![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet alleen daar, maar overal waar ik me amuseer. Het is zelfs nog erger dan dat, ik ben een liberaal. Weliswaar niet van de Verhofstadt strekking, iedereen mag zijn zeg doen, maar toch... ![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben links en ben daar ook vaste klant, so?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan toch moeilijk ontkennen, dat het "daar" voor 95% een verzameling is van extreem-rechtse figuren. Discussies zie ik daar nauwelijks vermits ze elkaar daar constant gelijk geven. T'is "daar" eerder een collectieve masturbatie van extreemrechts.
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe zeggen ze dat weer ? Als je niet links bent, ben je rechts, en als je rechts zijt ben je extreem rechts... Hitler is dan nooit ver weg en zo demoniseer je de tegenstander. Kinderachtig ! Ik wil niet veralgemenen, maar ik lees op dit forum ook veel monologen die doen denken aan de tijd van de koude oorlog en veelal geschreven door waarschijnlijk nog jonge "idealisten" die zich zelf het orakel van Delphi wanen. Gelukkig zijn er ook andere. Ik ben graag op zoek naar verscheidenheid in meningen en kom daarom zowat overal, net zoals ik meerdere kranten lees in een poging tot de essentie van het nieuws te komen.
Laten we de kerk in het midden van het dorp houden !!! Laatst gewijzigd door Confucius : 8 februari 2007 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil je niet kwetsen, hoor, maar je bent gewoon een stuk speelgoed op die site. Je bent primo niet zo links als je zelf wel lijkt te denken, secundo sta je argumentatief nogal zwak en ben je derhalve een dankbare figuur voor de VB'ers aldaar: ze hebben nood aan figuren die hun eigen grote gelijk bevestigen en er zijn maar twee figuren die daarvoor in aanmerking komen: medestanders en eenvoudig op te peuzelen tegenstanders. Die laatsten misschien nog meer dan de eersten.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() PI heb ik ook al geruime tijd vaarwel gezegd om de eenvoudige reden dat het een forum is waar alle respect weg is, oh wee als je anders durft te denken dan zij... tja ten tijde van Maarten was het daar nog leuk maar nu, en de moderatie die dan nog in handen is van VBers???? Tja nog meer vragen hoef je je niet te stellen zeker?
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Op het Pi-forum zitten inderdaad overwegend VB'ers maar dit is slechts te wijten aan het feit dat linksen bang zijn discussies aan te gaan. Ze worden immers snel door onweerlegbare argumentatie van hun troon gestoten. De meesten linksen komen niet verder dan het op banale scheldpartijen te houden bij gebrek aan argumentatie. Forummer 'Vlijmscherp' bezit respect voor zijn rechtse tegenstanders en is niet uit op goedkope scheldtirades. Zulke personen zijn op Pi meer dan welkom. Helaas bezitten weinig linksen het dosis lef dat 'Vlijmscherp' wel bezit : durven discussiëren wanneer er tegenstand aanwezig is. |
|
![]() |
![]() |
#29 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou die "redenering" ook tegen drie kwart van de PI'ers kunnen gebruiken: ze komen niet op politics.be omdat hier meer en betere tegenstanders zijn. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tss, DDD, je kwetst me zeker niet hoor, als je me niet links vindt, zal dat wsl betekenen dat je extreem-links staat zeker? en dan nog, in detaildiscussies over wat nu links of rechts is, steek ik mijn tijd niet. voor de rest heb ik al gemerkt dat jij sowieso met een gekleurde bril elke posting leest, en alles wat niet jouw gedacht is, is extreem-rechts, tja....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het probleem hier is dat er gewoon teveel mensen op zitten, ben je een uurtje hier niet, kan je meestal niet meer volgen. daarom dat ik meer op politicsinfo.net zit of kifkif. het succes van politics.be is het grootste probleem in feite.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jouw dogmatisch denken, neen, daar pas ik voor. mensen als jij drijven anderen gewoon richting het VB en dat vind ik spijtig maar ik kan er blijkbaar niets aan doen.
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Of ik mensen naar het VB drijf, interesseert mij niet. Ik ga op basis daarvan mijn meningen niet bijstellen. Dat lukt alleen met gedegen argumenten, niet met chantage.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()