![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft totaal niks met hun hetero-vrouw te maken. Uiteindelijk toch nog hertrouwd met afhankelijke vrouwkes met blijkbaar meer pit: ze liggen nu duidelijk onder (hun eigen bewust gekozen) sloef.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Schepen
|
Vooral funest is het ontbreken van stabiele gezinnen: de meeste kinderen worden geboren in gezinnen waarin het woord ”vader” geen betekenis meer heeft, behalve dan in strikt biologische zin. Veertig procent van de kinderen in Groot-Britannië wordt buiten het huwelijk geboren. Echtscheiding is eerder norm dan uitzondering.
Dalrymple constateert dat meer dan de helft van de Engelse huizen geen eettafel meer heeft. Schokkend citaat: „Ik vroeg de jongeman of zijn moeder ooit voor hem gekookt had. ”Niet sinds mijn stiefvader verscheen. Zij kookte voor hem, weet je, maar niet voor ons kinderen.” Ik vroeg hem wat zij -hij en zijn broertjes en zusjes- gegeten hadden en hoe ze het gegeten hadden. ”We aten gewoon wat er was,” zei hij. ”We gingen naar iets op zoek als we honger hadden.” ”En wat was er dan?” ”Brood, cornflakes, chocola, dat soort dingen.” ”Dus je zat nooit aan tafel om samen te eten?” ”Nee.” Hij vertelde me zelfs dat hij de laatste vijftien jaar nooit met anderen aan tafel had gegeten. Eten was voor hem een noodzakelijk kwaad, iets wat je bijna stiekem deed, waar geen plezier in zat en zeker geen sociaal gebeuren was. De straat was zijn voornaamste eetkamer en ook zijn vuilnisemmer: wat voedsel betrof was hij eerder een jager-verzamelaar dan iemand die in een hoogontwikkelde samenleving leefde.” |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik ken er hier wel een paar die hun vrouw buitengegooid hebben en een jongere in de plaats genomen hebben, maar dat zijn toch uitzonderingen. Laatst gewijzigd door baarle : 5 februari 2007 om 08:17. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik zie het anders, een vrouw met een laag inkomen moet de (financiële) lat hoog leggen om uit de armoede te raken, een vrouw die zelf haar eigen boontjes kan doppen moet met de financiële toestand van haar partner geen rekening houden en kan de lat lager leggen. Dus in het geval van Wendy... ik denk niet dat zij door zijn faillisement een boterham minder gaat moeten eten. Laatst gewijzigd door Laya : 5 februari 2007 om 08:19. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Enne, kan je eens uitleggen hoe vrouwen tegelijk afhankelijk kunnen zijn én pit kunnen hebben (zoveel dat ze een vent onder de sloef kunnen leggen)? Ik ben toch niet de enige die ziet dat dat in flagrante tegenspraak is? Zou het kunnen dat je waarneming op dit punt door andere dingen bepaald wordt dan door de realiteit? Laatst gewijzigd door baarle : 5 februari 2007 om 08:22. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dit interesseert me buitenmatig. Hoe zie jij die hervormingen?
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De vrouwen zijn prinsesjes, en zo hoort het ook. Maar euh, 'zot' zijn van een vrouw staat toch helemaal niet gelijk met afhankelijk zijn? Ik zou het bijzonder jammer vinden als mijn vrouw ervan door zou trekken, het zou even moeilijk zijn, maar daarna begin ik toch gewoon opnieuw?
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die een laag inkomen heeft zal bij het kiezen van een nieuwe partner minder gemakkelijk vallen over de kleine kantjes dan iemand die financieel onafhankelijk is. En verder ga ik met Layla akkoord over het "prinsesjes" gedrag etc.. Volgens mij bestaat daar een speciale opleiding voor: in elk geval heb ik die nooit gevolgd. Maar ik heb het al dikwijls voor mijn neus zijn gebeuren en ik zie dan mannen ineens afglijden naar het niveau van een tienjarige of zo, mak als een lammetje en volgzaam als een hond. Een kennis van me is recent ontwaakt uit zijn tienjarige trance, likt zijn wonden en is de overschot van zijn financiën aan het bijeenschrapen. Vast de goeie moment om eens een basiscursus op te stellen: hoe deed ze het? wat deed ze? waarom heb je niet gereageerd? Heb hem wel al gevraagd: "hoe kon je zo stom zijn", antwoord "ik liep mijn pik achterna"....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#35 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat jij die tussenweg schijnbaar niet ziet, zegt iets over jouw ervaringen of over je persoonlijke perceptie. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 5 februari 2007 om 10:28. |
|||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door lantjes : 5 februari 2007 om 14:42. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat komt doordat ze er meestal al een hebben. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
[bewonderend fluitende smiley]
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Terwijl mannen hun pik nalopen zuigen de vrouwen hun portemonnee leeg.
Maar genoeg is genoeg, vanaf nu enkel nog proton op zak!
|