![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Werkloosheidsuikering beperken in tijd? | |||
Ja,zeker |
![]() ![]() ![]() |
11 | 45,83% |
Nee,nooit |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
Ik vrees dat het niet anders zal kunnen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 januari 2007 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Toch normaal zeker, waarom moet ik als hardwerkende mens gestraft worden omdat er luilakken zijn die weigeren een poot uit te steken. Met dat geld dat we daarop kunnen besparen, kunnen we later de WERKENDE MENS een deftig pensioen geven.
Wie niet wilt werken of te tam is moet maar zelf in zijn onderhoud zien (zonder hulp van de staat) en moet later ook niet klagen waarom zijn/haar pensioen laag is. (of geen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() uiteraard werkloosheidsvergoedingen beperken tot een bepaalde tijd, bv max. 5 jaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wie zijn die buitenlanders?
en waarom zijn ze buitenlanders? groetjes Yahya
![]() |
#35 |
|
![]() de werkloosheidsuitkeringen die betaald moeten worden door de werkende mens moeten afgeschaft worden en vervangen door een onvoorwaardelijk basisinkomen van 800 euro dat betaald wordt door de rijken.
Maar om op de rijken af te geven zijn de meeste arbeiders nog te laf - ze maken het zich liever veel makkelijker en kiezen de zwakkeren uit onze maatschappij om hun werkezelsfrustraties op af te reageren. ze zijn ook te lui om het tegen de rijken, hun echte vijanden die elke dag de vrucht van hun arbeid opstrijken op te nemen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 januari 2007 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() nee da s de eerste vijand ( en deze draad die door een arme gestart is is daar weer maar eens een bewijs van ). De rijken kunnen we inderdaad nog lang niet aan. Zij zijn de vierde en laatste vijanden die aan de beurt zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 januari 2007 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, een rijke heeft gewerkt voor zijn geld en kan daardoor geen vijand zijn. Degene die tegen rijke mensen zijn, zijn gewoon afgunstig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() wat bedoelt u met klein loontje? wat er moet gebeuren: werkloosheidsvergoedingen beperken en beperken in tijd, belastigen op werk drastisch naar beneden, een werkbonus voor werkenden
|
![]() |
![]() |