![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb je post gelezen. Iets zoals het ABC traject kan wel heel goed zijn, voor bepaalde mensen toch. Het kan voor een deel van de mensen een stap vooruit zijn. Maar bedenk wel dat men er 1. niet echt een boterham mee kan verdienen. Als je in arbeidszorg werkt krijg je 1 euro per uur bovenop je uikering. Vaak gaat het om een tewerkstelling van ongeveer 50 uur per maand, dus 50 euro extra. Zo'n tewerkstelling kan de moeite zijn voor mensen die vooral belang hebben bij de sociale contacten. Een gezin onderhouden kan je niet met dat beetje geld. Bovendien zijn de werkplaatsen maar heel schaars en dus komen ook slechts weinigen in aanmerking. 2. Van de geschorste invaliden wordt verwacht dat ze weer normaal kunnen mee draaien op de arbeidsmarkt, deeltijds of zelfs voltijds terwijl er heel wat mensen bij zijn die zelfs niet in staat zijn om elke dag een paar uur te werken, sommigen kunnen helemaal niet werken, zelfs niet in zoiets als arbeidszorg. |
|
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik hoor ook die schijnende verhalen, in hoeverre ze geloofwaardig zijn mogen we ons natuurlijk niet afvragen.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Juist de mensen die er ten onrechte van genieten vrees ik. |
||||
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Indien iemand niet in aanmerking komt voor arbeidszorg owv medische redenen, dan zal hij zeker in aanmerking komen voor 33% arbeidsongeschiktheid.
Met die 33% worden werklozen niet 'zomaar' verplicht om eenderwelk werk aan te nemen. Zij komen niet in aanmerking voor verplichte intensieve trajectbegeleiding of de activeringsgesprekken van RVA. Enkel aangepast werk, en laten we eerlijk zijn, dat aangepast werk is inderdaad moeilijk te vinden, dus is er ook geen reden om die personen te schorsen. Het was trouwens ATB, niet ABC, maar dat is maar een detail. ![]() In iedere Vlaamse provincie heb je zo'n ATB, dus ga even met die kennis naar de werkwinkel en laat hem een vrijblijvend intakegesprek voeren met een trajectbegeleider van ATB. Laatst gewijzigd door Mac Don : 7 februari 2007 om 22:53. |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geeuw
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Realiteit kan inderdaad saai zijn...
![]() |
![]() |