![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Waarom stemt u op het Vlaams Blok? | |||
Ik stem op het Blok omdat ik achter hun migrantenstandpunt sta. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
Ik stem op het Vlaams Blok omdat ik een echte Vlaming ben. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 76,19% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Nochtans zijn niet wij diegenen die hier nu 180 graden gedraaid zijn (tegen zulke dingen is de hetze toch meestal gericht?)
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel ik niet wens mee te doen aan "wie moeten we nu eigenlijk feliciteren", toch even deze reactie:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, we weten nog steeds niet in welke standpunten de BUB nu "een pak minder radicaal" is geworden. Waaruit mag dat dan blijken? Is er iets veranderd aan het programma? Heeft de Grote Leider Hans I zich voorgenomen de Vlaamsnationalisten niet meer voor "racisten" en "fascisten" uit te schelden? En zal hij op dit forum zich daarvoor verontschuldigen? |
||
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even over dat bindend referendum. Het staat niet in het BUB-programma, kijk maar na... De hele raad van bestuur was ervoor gewonnen, maar Hanske vond het niet zo'n goed idee. |
|||
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dus men heeft hier de hele tijd op dit forum zitten liegen en bedriegen??? Velen met mij hebben hier immers gelezen dat de BUB nu voor het bindend referendum gewonnen was en dat opgenomen had in haar programmateksten. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn heel wat meer redenen om voor het Blok te stemmen, maar ja, die weet Kim niet, waarschijnlijk is haar IQ daar te laag voor om die ook te snappen. Ik stem alleszins voor het Vlaams Blok en in de eerste plaats voor hun Vlaams standpunt, maar er zijn nog veel meer punten om voor het Blok te stemmen. Probeer die maar eens te zoeken Kimmeke...
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Ik stem Vlaams Blok omdat zij de enigste echte Vlaamse partij zijn , een efficiënte aanpak van het gastarbeidersprobleem hebben , sociaal zijn voor de Vlamingen , een hardere aanpak eisen van criminaliteit en ABSOLUUT TEGEN DRUGS ZIJN
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier enkel twee redenen gezet omdat dat de enige twee zijn die af en toe in twijfel worden getrokken. Ik ga niet naar die punten zoeken (ook al hoef ik enkel en alleen jullie website te raadplegen) omdat ze mijn totaal NIET interesseren!
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Velen stemmen op het Vlaams Blok..
Niet vanwege het migrantenstemrecht.. Noch vanwege Vlaamsgezindheid.. Velen stemmen er op omdat ze de andere partijen gewoon beu zijn.. Omdat ze de andere partijen een loer willen draaien.. Omdat ze de indruk hebben dat hun stem anders toch maar weggegooid is.. .................................................. .................................................. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En trouwens het Vlaams Blok is meer Christelijk ( vóór het gezin ) en meer Vlaams dan de V in de naam CD&V van jouw partij Vlaams radicale groeten |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik mag nog niet stemmen en ik zal ook nooit stemmen op het Blok, maar ik versta maar al te best waarom de mensen stemmen op het Blok.
![]() |
#39 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom? Het gebrek aan beter, sommigen noemen dit de proteststem, maar zo erg is dat volgens mij niet. Er is voor velen gewoon geen alternatief meer, paars(-groen) doet het slecht, CD&V heeft al genoeg kansen gehad en de n-va is een verloren stem. + de goede persoon van Filip Dewinter en het feit dat vele mensen ook werkelijk denken wat het blok zegt ( omtrent migrantenstemrecht, terugkeer van criminele vreemdelingen ) overtuigd de mensen maar meer.