![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Ik ou écht niet weten wat u bedoelt hoor.
#22 |
Banneling
|
![]() Niet aantrekken, deze topic is toch al om zeep dankzij al dat vrije meningsuitinggedoe.
Vrije meningsuiting leidt in deze gevallen tot anarchie, iets wat eigenlijk een links kantje heeft. Teveel mensen denken dat vrije meningsuiting verstandsloze meningsuiting is. Alsof je met vrije meningsuiting niet moet nadenken wat men zegt... ![]() Laatst gewijzigd door Mac Don : 7 februari 2007 om 17:05. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
JV vond het wel nodig om mijn omzendbrief naar de partijraadsleden te publiceren waarschijnlijk in de hoop van een overweldigende steun voor hemzelf. Hij is van een kale reis teruggekomen en hij vermijdt nu om op mijn vragen zinnige atwoorden te geven. Hij kan het blijkbaar niet maar staat te tieren en te roepen: Leugens, allemaal leugens! Maar hij heeft tot nu toe nog geen enkel bewijs van deze leugens kunnen voorleggen. Jurgen Verstrepen is geen eerlijk man en hij veroorlooft zich om anderen te bezwadderen maar raak toch maar niet aan zijn egocentrisch persoontje. En waarom moet het FREEDOM OF SPEECH zijn en niet vrijheid van spraak. Is het in het engels zoveel beter als in onze moedertaal? Belachelijk en JV vertoont alle symptomen van een zeer groot minderwaardigheidscomplex. Maar misschien is het geen complex!!! |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=76212
Hier weigerde meneer de Man bijvoorbeeld om op zeer duidelijke, genummerde vragen te antwoorden. Hij verwees wel vaak naar zijn website en boog de discussie om naar "Waarom is islam slecht." Ook schreef hij toen : Citaat:
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaamse Tempelier : 7 februari 2007 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() U was er toen niet om mee te discussiëren maar ik moet u nageven dat u wel meer duidelijke antwoorden geeft.
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Te oordelen aan de reacties op het forum van JV en te oordelen aan de steun die ik tot nu toe reeds gekregen heb denk ik werkelijk dat daarvoor veel interesse bestaat. Ik geloof trouwens ook dat JV verschoten is van de reacties. Waarom durft hij niet ronduit antwoorden op mijn vragen maar moet hij uithalen met o.a. "leugens allemaal leugens" zonder enige naakte feiten. Nochtans houdt hij van naakt te oordelen aan de inhoud van zijn webwerf. Laatst gewijzigd door Patrik : 8 februari 2007 om 00:50. |
|
![]() |