![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent één stap verder verwijderd van world domination...
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik geef ook zeer veel om de armen. Vandaar dat ik voorstander ben van een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem waarbij werkbekwamen zonder werk recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief gepresteerde gemeenschapsdienst en waarbij ze zoveel uren gemeenschapsdienst zouden mogen verrichten als ze zelf willen (of kunnen), ten einde hen de kans te geven zichzelf te bevrijden uit de armoede en hen tegelijkertijd aan te moedigen een gewone job te te zoeken op de vrije arbeidsmarkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn fanclub bestaat al:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Hij wil na invoering van zijn eerste programmapunt, een tweede programmapunt realiseren dat het eerste programmapunt opheft.
![]() |
#26 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is een asociale samenleving waar iedereen die niet mee kan gewoon uitgespogen wordt. Arme, arme jeugd die nu moet opgroeien. Arme kinderen en jongeren die in deze tijd een moeilijke start mee maken. ![]() Hier op poltics ondervind ik dat er niet geluisterd wordt naar elkaar, dat er zelfs geen moeite gedaan wordt om na te denken over hetgeen een ander zegt. In het merendeel van de topics zie je dat er eigenlijk niet echt met elkaar gesproken of gediscusseerd wordt, helemaal niet. De meesten willen alleen maar hun gelijk halen, het is een hanengevecht waarbij men de ander ongenadig de grond in boort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen beginnen dan zelfs te schelden als ze geen gelijk krijgen, of ze wensen anderen allerlei ziektes toe. Zielig gewoon. En dat zijn dan juist degenen die zich sociaal noemen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() De parentcontrol thuis verwijst maar naar één site : rara. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar een discussie niet willen voeren omdat iemand een VB'er is? Dat is me nog nooit gebeurd. Wat kan mij dat schelen op welke partij een ander stemt, dat interesseert me zelfs niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk trouwens dat je de forumpersoon niet mag gelijkstellen met de echte persoon. Hier kan je je volledig uitleven en een veel extremere houding aanhouden dan in het echte leven. Dat lucht trouwens zo op hier : eens ongezouten je mening kunnen verkondigen zonder over de aanpalende gevolgen te denken. Is het trouwens niet fantastisch dat niet iedereen dezelfde mening heeft ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als je met een ei zit mag je het gerust leggen RR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is dat hier een dating-service? een scoutsfuif? een receptie? een zelfhulpgroep?
Ge moet asociaal zijn om over politiek te zeveren. Zolang ge in 't echt maar niet asociaal zijt. Dit is een computerspelleke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je vele minder zorgen dan een sociaal iemand eh ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Seg mannekes, ouwe K&K-draden opvissen kan heel leuk zijn, maar waarom zo'n serieuze????
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U overdrijft nu toch wel een beetje!
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is nog altijd een politiek forum, geen zelfhulpgroep waarbij mensen hun problemen in de ring kunnen gooien om op eventuele hulp van anderen te kunnen rekenen.
Face it: mensen zijn enkel nog maar bekommerd om zichzelf en hun naasten, de problemen van iemand die ze niet kennen, kan hun gestolen worden. Je kan wel zeggen "oh, dat is erg en ik leef met je mee" maar daarna sluit je de pc af, drink je een glaasje wijn en plof je je neer in een zetel voor de televisie en valt die "bekommernis" volledig weg.
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Bovendien denk ik zelfs dat het beter is om op dit forum niet teveel persoonlijke bekommernissen te plaatsen. Hier posten ontzettend veel mensen, en er kan er altijd wel eentje bij zijn die in een discussie de zwakke plek van je gebruikt. Dat wordt dan erg pijnlijk. Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 februari 2008 om 11:29. |
||
![]() |
![]() |