![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat moet je aan de mensen zeggen die jij "poco's" noemt.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gewoon buitenzwieren die onnozelaar. Niemand gaat hem missen, er zijn toch vreemdelingen en allochtonen genoeg.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 februari 2007 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wet die aan de basis lag van de veroordeling van het VB heet de antidiscriminatie wet. Discriminatie is verboden, en niet alleen op basis van ras.
Bülent discrimineert duidelijk. Indien men consequent is in dit land, dan moet Bülent zich voor een rechter gaan rechtvaardigen. En als men consequent wilt blijven, en op basis van zijn uitleg, moet de rechter hem ook veroordelen. Spijtig genoeg is men in dit land niet consequent, zeker niet wanneer het gaat om discriminatie. Want op dit vlak is de Vlaming altijd de verliezer, en de allochtoon altijd de winnaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Het is niet zozeer het feit dat iemand niet naast iemand wenst te zitten, dat mij stoort. Ik zou ook niet willen naast een koe van een Caroline Gennez zitten. Ook het koppel dat de zwarte man weigerde heeft daar het recht toe vind ik.
Wat mij in die zaak stoort is het feit dat een vreemdeling meent hier eisen te mogen stellen. Terwijl die vreemdeling hier welkom is als gast. Buitenzwieren is de boodschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() voila se, ik zei nog net in een ander topic dat er discriminatie tegen vb is, hier is weeral eens een bewijs, benieuwd wat onze linkse vrienden hierop te zeggen hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() als hij niet naast een Belanger wil zitten, moet hij maar verzaken aan zijn mandaat.
Kleinzielig en bekrompen, een ander woord heb ik hier niet voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil dhr. Samanli best wel wat raad geven.
De dagen voor de gemeenteraadszitting zou hij liters preisoep, kilo's bonen en flinke biefstukken met looksaus moeten eten, dat alles doorspoelen met Pale Ale of Gueuze, en 'vergeten' zijn tanden te poetsen. De dag van de gemeenteraadszitting moet hij alleszins een pita shoarma met héél véél looksaus verorberen - en opnieuw 'vergeten' zijn tanden te poetsen - en dan op de avond zèlf uitgebreide gesprekken voeren met zijn buren (en politieke tegenstanders). Na een paar keer 'van dat' heeft-ie gegarandeerd �*lle plaats van de wereld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en smijt zijn eigen partij hem buiten wegens niet-geïntegreerd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Dat men in een arabische context boeren en scheten laat ter appreciatie van de culinaire kookkunsten van de gastvrouw, dat hoort bij die cultuur.
Bij de onze hoort het niet. Een geïntegreerde allochtoon zal zich dus 'en public' aan die boertigheden niet bezondigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door djimi : 2 februari 2007 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die man mag dat maar dat koppel die nie wil getrouwd worden door den wouter dan zijn opeens boemannen? ![]() Dit is puur racisme en vooral discriminatie. Mensen van het vb zijn mensen zoals u en mij en als je niet naast een mens wil zitten die er op sommige vlakken een andere mening heeft dan is dat racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() opvallend nog maar eens hoe weinig reacties hier komen van onze (s)linkse vriendjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nog zo'n onverdraagzame idioot. Misschien moet hij wat harder nadenken over het waarom hij naast het vb geplaatst wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |