![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Wordt de campagne hoofdzakelijk inhoudelijk of eerder persoonsgebonden? | |||
Ik denk dat de komende campagne hoofdzakelijk rond inhoudelijke thema's zal draaien. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
Ik denk dat de komende campagne hoofdzakelijk rond personen zal draaien. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 57,14% |
Ik denk dat er een evenwicht zal bestaan tussen inhoudelijke en persoonlijke campagne. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Ik weet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Totdat je hem te pakken hebt in een debat waar het over inhoud gaat. Dan verdwijnt dat dwaze lachje al snel en schemert de onzekerheid door; meer dan wat anders is Bartje bang om verkeerde dingen te zeggen want hij heeft geen benul hoe Slangen de campagne aan het uittekenen is. Het optreden in 'morgen beter' bevestigde wat ik al vermoedde: VLD wordt zenuwachtiger met de dag nu CD&V weigert om de boksring in te stappen en het steeds moeilijker wordt om zich nog op één lijn te plaatsen met de sp.a (cf. standpunt kernenergie en 'wie zal premier worden als paars III het onverhoopt zou halen met rood als grootste pol. familie?') Ik vind de campagne nu al behoorlijk komisch, maar het zal nog véél leuker worden in de komende maanden.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik meen dat Verstrepen een bijdrage levert, maar zeker niet dat hij de politiek in handen heeft. In het VB is dat in eerste plaats FVH +
Laatst gewijzigd door luc broes : 6 februari 2007 om 09:06. |
![]() |
![]() |