![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat is 'normaal' en 'abnormaal', wie bepaalt dat (de zelfverklaarde 'normalen'?) en waaraan toets je dat? Overigens daag ik iedereen uit mij een 'normaal' iemand te tonen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'k Zal dus de rest van die post ook maar plaatsen, hopelijk zie je waar ik op doelde: Citaat:
Neen, het is eenvoudiger om iedereen die tegen is als Vlaams Blokker af te stempelen en als homo-hater. Da's veel eenvoudiger om het gelijk aan je kant te krijgen door iemand anders uit te schelden. Citaat:
Het resultaat kan dan zowel negatief als positief zijn. Maar ingeval het negatief zou zijn zullen die onderzoekers allen wel homo-haters zijn. God verhoede, het zullen dan zeker wel Vlaams Blok stemmers zijn... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Als elke ouder, de media, het onderwijs e.d. zijn verantwoordelijkheid neemt en ophoudt homoseksualiteit als een perversie, een aberratie of wat dan ook af te schilderen, zullen die kinderen niet gepest worden. Het is iets te makkelijk enerzijds zelf bij te dragen tot een klimaat waarin homo's als pervers en aberrant worden afgeschilderd en anderzijds verontwaardigd te zijn dat kinderen van homokoppels wel eens gepest kunnen worden en die verontwaardiging in te roepen om de oorzaken van die pesterijen te bestendigen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn blijkbaar nogal wat mensen met het argument "amai dat kind zal gepest worden op school!"
Zoiets noem ik zever. Moeten we dan abortus plegen op kinderen met rood haar? Ah ja, want ze zullen gepest worden op school! En kinderen die te dik zijn? Of te dun, te klein, te groot, ....? En hoe meer de homo's aanvaard worden in onze maatschappij, hoe minder ze zullen "gepest" worden. Daar zouden we dus eigenlijk moeten komen, maar ik vrees dat de weg nog lang is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar beiden zeggen ze in feite dat de media dienen om de mensen te hersenspoelen. ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus, waarom zouden ze niet gepest worden, als dat klimaat nu eenmaal bestaat? Mijn insziens zou het véél beter zijn om eerst geleidelijk aan dat klimaat weg te werken, en dan pas over te gaan tot de mogelijkheid voor adoptatie door homo-koppels. Citaat:
![]() Waar roep ik op tot homohaat? Waar roep ik op om homo's als pervers en aberrant te beschouwen? Of vind je dat ik tot die categorie behoor omwille van het feit dat ik me vragen stel bij dit wetsvoorstel? Kritiek hebben wordt blijkbaar aanschouwd als iets lelijks. Waarom moet alles maar worden aanvaard zonder er even bij stil te staan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Men moet maar een eerst zoeken wat de gevolgen zijn voor het kind. Indien ze positief zijn en hetzelfde als een hetero koppel, dan zou er toch geen probleem mogen zijn. Zomaar neen zeggen, dat is middeleeuws. Tja, Maar het Vlaams-Blok is dat dan ook wel een beetje hee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een kind dat zou kunnen worden geadopteerd, is het nog niet... Citaat:
Werk eerst geleidelijk aan dat klimaat weg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of zijn diegenen die zich vragen stellen per definitie diegenen die dat klimaat bestendigen? Wat een stigmatiserende houding!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ocharme die klein mannen dan. Als die op school vragen van : wat doet uw mama en uw papa? En die moet dan zeggen dat em 2 papas heeft die elkaar beuken in elkaars reet, dan moette u toch nogal schamen zenne. Nooit mogen ze zoiets toelaten. Die mensen zijn daar niet capabel toe, en dat verstoort het evenwicht in de maatschappij. Binnenkort kunnen dieren ook al kinderen adopteren. Waar gaan we naartoe!!!
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Eerder al haalde ik aan om hier eerst studies over te doen. Maar ja, als je het niet gelezen hebt kan je dat ook niet weten natuurlijk... ![]() Soit, het is zoveel eenvoudiger om steeds het vlaams blok erbij te betrekken. Vertel me nu eens, wat heeft mijn mening van doen met het Vlaams Blok wanneer het adoptie betreft door homo-koppels? Welk standpunt van het Vlaams Blok heb ik hier al verdedigd? (mogelijk is er één, want ik heb er geen benul van, maar jullie dus wel blijkbaar) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dan geef je wéér een signaal aan "de" maatschappij dat homo's 'verkeerd' zouden zijn. Zolang de officiële instanties (overheid, enz) geen gelijke rechten geven aan homo's en deze mensen niet als gelijken beschouwen, hoe wil je dan dat de gewone burger dit gaat doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het homo-standpunt is 1 van de redenen waarom ik vind dat het Vlaams Blok beter in de oppositie blijft en het cordon sanitaire blijft bestaan. Moesten ze daarover hun standpunt wijzigen zou dat in ieder geval een positief signaal zijn dat het Blok werkelijk een fatsoenlijk rechtse partij zou zijn maar het standpunt van Jan Vandenberghe o.a laat duidelijk zien dat bepaalde Blokkers nog steeds géén respect kunnen opbrengen voor mensen die absoluut niets misdaan hebben en tenslotte ook tot het "eigen volk" behoren!!!!
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel erg laag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() De homo-abnormalen tasten de grondslagen van de gemeenschap aan, namelijk het gezin als hoeksteen van de samenleving. Alleen in een links-liberaal klimaat kan dit ontaarde deel van de bevolking haar vernietigende eisen, ingegeven door egoïsme, stellen. Het is hoogste tijd dat deze zogenaamde "rechten" der homo-abnormalen teruggeschroeft en afgeschaft worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eerst maak je zelf gewag van het aanpassen van het klimaat, en wanneer ik daarmee akkoord ga, is dat zelfs niet meer goed genoeg. Ik laat jullie nu verder met jezelf argumenteren, want blijkbaar sta ik wel open voor discussie, maar wanneer er dan gemeenschappelijke grond wordt bereikt, is het niet goed genoeg. Blijkbaar zijn jullie ook maar op 1 ding uit. Dit ten allen koste willen doordrijven, zonder zelf na te denken over eventuele gevolgen. Zoiets van ; het moet erdoor, ongeacht de mening van anderen. Amuseer jullie... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Denk jij dat al die politiekers zoveel inzitten met homo's??? Wat levert het op voor hen: stemmen ![]() |
|
![]() |
![]() |