Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2007, 15:52   #21
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurens274 Bekijk bericht
Natuurlijk omdat jij een groene kiezer bent, je bent alleen maar nonsens gewend. Iets realistisch verdragen jullie niet
Ik, een groene kiezer? Hoe kom je daar bij?

Wie bedoel je met 'jullie'? Wordt ik hier geassocieerd met een groep? Sorry hoor, welke groep dan?
Oud 15 augustus 2007, 15:20   #22
laurens274
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis Bekijk bericht

Wie bedoel je met 'jullie'? Wordt ik hier geassocieerd met een groep? Sorry hoor, welke groep dan?
Euh dit was voor groentje-18, nt voor jou.
Daarbij jullie: Groen!==> waarvan groentje-18 volgeling van is.
laurens274 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 01:17   #23
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hij associeerde dat misshien met je avatar. Bestaan inderdaad nogal misstanden over

edit: blijkbaar niet, wat vind jij van het feit dat een VB kiezer niet VB zou mogen stemmen als je voor legalisatie bent ? Als er geen enkele andere partij is waar in hun programmapunt dat staat denk ik niet dat we dom bezig zijn.
Akkoord onder paars is het niet meer strafbaar tot drie gram en mag een plant, het kan idd nog verslechteren maar om daarvoor je stem perse aan links te geven ?

Gaat te ver naar mijn mening. Life is more then dope. het Vb had gewoon beter niets gezet in hun programma daarover ipv de laatste tijd constant anti artikels over cannabis. Kweet niet hoeveel jongeren gebruiken internet. Dat gaat rond op alle forums, niet echt slim. Al zullen er blijkbaar voor het VB electoraal gezien meer tegenstanders dan voorstanders zijn.

Laatst gewijzigd door Internaut : 16 augustus 2007 om 01:22.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 15:38   #24
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Hij associeerde dat misshien met je avatar. Bestaan inderdaad nogal misstanden over

edit: blijkbaar niet, wat vind jij van het feit dat een VB kiezer niet VB zou mogen stemmen als je voor legalisatie bent ? Als er geen enkele andere partij is waar in hun programmapunt dat staat denk ik niet dat we dom bezig zijn.
Akkoord onder paars is het niet meer strafbaar tot drie gram en mag een plant, het kan idd nog verslechteren maar om daarvoor je stem perse aan links te geven ?

Gaat te ver naar mijn mening. Life is more then dope. het Vb had gewoon beter niets gezet in hun programma daarover ipv de laatste tijd constant anti artikels over cannabis. Kweet niet hoeveel jongeren gebruiken internet. Dat gaat rond op alle forums, niet echt slim. Al zullen er blijkbaar voor het VB electoraal gezien meer tegenstanders dan voorstanders zijn.
Het kan mij eerlijk gezegd geen reet scheen wat het standpunt van VB is over soft- of harddrugs ... ik zou sowieso al niet stemmen op een partij totalitaire regering wil, een strak regime.

Ik wil minder wetten, maar duidelijke wetten.

Tolerantie? Ja!
Zomaar iedereen Belg maken? Neen!

belgië meot uit de EU stappen ... zo'n totaliteire Europese superstaat, daar worden wij neit beter van. Minder betutteling van alles en nog wat ... de staat meot zich neit bezig houden met leefrgels op te leggen, enkel de elementaire praktische dingen moeten ze regelen.

Schaf een heleboel uitkeringen af! Maak een duidelijk richtlijn voor mensen die het echt nodig hebben. De rest moet maar gaan werken.

Verder heb ik het neit op racisme ... maar laat alsjeblieft die idiote racisten zeggen en schrijven wat ze willen ... je kunt gedachten niet verbieden ... als ge hiervoor wetten gaat voorzien en instellingen dat werkt toch allemaal averechts.
Oud 16 augustus 2007, 16:51   #25
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
En waarom zou u nu op Dedecker stemmen?
Ik allesins niet.Vb in hart en nieren.éénmaal vb altijd vb.Tis de enige geloofwaardige partij.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 17:12   #26
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Het kan mij eerlijk gezegd geen reet scheen wat het standpunt van VB is over soft- of harddrugs ... ik zou sowieso al niet stemmen op een partij totalitaire regering wil, een strak regime.

Ik wil minder wetten, maar duidelijke wetten.

Tolerantie? Ja!
Zomaar iedereen Belg maken? Neen!

belgië meot uit de EU stappen ... zo'n totaliteire Europese superstaat, daar worden wij neit beter van. Minder betutteling van alles en nog wat ... de staat meot zich neit bezig houden met leefrgels op te leggen, enkel de elementaire praktische dingen moeten ze regelen.

Schaf een heleboel uitkeringen af! Maak een duidelijk richtlijn voor mensen die het echt nodig hebben. De rest moet maar gaan werken.

Verder heb ik het neit op racisme ... maar laat alsjeblieft die idiote racisten zeggen en schrijven wat ze willen ... je kunt gedachten niet verbieden ... als ge hiervoor wetten gaat voorzien en instellingen dat werkt toch allemaal averechts.
I wanna be a hippie and a wanna get stoned,niewaar?
I'm so high i'm so high
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 17:28   #27
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Voor Dedecker? Gisteren niet, vandaag niet, morgen niet.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 17:47   #28
laurens274
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Voor Dedecker? Gisteren niet, vandaag niet, morgen niet.
Het is toch de enige partij in belgië die het inziet dat we moeten omschakelen van een keynes economie naar een von hayek economie.
Oud 16 augustus 2007, 17:59   #29
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is toch de enige partij in belgië die het inziet dat we moeten omschakelen van een keynes economie naar een von hayek economie.
En ik moet het daarmee eens zijn of zo? Trouwens, er is meer dan economie alleen.
Oud 16 augustus 2007, 18:10   #30
laurens274
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
En ik moet het daarmee eens zijn of zo? Trouwens, er is meer dan economie alleen.
Das waar alleen dat heel onze maatschappij er zo van afhankelijk is.

Onze hele welvaart is erop gebouwd, het sociaal zekerheidssysteem, gezondheidszorg,...

Iets waarmee ze in Afrika geen probleem mee hebben want ze hebben geen goede economie.
Oud 16 augustus 2007, 19:56   #31
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Das waar alleen dat heel onze maatschappij er zo van afhankelijk is.

Onze hele welvaart is erop gebouwd, het sociaal zekerheidssysteem, gezondheidszorg,...

Iets waarmee ze in Afrika geen probleem mee hebben want ze hebben geen goede economie.
Natuurlijk is het belangrijk maar voor mij is een politieke overtuiging méér dan alleen maar een economisch model. En dan gaat Dedecker voor mij aan een heel aantal punten voorbij die voor mij doorwegen in mijn beslissing.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be