Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2007, 14:42   #21
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Zo te zien zijn er 2 draden over dit voorval, want ik herinner mij een link geplaatst te hebben naar een iets uitgebreider nieuwsartikel, ook terzake van getallen.

Zeer waarschijnlijk zijn die "rechtsen" een onaangename groep (ik ken niet al die groepen van nabij).

Dit neemt niet weg dat de "demonstrerende" linksen in recente jaargangen steeds degenen waren die geweld pleegden tegen vermeende "fascistische" vergaderaars, tot en met bomaanslagen en brandstichting en o.a een Mevrouw Janmaat werd door zoiets invalide.

Het moet de "demonstranten" die meenden met 100 tegen 25 voldoende sterk te zijn opgekomen om met succes in een (vreedzaam) vergaderlokaal binnen te vallen, wel rauw op hun dak gevallen zijn dat zij ditmaal een weerbaar peloton tegenover zich vonden.

De in het verleden betoonde agressie geeft voldoende aanleiding om te denken dat de georganiseerde bewaking reden van bestaan heeft, ter waarborging van Vrijheid van Vergadering; dit laatste werd echter weer teniet gedaan door het optreden van politie/overheid, ten voordele van de politiek-correcten die nu eenmaal die vrijheid van vergadering alleen voor zichzelf wensen te reserveren.

Overigens vermoed ik, dat de waarde voor Nederland van de benadeelde vergaderaars niet hoeft te worden verheerlijkt en ik vind het eigenlijk een stommiteit dat de politie/overheid niet de "linksen" opsloot totdat de vergadering (rustig) zou zijn beëindigd en uiteengegaan, want nu zal door een niet onbelangrijk deel van de bevolking het ingrijpen als "discriminatie" worden gezien en een (beginnende) heldenrol mogelijk toegedacht aan de "rechtse" vergaderaars.
Oud 7 februari 2007, 14:45   #22
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Maar ze mogen zij Kay-gell. Maar zie het ook eens van de andere kant. Als je op een jaar met je clubje pakweg twaalf bijeenkomsten houdt, en iedere keer staat er daar een drom gasten tegen je bijeenkomstje te protesteren (te provoceren?) is één keer hommeles eigenlijk echt wel weinig. Dergelijke bewegingskes trekken volgens mij nogal wat heethoofden en vechtersbazen, en de tegenpartij telt er ook zo wel een zakske (moet eens zien wat die allemaal uitsteken op antiglobalistische bijeenkomsten, en ja, dat zijn dan steevast "relschoppers" die zich onder de goedmenende protestmassa bevinden, mij maak je niet wijs dat die er op zo'n antifa-bijeenkomsten ook niet tussenzitten).

Ja, er is recht op vrije meningsuiting, maar ook recht op vereniging. Dus is het eigenlijk heel simpel: ofwel verbied je hun organisatie, ofwel laat je ze toe, en dan moet je ze ook de gelegenheid geven om hun bijeenkomsten te geven zonder dat er daar een meute bloedhonden voor hun neus met slogans en protestkreten staat te schermen. In het andere geval wordt er op de grens van de uitlokking gebalanceerd, dunkt me.

En als ze het verbieden, ik lig er niet wakker van. Maar als ze keer op keer voor de biljartclub van mijn grootvader of de allochtone jeugdclub van wat Maghrebjongeren zouden staan schreeuwen en protesteren tegen de biljartsport of de allochtone jeugdclub durf ik er donder op te zeggen dat er ook vroeg of laat wel een paar biljartballen of bierglazen naar buiten zouden vliegen.

Komaan zeg, en dan de ander met de vinger wijzen als het over opportunisme gaat.

Kun je het ook eens op die manier bekijken of past deze uitlokkingsstrategie niet bij het "misdadig" plaatje dat je aan de blood en honour-adepten wilt geven?
Zoiets, ja.
Oud 7 februari 2007, 14:49   #23
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Toch vreemd dat sommige mensen hier zich altijd in bochten wringen om de daden van B&H te vergoeilijken of plots onnodige vergelijkingen of afzwakkingen maken.

Beperk je nu eens tot de essentie: een groep kaalhoofdig tuig valt andere mensen aan. Punt. Dat is een misdaad. Point final.
Niet helemaal, want zij verdedigden zich tegen een overval. Evengoed, ik moet ze niet máár recht is recht en krom is krom.
Oud 7 februari 2007, 14:52   #24
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Niet helemaal, want zij verdedigden zich tegen een overval. Evengoed, ik moet ze niet máár recht is recht en krom is krom.

Een tegenbetoging geeft je niet het recht om mensen aan te vallen. Zeker als je ziet dat die nazi's baseballknuppels op zak hadden.
Oud 7 februari 2007, 15:05   #25
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Een tegenbetoging geeft je niet het recht om mensen aan te vallen. Zeker als je ziet dat die nazi's baseballknuppels op zak hadden.
Een tegenbetoging die binnendringt is huis/lokaal-vredebreuk en/of inbraak; bovendien verwees ik al naar ervaringsfeiten, links geweld, uit voorgaande jaren.

Evengoed en nogmaals: ik hoef geen fascisten máár ook geen slinkse straat-regering en gedapo.

Of je nu van de hond of van de kat gebeten wordt ....

Ik heb nog geen foto's aangetroffen, waren die slinksen weer geüniformeerd, met bivakmutsen enzo? Hebben ze ook weer identificatie geweigerd, zonder daarop te worden afgerekend?
Oud 7 februari 2007, 15:10   #26
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Base balknuppels op zak? Is vrij groot om op zak te steken. Zou wel kunnen passen in de zakken van politci die hebben grote zakken maar niet in die van de gewone mens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 15:24   #27
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
12 leden Blood & Honour Nederland opgepakt

Blood & Honour heeft ook in Vlaanderen een afdeling.

De politie heeft in het Nederlandse Uitgeest ten minste twaalf leden van de extreemrechtse groepering Blood and Honour Nederland aangehouden. De groep beveiligde een bijeenkomst van de Nationalistische Volks Beweging (NVB) en ging op de vuist met zogeheten antifascistische demonstranten. Dit heeft een woordvoerder van de politie gezegd.

De NVB vergaderde in verenigingsgebouw De Opmaat aan de Zienlaan. De Anti Fascistische Aktie (AFA) was op de hoogte van de bijeenkomst en demonstreerde met zo'n honderd man. Zodra de 'beveiligers' de demonstranten in de gaten kregen, vielen ze hen aan met ploertendoders, knuppels en flessen. (anp)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt3

Toch lieverdjes, die mannen he?
Het lijken wel negers...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 15:52   #28
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is sprake van een demonstratie, niet van een inval. Dat maakt een wereld van verschil.

Bovendien was het de politie die verklaard heeft dat B&H de vijandelijkheden gestart heeft. En ik ben in mijn leven al veel flikken tegengekomen maar veel linksgezinden waren daar niet bij.
Oud 7 februari 2007, 15:52   #29
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een tegenbetoging die binnendringt is huis/lokaal-vredebreuk en/of inbraak; bovendien verwees ik al naar ervaringsfeiten, links geweld, uit voorgaande jaren.

Evengoed en nogmaals: ik hoef geen fascisten máár ook geen slinkse straat-regering en gedapo.

Of je nu van de hond of van de kat gebeten wordt ....

Ik heb nog geen foto's aangetroffen, waren die slinksen weer geüniformeerd, met bivakmutsen enzo? Hebben ze ook weer identificatie geweigerd, zonder daarop te worden afgerekend?
Daar gaat de topic niet over he, als je het daar over wil hebben moet je maar een andere topic hebben. Je probeert rechts geweld goed te praten door het te vergelijken met links geweld.
Oud 7 februari 2007, 16:21   #30
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Er is sprake van een demonstratie, niet van een inval. Dat maakt een wereld van verschil.

Bovendien was het de politie die verklaard heeft dat B&H de vijandelijkheden gestart heeft. En ik ben in mijn leven al veel flikken tegengekomen maar veel linksgezinden waren daar niet bij.
Dan heeft één van ons 2 de krantenstukken op Net kennelijk niet aandachtig genoeg gelezen: voorzover ik begreep kwamen de Afazigen de vergadering verstoren en de lokaaluitbater "overtuigen" (een door hen vaak gebezigde tactiek, gericht tegen vrije meningsuiting door alle andersdenkenden).

Politie heeft vooral te maken met instructies door "overheden", hun eventuele politieke voorkeur kan hoogstens binnen een direct handgemeen incidenteel wellicht een (kleine) invloed op de afhandeling hebben.
Oud 7 februari 2007, 16:25   #31
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Daar gaat de topic niet over he, als je het daar over wil hebben moet je maar een andere topic hebben. Je probeert rechts geweld goed te praten door het te vergelijken met links geweld.
Tja, als je in een land alleen nog maar "links" geweld hebt waargenomen dan denk je bij het eerste tegengeweld vooral aan "terugslaan".

Goedpraten? Nee, ik was en ben tegen alle vormen van geweld, met hooguit zeer voorzichtig enig begrip voor "noodweer" in de zin van onvermijdbare zelfverdediging.
Oud 7 februari 2007, 16:28   #32
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tja, als je in een land alleen nog maar "links" geweld hebt waargenomen dan denk je bij het eerste tegengeweld vooral aan "terugslaan".

Goedpraten? Nee, ik was en ben tegen alle vormen van geweld, met hooguit zeer voorzichtig enig begrip voor "noodweer" in de zin van onvermijdbare zelfverdediging.
Benieuwd of u in een topic over links geweld ook rechts geweld aanhaalt. Om zo uiteindelijk alle geweld te veroordelen.
Oud 7 februari 2007, 17:20   #33
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Benieuwd of u in een topic over links geweld ook rechts geweld aanhaalt. Om zo uiteindelijk alle geweld te veroordelen.
Ik houd er geen boekhouding van.

"Rechts" geweld is in Nederland verwaarloosbaar bekend.

Op grond van eerdere ervaringen èn het ontbreken van (weggemoffelde?) foto's blijft mijn vermoeden dat de bedoelingen van de op/binnen-dringende "demonstranten" zeer goed mogelijk alweer niet vreedzaam waren, alleen waren dit keer de andere griezels daar beter op voorbereid.

Ik heb het dus nog steeds over hetzelfde evenement en dezelfde groepen, haal er niet zomaar iets bij.
Oud 7 februari 2007, 17:22   #34
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik houd er geen boekhouding van.

"Rechts" geweld is in Nederland verwaarloosbaar bekend.

Op grond van eerdere ervaringen èn het ontbreken van (weggemoffelde?) foto's blijft mijn vermoeden dat de bedoelingen van de op/binnen-dringende "demonstranten" zeer goed mogelijk alweer niet vreedzaam waren, alleen waren dit keer de andere griezels daar beter op voorbereid.

Ik heb het dus nog steeds over hetzelfde evenement en dezelfde groepen, haal er niet zomaar iets bij.
Daarom dat de tegenbetogers ongewapend waren en de neo-nazi's baseballknuppels bijhadden en volgens de politie ook onmiddellijk tot de aanval overgingen zonder enige aanleiding.
Oud 7 februari 2007, 17:44   #35
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Daarom dat de tegenbetogers ongewapend waren en de neo-nazi's baseballknuppels bijhadden en volgens de politie ook onmiddellijk tot de aanval overgingen zonder enige aanleiding.
Zij waren wel met ca. 100 tegen een veel kleiner aantal; ongeveer een jaar geleden zag ik Amsterdamse filmbeelden waarin mensen (waaronder een toevallig kaalhoofdige passant die van niets wist) werden onthaald op karate-klappen/schoppen, ter gelegenheid van een totaal vreedzaam stadsbezoek van toen nog absoluut geweldloze "rechtsen" die door de politie in bescherming werden genomen en "ter voorkoming van erger" buiten de stad gezet. Over geen van de gebivakmutste agressors heb ik vernomen dat die zou zijn aangehouden. Maar ik vermoed dat jij van zulke "wapenfeiten" iets beter op de hoogte zult zijn dan ik. Trefnaam: Michiel Smit.

Als "aanleiding" vermoed ik: binnendringen naar de vergaderruimte, hoewel de berichten hierover vaag zijn.

Evengoed, ik moet die straatschenders geen-van-zessen.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 februari 2007 om 17:46.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 14:32   #36
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eén keer doe me niet lachen. De incidenten in Brugge en Tienen vergeten? En dat is nog maar enkele maanden geleden.
Daar was niet eens sprake van een tegenbetoging
Maar heb jij nou werkelijk een groot gat in je kop of doe je het erom? Als ik morgen als racist zonder vereniging een kleurling in elkaar sla, ga je dat dan ook gebruiken als argument om het voortdurend betogen tegen B&H-bijeenkomsten te houden?
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Als het bij wet is toegestaan aan die lieden om zich te verenigen, dan hebben ze dat recht, punt. Als er keer op keer politieke opponenten op je samenkomsten verschijnen met als enige bedoeling van je te jennen, ja, dan vind ik één keer hommeles weinig.
En neen, onnozele hals, Tienen en Brugge hebben niks met die Hollanders te maken. Hoe dat je het nog niet bestaat om er wat incidenten uit Timboektoe of Kazachstan bij te sleuren?

Citaat:
Je bent wel voor vrije meningsuiting maar een tegenbetoging tegen nazi's mag blijkbaar niet. Want dan balanceer je op uitlokking als je ook gebruik maakt van je recht op vrije meningsuiting.
Dan vind je wat er in Aalst gebeurt is met die racistische motorrijder toch ook zeker uitlokking,niet?
Hier doe je het opnieuw. Was die motorrijder ook een B&H-lid? Wat heeft deze zaak er mee te maken? Je lijkt zo wanhopig, wat wil je nu bewijzen? Wat moet ik hier in hemelsnaam nu mee? Ik wil er je trouwens ook nog eens op wijzen dat in dit individueel geval, dat verder niks maar dan ook niks met deze topic te maken heeft, er nog steeds geen verhaal werd vrijgegeven van het slachtoffer (wie zie jij eigenlijk in deze zaak als het slachtoffer, diegene die bijna dood werd geslagen of diegene die racistisch werd benadeeld?) Vind jij het niet vreemd dat een motorrijder van 40 zomaar op straat van zijn motor afstapt, en een Afrikaan van 21 gaat gaan uitschelden, en nadat de politie hen uit elkaar haalt (waarom ze hem toen niet meteen hebben aangehouden begrijp ik ook niet, maar kom) ze elkaar even later "toevallig" weer tegen komen? Misschien, maar dat zal in je beperkt brein natuurlijk nooit opkomen, kenden ze elkaar al van vroeger en hadden ze nog iets te regelen met elkaar? In die zin kan het al gauw eens gebeuren dat de één de ander fysieke kenmerken naar het hoofd slingert.
Maar Kay-gell hoort het woord "racisme", en hij krijgt spontaan een orgasme.
Idioot!
Ik ben hier trouwens geen lans aan het breken voor vrije meningsuiting, ik zeg gewoon dat de STAAT hen het recht op vereniging garandeert. Snap je de nuance, of moet ik het ook nog eens spellen?

Je balanceert niet zozeer op de rand van uitlokking als je één keer staat te provoceren (alhoewel, hangt ook af van de lengte van het lontje van diegene waartegen je betoogt), maar dat doe je heus wel als je er iedere keer staat.

Citaat:
Zelfs in deze thread moeten er allochtonen bijgehaald worden om ze in een slecht daglicht te stellen.
Maar dat past dan weer perfect in dat "misdadig" plaatje dat jij allochtonen wilt geven.
Nog zo'n ongelofelijke zever. Ik geef twee voorbeelden: een allochtone jeugdclub en een biljartclub voor bejaarden, waarbij ik gewoon stel dat net hetzelfde ook daar zou kunnen gebeuren, en Kay-gell beschuldigt me van het in een slecht daglicht stellen van allochtonen en een misdadig plaatje dat ik hen wil aanmeten.
Ik zeg net dat het ook in die gevallen tot begrijpelijke reacties zou leiden!!! Waar zie jij me hen dan als misdadigers beschouwen, knuppel?

Citaat:
Je doet het bijna lijken of die neo-nazi's lieverdjes zijn die gewoon wat liggen breien.
Wel lieverdjes die baseballknuppels meenemen enzo om ongewapende tegenbetogers de kop in te slaan.
Waar doe ik dat?
Kun jij dan werkelijk niks nuanceren?
Wat is er mis met jou?
Welke ziekte kan tot zo'n waanbeelden en paranoïa leiden?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 9 februari 2007 om 14:38.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 15:02   #37
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Die mannen wilden gewoon even over straat wandelen en vergaderen. Maar dat mag dan weer niet. Tja, waarom zijn sommige mensen gefrustreerd? Je zou voor minder...
Op welke manier wenst men skinheads te bestrijden? Anti-reactie? Daar worden ze enkel extremer van. Waarom? Omdat hun stellingen enkel bevestigd worden. De doorsnee-mens geeft ze gelijk door zijn anti-houding. Niemand wil met ze praten. Tja, dan vraag je er toch gewoon om.
Dat gevoel heb ik ook. Je moet het met een poco eens niet eens zijn en kijk eens wat ze naar je kop gooien. Je hoeft er niet eens een skinhead voor te zijn.
Deze jongens vallen nu echter wel beter op dan de doorsnee man, die het op sommige punten wel eens met hen eens kan zijn. Ze zijn met andere woorden een gemakkelijke prooi voor linkse uitdagers.

Het probleem is dat men mensen wettelijk op ideologie mag discrimineren. Deze extreem rechtsen kregen toestemming voor hun bijeenkomst. De linkiewinkies zijn gaan uitdagen, omdat ze wisten dat als ze het goed genoeg doen, ze klappen krijgen en ze extreem rechts weer eens in een slecht daglicht kunnen plaatsen.

Nu, ik zie nergens in dat artikel staan wie als eerste is beginnen slagen, enkel wie ze opgepakt hebben. Moet dit weer doen uitschijnen dat die lieve linkiewinkies nooit iets verkeerd doen? Iemand met woorden uitdagen laat minder sporen na dan reageren met een base-ball bat.

Daag een zwarte uit, wordt halfdood in het ziekenhuis geklopt met een ijzeren staaf op je hoofd en die zwarte is de held en mag beschikken.
Daag een groep skinheads uit en ze worden gearresteerd.

Als rechtse wordt ik op dit forum zo vaak geprovoceerd, dat ik er van uitga dat veel extreem rechtsen wel echt een engelengeduld moeten hebben, omdat er niet elke dag een linkiewinkie half dood geslagen wordt.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 9 februari 2007 om 15:11.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 15:04   #38
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Antifa en B&H zijn hetzelfde, alleen zitten ze aan tegengestelde kanten. Antifa'ers en COMAC'ers die zonder nadenken op mensen beginnen slaan omdat ze niet akkoord zijn met hun mening, het zou geen eerste keer zijn.
Nagel op de kop!
Oud 9 februari 2007, 15:07   #39
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het bloedbad viel overigens nogal mee. Ondanks een heel wapenarsenaal van baseballknuppels, bierfessen, boksbeugels en weet ik wat nog meer, werden slechts twee mensen lichtgewond, waarvan er één een nachtje ter observatie in het ziekenhuis moest blijven.

Ze gingen tot de aanval over zonder enige aanleiding, zeg je:

"Volgens de politie liepen de rechts-extremisten op de circa honderd betogers van de AFA af toen zij hun naderden, en vielen hen aan met ploertendoders en knuppels."

http://www.nieuws.nl/448463

"De demonstranten, veelal in het zwart gekleed en vermomd met sjaals en capuchons, droegen spandoeken met zich mee en riepen leuzen tegen de NVB."

http://www.parool.nl/nieuws/2007/FEB/05/bin2.html

"Volgens de waarnemend burgemeester van Uitgeest, Annelies Koningsveld, ontbreekt een wettelijke grond om bijeenkomsten van de NVB te verbieden. Het is volgens haar geen verboden organisatie.Ook moest rekening worden gehouden met de komst van de AFA-betogers, die overigens geen vergunning voor de demonstratie hadden aangevraagd. "Ik heb hierop gereageerd door een noodbevel uit te vaardigen om het de politie mogelijk te maken op te treden en escalatie te voorkomen", aldus Koningsveld."

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_369329.html

Eens hier en daar rondneuzen op meerdere nieuwssites kan een mens een completer beeld geven van de situatie, zeker in zo'n zaken. Er wordt altijd wel iets vergeten te censureren.

Besluit: Veelal zwaar vermomde betogers (die zeker geen strijdleuzen slaakten) komen op een groep B&H'ers af, (waarom?) die hen zonder aanleiding te lijf gingen en te keer gingen als beesten met een arsenaal aan wapens. Toen de politie alle agressors had opgepakt, bleven er na de zware slag slechts twee lichtgewonden achter.

De groepering had dus het recht om zich te verenigen (wat volgens jou, nadat ikdit al eerder opmerkte, zoveel betekent alsof ik scherm voor hun recht op vrije meningsuiting), en de tegenbetogers hadden wettelijk geen recht op betoging (val jij hier effe door de mand zeg), want ze hadden het niet aangevraagd.

Waarom de politie hen dan niet tegen hield is onbegrijpelijk. Hadden het extreem-rechtse betogers geweest, hadden ze dat natuurlijk wel gedaan.

Twee maten en twee gewichten, volgens links bestaat het niet...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 9 februari 2007, 15:11   #40
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Deze extreem linksen kregen toestemming voor hun bijeenkomst.
O nee, Boadicea, die kregen ze niet!

Niet alles geloven wat een Kay-gell laat uitschijnen. Aangezien hij gemakshalve hamert op hun recht van betogen, zou je verkeerdelijk kunnen denken dat daarmee de kous af is. Maar volgens de wet moet je ook nog eerst je betoging aanvragen en laten goedkeuren, en dat is niet gebeurd.

Ze hadden dus geen recht van betogen, en Kay-gell staat in zijn onderbroek.

Maar ik weet zeker dat hij daar weer lekker omheen zal proberen fietsen.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be