie betreft door homo-koppels?
Welk standpunt van het Vlaams Blok heb ik hier al verdedigd? (mogelijk is er één, want ik heb er geen benul van, maar jullie dus wel blijkbaar)
Oud 25 december 2003, 13:44   #34
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En denk je dat we dat klimaat kunnen wegwerken door te zeggen "geen adoptie door homo's!"
Dan geef je wéér een signaal aan "de" maatschappij dat homo's 'verkeerd' zouden zijn.

Zolang de officiële instanties (overheid, enz) geen gelijke rechten geven aan homo's en deze mensen niet als gelijken beschouwen, hoe wil je dan dat de gewone burger dit gaat doen?
Oud 25 december 2003, 13:45   #35
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Het homo-standpunt is 1 van de redenen waarom ik vind dat het Vlaams Blok beter in de oppositie blijft en het cordon sanitaire blijft bestaan. Moesten ze daarover hun standpunt wijzigen zou dat in ieder geval een positief signaal zijn dat het Blok werkelijk een fatsoenlijk rechtse partij zou zijn maar het standpunt van Jan Vandenberghe o.a laat duidelijk zien dat bepaalde Blokkers nog steeds géén respect kunnen opbrengen voor mensen die absoluut niets misdaan hebben en tenslotte ook tot het "eigen volk" behoren!!!!
Oud 25 december 2003, 13:48   #36
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa

Ocharme die klein mannen dan.
Als die op school vragen van : wat doet uw mama en uw papa?
En die moet dan zeggen dat em 2 papas heeft die elkaar beuken in elkaars reet, dan moette u toch nogal schamen zenne.

Nooit mogen ze zoiets toelaten.
Die mensen zijn daar niet capabel toe, en dat verstoort het evenwicht in de maatschappij.

Binnenkort kunnen dieren ook al kinderen adopteren.
Waar gaan we naartoe!!!
Waar gaan we naartoe, inderdaad! Dat er mensen zijn die er zo'n homofobe, ongenuanceerde mening op kunnen nahouden...

Heel erg laag.
Oud 25 december 2003, 13:49   #37
PAJOT
Banneling

Standaard

De homo-abnormalen tasten de grondslagen van de gemeenschap aan, namelijk het gezin als hoeksteen van de samenleving. Alleen in een links-liberaal klimaat kan dit ontaarde deel van de bevolking haar vernietigende eisen, ingegeven door egoïsme, stellen. Het is hoogste tijd dat deze zogenaamde "rechten" der homo-abnormalen teruggeschroeft en afgeschaft worden!
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 13:50   #38
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
En denk je dat we dat klimaat kunnen wegwerken door te zeggen "geen adoptie door homo's!"
Dan geef je wéér een signaal aan "de" maatschappij dat homo's 'verkeerd' zouden zijn.

Zolang de officiële instanties (overheid, enz) geen gelijke rechten geven aan homo's en deze mensen niet als gelijken beschouwen, hoe wil je dan dat de gewone burger dit gaat doen?
Djeez, het is ook nooit goed hé?

Eerst maak je zelf gewag van het aanpassen van het klimaat, en wanneer ik daarmee akkoord ga, is dat zelfs niet meer goed genoeg.

Ik laat jullie nu verder met jezelf argumenteren, want blijkbaar sta ik wel open voor discussie, maar wanneer er dan gemeenschappelijke grond wordt bereikt, is het niet goed genoeg.
Blijkbaar zijn jullie ook maar op 1 ding uit. Dit ten allen koste willen doordrijven, zonder zelf na te denken over eventuele gevolgen.
Zoiets van ; het moet erdoor, ongeacht de mening van anderen.

Amuseer jullie...
Oud 25 december 2003, 13:51   #39
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
De homo-abnormalen tasten de grondslagen van de gemeenschap aan, namelijk het gezin als hoeksteen van de samenleving. Alleen in een links-liberaal klimaat kan dit ontaarde deel van de bevolking haar vernietigende eisen, ingegeven door egoïsme, stellen. Het is hoogste tijd dat deze zogenaamde "rechten" der homo-abnormalen teruggeschroeft en afgeschaft worden!
Blijkbaar kan het nóg lager.
Oud 25 december 2003, 13:52   #40
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Het homo-standpunt is 1 van de redenen waarom ik vind dat het Vlaams Blok beter in de oppositie blijft en het cordon sanitaire blijft bestaan. Moesten ze daarover hun standpunt wijzigen zou dat in ieder geval een positief signaal zijn dat het Blok werkelijk een fatsoenlijk rechtse partij zou zijn maar het standpunt van Jan Vandenberghe o.a laat duidelijk zien dat bepaalde Blokkers nog steeds géén respect kunnen opbrengen voor mensen die absoluut niets misdaan hebben en tenslotte ook tot het "eigen volk" behoren!!!!
Ach wat, nog 1 reactie.
Denk jij dat al die politiekers zoveel inzitten met homo's???
Wat levert het op voor hen: stemmen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be