Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2003, 13:27   #21
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Ik bedoel heel gewoon de mensen van je familie, je straat, je stad en land.
Daar zijn vreemdelingen bij en dat is geen probleem. Ik heb veel en graag met vreemdelingen gewerkt.
Vreemdelingen werden hier NOOIT uitgeroeid en Koerden in Turkije WEL.
En dat jij door haat tegenover je eigen samenleving zo blind zijt dat je dat allemaal niet meer ziet.
Geen haat,maar medelijden met onze samenleving Luc,voor zover de Vlamingen nog in staat zijn om samen te leven.
Vb.een allochtoon wordt aangevallen door een autochtoon,en kan hier op de steun rekenen van zijn volk.
Wanneer een autochtoon problemen heeft,dan draaien de meesten Vlamingen hun hoofd,want het is niet hun probleem(hypocritie troef).
De Vlamingen zijn egoïstisch,bekrompen,laf,ongastvrij.
Huisje,tuintje(enkel het eigen belang is van tel).
Uitzonderingen bevestigend de regel.
Deze houding en mentaliteit breekt Vlaanderen nog ooit zuur op.
Trouwens,ik wil mij binnen een paar jaar vestigen in de buurt van Kemer(60km van Antalya)wat niets met de Koerden te maken heeft.
Uiteindelijk heb ik Turkije leren kennen(niet vanuit de boeken)als een mooi en een gastvrij land met een prachtig klimaat.
Wanneer men geen kinderen heeft en financieel onafhankelijk is,waarom zou men dan het zinkende schip niet verlaten
Uiteraard heeft men in Turkije ook nadelen(perfect is het nergens)

hopelijk zal het geen jaren meer duren en neeem je ginds geen laptop mee met internet
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 14:07   #22
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Turkije is een mooi land in de zomer voor toeristen, bvb Pamukkale of Bodrum of Antalya vooral in het Zuiden, maar central en oost Turkije is dat veel minder, veel te woest, rotsen enz...

de mensen vallen er best mee, vriendelijk en handelaars tot en met, velen spreken er ook nederlands en duits... dus communicatie is niet zo moeilijk
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 14:08   #23
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik bedoel heel gewoon de mensen van je familie, je straat, je stad en land.
Daar zijn vreemdelingen bij en dat is geen probleem. Ik heb veel en graag met vreemdelingen gewerkt.
Vreemdelingen werden hier NOOIT uitgeroeid en Koerden in Turkije WEL.
En dat jij door haat tegenover je eigen samenleving zo blind zijt dat je dat allemaal niet meer ziet.
Geen haat,maar medelijden met onze samenleving Luc,voor zover de Vlamingen nog in staat zijn om samen te leven.
Vb.een allochtoon wordt aangevallen door een autochtoon,en kan hier op de steun rekenen van zijn volk.
Wanneer een autochtoon problemen heeft,dan draaien de meesten Vlamingen hun hoofd,want het is niet hun probleem(hypocritie troef).
Trouwens,ik wil mij binnen een paar jaar vestigen in de buurt van Kemer(60km van Antalya)wat niets met de Koerden te maken heeft.
Uiteindelijk heb ik Turkije leren kennen(niet vanuit de boeken)als een mooi en een gastvrij land met een prachtig klimaat.
Wanneer men geen kinderen heeft en financieel onafhankelijk is,waarom zou men dan het zinkende schip niet verlaten
Peter, ik hoop dat je in Turkije gelukkig wordt. Ik heb er ooit gewerkt en ik had ook zeer aangename ervaringen.
Maar ik vind je redenering wel erg eigenaardig. Honderdduizenden vreemdelingen kwamen naar ons land en genieten van vele voordelen en worden NIET vermoord. In Turkije werden heelder Koerdische dorpen uitgemoord. Toch oordeel jij dat Vlamingen egoïstisch en ongastvrij zijn. En Turkije is gastvrij maar heeft ook nadelen, het is nergens perfect.
Geef toe dat je een beetje verblind bent.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 14:30   #24
luc broes

Standaard

Peter, ik vergeet nog iets, je zegt: "een allochtoon wordt aangevallen door een autochtoon, en kan hier op de steun rekenen van zijn volk".
Mag ik daaruit besluiten dat je 'Eigen Volk Eerst' nog zo slecht niet vindt? En wat bedoel je met zijn volk?
En wat het gastvrije en verdraagzame Turkije betreft. Weet je dat ze honderdduizenden Armeniërs vermoord hebben.
Een genociede die ze nog altijd met klem ontkennen. Wees maar voorzichtig met wat je zegt als je daar ooit gaat wonen!
Oud 28 december 2003, 17:28   #25
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Dat flaminganten last krijgen in Turkije verwondert mij niets. Die krijgen overal last.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 17:37   #26
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Dat flaminganten last krijgen in Turkije verwondert mij niets. Die krijgen overal last.
Touché 8)
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 17:45   #27
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Daarom dat er momenteel een leegloop aan de gang is binnen de ''Belgischgezinde'' partij(B.U.B.)vanwege de Voorzitter(Hans Dé Cautér) zijn minachting tegenover 2/3 van onze landstalen.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 17:53   #28
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Daarom dat er momenteel een leegloop aan de gang is binnen de ''Belgischgezinde'' partij(B.U.B.)vanwege de Voorzitter(Hans Dé Cautér) zijn minachting tegenover 2/3 van onze landstalen.
Leegloop? 4 leden is niet zoveel hoor.
Oud 28 december 2003, 18:03   #29
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:

U vergeet duidelijk de ledenlijst van de provincie Antwerpen die ik heb ontvangen van de ondervoorzitter(Bruno Yammine).
Deze vroeg mij eveneens om mij bezig te houden met het verzamelen van de handtekeningen en het innen van de lidgelden,aangezien de meeste leden hun lidgeld nog niet betaald hadden.
De meerderheid van de veertig leden op de ledenlijst heeft zijn lidmaatschap niet verlengt(betaald)omdat zij één jaar geleden lid zijn geworden van de B.U.B. omdat een lidmaatschap gratis was.
Begrijpelijk dat dergelijke leden hun lidmaatschap niet willen verlengen wanneer zij één jaar later vernemen dat zij 20 euro moeten betalen(vooral niet na de teleurstellende resultaten).
Oud 28 december 2003, 18:06   #30
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

van de 8 is da dus wel 50%
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 18:08   #31
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

U vergeet duidelijk de ledenlijst van de provincie Antwerpen die ik heb ontvangen van de ondervoorzitter(Bruno Yammine).
Deze vroeg mij eveneens om mij bezig te houden met het verzamelen van de handtekeningen en het innen van de lidgelden,aangezien de meeste leden hun lidgeld nog niet betaald hadden.
De meerderheid van de veertig leden op de ledenlijst heeft zijn lidmaatschap niet verlengt(betaald)omdat zij één jaar geleden lid zijn geworden van de B.U.B. omdat een lidmaatschap gratis was.
Begrijpelijk dat dergelijke leden hun lidmaatschap niet willen verlengen wanneer zij één jaar later vernemen dat zij 20 euro moeten betalen(vooral niet na de teleurstellende resultaten).
Manneke, die ledenlijst is al maanden oud... Waar komt u nu nog mee boven?

Wij hebben meer leden en sympathisanten dan u denken kan, wat de sympathisanten betreft: reken daar gerust Pro Belgica, SOS Belgium en B-Plus bij... 8)
Oud 28 december 2003, 19:56   #32
Dwergkonijn
Vreemdeling

Standaard

Verstreken heft zich nergens expliciet uitgesproken vóór het Blok, maar zijn neutraliteit benadrukt. Het Blok misbruikt nu op schandelijke wijze dit "begrip en de goodwill" van Verstreken tot eigen profijt. Netjes is anders.
Oud 28 december 2003, 20:02   #33
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwergkonijn
Verstreken heft zich nergens expliciet uitgesproken vóór het Blok, maar zijn neutraliteit benadrukt. Het Blok misbruikt nu op schandelijke wijze dit "begrip en de goodwill" van Verstreken tot eigen profijt. Netjes is anders.
En waar mag het "misbruik" volgens u dan wel liggen? Ik zie dat echt niet in.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 20:08   #34
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wij hebben meer leden en sympathisanten dan u denken kan, wat de sympathisanten betreft: reken daar gerust Pro Belgica, SOS Belgium en B-Plus bij... 8)
En dan nog altijd niet meer dan 0.05% van de belgische stemmen halen... *touché* 8)
Oud 28 december 2003, 20:09   #35
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Ryck Peter
Toen ik een tijd geleden op dit forum verklaarde dat Jurgen Verstrepen een voorkeur had voor het Vlaams Blok en vice versa(informatie Voorzitter-Liberaal Appel)dit naar aanleiding van het Vlaams Blok-forum http://www.politicsinfo.net waar men met twee maten en twee gewichten modereerde verklaarde iedereen mij zot.
Deze forumzot blijft echter bij zijn uitspraak.

Week van 22/12/2003 tot 28/12/2003:

[27/12/2003] - Portret van Jurgen Verstrepen

Moet Jurgen Verstrepen nog voorgesteld worden? We denken het niet. Maar voor wie hem niet kent, toch maar even dit.

Verstrepen werd op 12 juli 1966 geboren in Deurne. Op z'n vijftiende doet hij zijn eerste ervaring op bij de radio. Plaatselijke radio-stations als Radio Reflex in Mechelen. Daar leert hij Yves Desmet en Marc Uyterhoeven kennen en de eerste kneepjes van het vak. Op z'n zeventiende verhuist hij naar Antwerpen en als 22-jarige komt hij terecht op de toenmalige BRTN. Als commentaarstem.

Maar Verstrepen past niet echt in het VRT-hokje. Bij radio Metropolis werpt hij zich op 'talkradio'. In een rechtstreekse uitzending, gaat Verstrepen de confrontatie aan met BV's en politici en kunnen luisteraars hun commentaar kwijt. Verstrepen gaat geen enkel onderwerp uit de weg en haalt heilige huisjes omver. Hij schuwt de controverse niet en gaat het debat aan over criminaliteit en de integratie van vreemdelingen. Daarmee maakt hij zijn eerste vijanden. In Humo verschijnen de eerste boze lezersbrieven over 'Radio Makak'...

Verstrepen nodigt ook Vlaams Blok-kopstukken uit in zijn studio en haalt zich daarmee de woede op de hals van de zogenaamde weldenkenden. Na verloop van tijd worden de gesprekken opgenomen met de camera. Het programma wordt dan onder de naam 'Zwart/wit' uitgezonden door Kanaal 2. Maar dat avontuur blijft niet lang duren. Verstrepen liep in de weg van het olijke duo Polspoel en Desmet en VTM-baas Eric Claeys kwam langs: "Gij zijt te rebels. Ge moet er mee ophouden". Waarop Verstrepen zelfstandig gaat en uitwijkt naar Liberty TV. Intussen is hij ook begonnen met een webstek voor onafhankelijke politieke informatie: "Politics.info."

Maar ook zijn laatste project, betaalde politieke reclameboodschappen, wordt door de politiek afgeschoten. Verstrepen is het lang niet altijd eens met het Vlaams Blok en dat laat hij ook merken. Dat moet kunnen. Maar één en ander neemt niet weg dat Verstrepen een kritische en non-conformistische stem is in de hedendaagse Vlaamse journalistiek. Daarmee is hij één van die zeldzame witte raven die alle respect verdienen.

http://www.vlaamsblok.be
Waar Peter De Ryck hier leest dat Verstrepen op een lijst van het Blok komt te staan is mij een raadsel. Maar ja, 't is Peter De Ryck , hé?
Oud 28 december 2003, 20:47   #36
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Ryck Peter
Toen ik een tijd geleden op dit forum verklaarde dat Jurgen Verstrepen een voorkeur had voor het Vlaams Blok en vice versa(informatie Voorzitter-Liberaal Appel)dit naar aanleiding van het Vlaams Blok-forum http://www.politicsinfo.net waar men met twee maten en twee gewichten modereerde verklaarde iedereen mij zot.
Deze forumzot blijft echter bij zijn uitspraak.

Week van 22/12/2003 tot 28/12/2003:

[27/12/2003] - Portret van Jurgen Verstrepen

Moet Jurgen Verstrepen nog voorgesteld worden? We denken het niet. Maar voor wie hem niet kent, toch maar even dit.

Verstrepen werd op 12 juli 1966 geboren in Deurne. Op z'n vijftiende doet hij zijn eerste ervaring op bij de radio. Plaatselijke radio-stations als Radio Reflex in Mechelen. Daar leert hij Yves Desmet en Marc Uyterhoeven kennen en de eerste kneepjes van het vak. Op z'n zeventiende verhuist hij naar Antwerpen en als 22-jarige komt hij terecht op de toenmalige BRTN. Als commentaarstem.

Maar Verstrepen past niet echt in het VRT-hokje. Bij radio Metropolis werpt hij zich op 'talkradio'. In een rechtstreekse uitzending, gaat Verstrepen de confrontatie aan met BV's en politici en kunnen luisteraars hun commentaar kwijt. Verstrepen gaat geen enkel onderwerp uit de weg en haalt heilige huisjes omver. Hij schuwt de controverse niet en gaat het debat aan over criminaliteit en de integratie van vreemdelingen. Daarmee maakt hij zijn eerste vijanden. In Humo verschijnen de eerste boze lezersbrieven over 'Radio Makak'...

Verstrepen nodigt ook Vlaams Blok-kopstukken uit in zijn studio en haalt zich daarmee de woede op de hals van de zogenaamde weldenkenden. Na verloop van tijd worden de gesprekken opgenomen met de camera. Het programma wordt dan onder de naam 'Zwart/wit' uitgezonden door Kanaal 2. Maar dat avontuur blijft niet lang duren. Verstrepen liep in de weg van het olijke duo Polspoel en Desmet en VTM-baas Eric Claeys kwam langs: "Gij zijt te rebels. Ge moet er mee ophouden". Waarop Verstrepen zelfstandig gaat en uitwijkt naar Liberty TV. Intussen is hij ook begonnen met een webstek voor onafhankelijke politieke informatie: "Politics.info."

Maar ook zijn laatste project, betaalde politieke reclameboodschappen, wordt door de politiek afgeschoten. Verstrepen is het lang niet altijd eens met het Vlaams Blok en dat laat hij ook merken. Dat moet kunnen. Maar één en ander neemt niet weg dat Verstrepen een kritische en non-conformistische stem is in de hedendaagse Vlaamse journalistiek. Daarmee is hij één van die zeldzame witte raven die alle respect verdienen.

http://www.vlaamsblok.be
Waar Peter De Ryck hier leest dat Verstrepen op een lijst van het Blok komt te staan is mij een raadsel. Maar ja, 't is Peter De Ryck , hé?
Eerst leren kruipen,dan leren gaan en dan pas leren lopen.
U moet duidelijk eerst leren lezen voor u kritiek wil uiten.
De titel van deze topic is een vraag Antoon.
Oud 28 december 2003, 20:51   #37
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Citaat:

En dan nog altijd niet meer dan 0.05% van de belgische stemmen halen... *touché* 8)
Dus wanneer ik op mijn website de link vermeld naar de website van Pro Belgica,SOS Belgium en B-Plus dan zijn dit mijn leden en sympathisanten.
Oud 28 december 2003, 23:57   #38
luc broes

Standaard

Citaat:
Citaat:
Peter, ik hoop dat je in Turkije gelukkig wordt. Ik heb er ooit gewerkt en ik had ook zeer aangename ervaringen.
Maar ik vind je redenering wel erg eigenaardig. Honderdduizenden vreemdelingen kwamen naar ons land en genieten van vele voordelen en worden NIET vermoord. In Turkije werden heelder Koerdische dorpen uitgemoord. Toch oordeel jij dat Vlamingen egoïstisch en ongastvrij zijn. En Turkije is gastvrij maar heeft ook nadelen, het is nergens perfect.
Geef toe dat je een beetje verblind bent.
Peter, als ik verkeerd ben, toon het dan aan. Als het juist ik wat ik zeg, geef het dan maar toe !
Oud 28 december 2003, 23:59   #39
luc broes

Standaard

Citaat:
Peter, ik vergeet nog iets, je zegt: "een allochtoon wordt aangevallen door een autochtoon, en kan hier op de steun rekenen van zijn volk".
Mag ik daaruit besluiten dat je 'Eigen Volk Eerst' nog zo slecht niet vindt? En wat bedoel je met zijn volk?
En wat het gastvrije en verdraagzame Turkije betreft. Weet je dat ze honderdduizenden Armeniërs vermoord hebben.
Een genociede die ze nog altijd met klem ontkennen. Wees maar voorzichtig met wat je zegt als je daar ooit gaat wonen!
Peter, is dat ook aan je aandacht ontsnapt?
Oud 29 december 2003, 13:37   #40
damawallaby
Lokaal Raadslid

Standaard

t'Schijnt dat Bam ook de moeite is, vooral in deze tijd van het jaar!!!!
damawallaby is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be