![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Was het maar zo eenvoudig. Pppff, dit is toch zo gevaarlijk om over "ras" iets te schrijven. Voor je het weet plaats men je in dezelfde kamer als Hitler. Anyway, er zullen misschien, neen, heel zeker mensen zijn die "afkicken" op de huidskleur van anderen. Maar zit het verschil enkel in uiterlijke kenmerken? (kan ik me nu verwachten aan scheldtirades van de goegemeente...? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Je ontwijkt de, enige, vraag in mijn post! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft wel de grootste criminaliteit cijfers van gans Amerika. En de niet diverse mensen hebben een deur met 20 sloten op. In de betere wijken patrouleren de agenten constant. Dus die diversiteit, hoef ik niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In dat opzicht vind ik het "ijveren naar het behoud van het eigen ras" een natuurlijke verdedigingsreactie. Bvb: Blanken + zwarten + indianen willen aziaten uitroeien. Het is dan normaal dat alle aziaten zich verdedigen om "het behoud van hun ras". Als de indruk van racistische aanvallen van andere rassen op het eigen ras echter ingebeeld is, dan is het "streven naar het behoud van het eigen ras" nog altijd niet racisistisch, maar gewoon zot, want uitgaande van ingebeelde ideeën. Confer Don Quichote. Volgens mij kan je slechts spreken van racisme als men uitgaat van de suprematie van één bepaald ras tegenover een ander. Of als je "het behoud van het ras" bedoelt als "het niet willen vermengen van het eigen ras met een ander ras".
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.turnhoutsebaan.net/forum/...?t=561&start=0 Waar gaat het heen! Inderdaad! Interessant om de topic eens volledig verder uit te lezen trouwens!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat iedereen dat wel een beetje doet. Ik zou niet graag hebben dat mijn dochter thuiskomt met: * een NSV'er die voor de derde keer zijn eerste jaar graduaat haartooi bist; * een eenarmige taliban uit het hooggebergte; * een Waal wiens vader luistert naar de naam André Flahaut; * een grote fan van Jo Vally.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf meegemaakt : VIER jaar relatie, maar uiteindelijk zat het er niet in.... (hij was wel zo eerlijk geweest om na een jaar of twee duidelijk te maken dat een huwelijk / samenwonen nooit zou kunnen, wegens reeds voorbehouden.... maar als minnares mocht ze blijven, ook nadat het marokkaanse huwelijk achter de rug was...) TENZIJ ze zich liet bekeren tot islam....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Het Dietse ras, mat haar harmonische eenheid tussen het reine Vernunft en de scheppende kunstzin, mag niet ten prooi vallen van vreemdsoortige rassen. Deze onderstaande Duitse tekst geeft een goed algemeen beeld van de schade die rassenvermenging veroorzaakt :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()