![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfkennis is een kunst ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk met zulke situaties worstel ik nu zelf. Ik boks nu al een tijdje, gewoon voor mijn conditie eigenlijk. Dus ik weet dat ik meestal zo iemand wel kan neerslaan en hard ook ,maar wat is het punt vraag ik mij dan af? Wat als die persoon geen geld heeft en daarom steelt, dat zou ik begrijpen. Ik zou het waarschijnlijk zelf doen als wanhoopsdaad, welk nut heeft het dan om zo iemand het ziekenhuis in te slaan als hij toch geen verzorging kan betalen?
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Uw vrouw de deur uitshotten is misschien een voorbeeld van "zinvol" geweld?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Figy, ik snap niet waarom je dat aanhaalt?
Huiselijk geweld, tenzij beide (of meer) partners graag SM spelletjes spelen, is zeer zelden zinvol.